اقتصادیعمومیمدیریت کسب و کار

دانلود فایل pdf کتاب انسان در اسلام

دانلود فایل pdf کتاب انسان در اسلام

انسان در اسلام غلامحسین گرامی pdf ، این کتاب نوشته دکتر گلم حسین گورم در هشت فصل توسط انتشارات معارف منتشر شده است. خودآگاهی قدمتی دیرینه دارد، از این رو می توان گفت از زمانی که بشر وارد عرصه هستی شد، با پرسش های فراوانی در مورد خود و جهان پیرامون خود مواجه بوده و ادیان الهی همواره او را به سوی خود فرا خوانده اند. – اطلاعات و خودشناسی این یکی از اهداف بزرگ انبیا بود که همواره تأکید می کردند و معتقد بودند که نگرانی انسان زمانی از بین می رود که بداند از کجا آمده و به کجا می رود.

 

دانلود فایل pdf کتاب انسان در اسلام

دانلود کتاب دانش خانواده و جمعیت ویراست سوم pdf ، استحکام و تعالی خانواده، مسائل جمعیتی و مشکلات آنها. علاوه بر این موضوع، دانشگاه معارف اسلامی با توجه به تجربه خود در ارائه فعالیت های اخلاقی خانواده و اهداف مشترکی که قبلاً در سرفصل های وزیر ارائه شده در این دوره ها آمده است، سند مذکور را تدوین کرد.

دانلود کتاب آیین زندگی اخلاق کاربردی از احمدحسین شریفی pdf ، کتاب اخلاق عملی احمد حسین شریف در سال 2013 در چاپ اول خود مخاطبان مناسبی در میان اساتید ارجمند و دانشجویان عزیز پیدا کرد، به همین دلیل سال گذشته چندین بار تجدید چاپ شد. در عین حال بدون مشکل نبود. اساتید و شاگردان ارجمند نیز از استاد این قلم حمایت کرده و به صورت نوشتاری و شفاهی اصلاحات و اندیشه های انتقادی را به ایشان ارائه کردند.

دکمه بازگشت به بالا