اقتصادی

خرید فرش اقساطی با سایز سفارشی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش بازرگانی خبرگزاری آنلاین، در گذشته شما نمی‌توانستید خارج از سایزهای استاندارد فرشی را خریداری کنید؛ اما اکنون با به‌روزشدن فناوری‌های تولید فرش ماشینی، شما توانایی خرید فرش با سایز دلخواه خودتان را دارید. این قابلیت تمام محدودیت‌های شما را از بین برده و اکنون اگر خانه شما از سالن پذیرایی بسیار بزرگی برخوردار است می‌توانید سایز سفارشی خود را سفارش دهید تا شرکت مدنظرتان آن را تولید کند.

خبر خوب برای شما اینجاست که شما می‌توانید برای تمام فرش‌های ماشینی از این قابلیت استفاده کنید به طور مثال اگر ابعاد استاندارد برای اتاق کودک شما بزرگ است، حتماً به صفحه فرش کودک مراجعه کنید و طرحی مد نظر خود را با سایزی که می‌خواهید سفارش دهید.

همچنین در شرایط بد اقتصادی شما می‌توانید به‌صورت اقساطی فرش سایز دلخواه خودتان را خریداری کنید. در ادامه بیشتر در مورد فرش سفارشی و نحوه خرید اقساطی آن صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

نکات مهم در خرید فرش سایز دلخواه

اگر تصمیم به خرید فرش سفارشی دارید باید این را بدانید که فرش‌های کوچک‌تر از سایز ۱۲ متری در حالت سفارشی آن‌چنان صرفه اقتصادی برای شما نخواهند داشت! زیرا هزینه‌های جانبی مانند رفوگری، هزینه طراحی و فرش‌های پرتی که کنار فرش اصلی بافته می‌شوند به هزینه اصلی فرش اضافه می‌شود و ممکن است شما گاهی اوقات مبلغ دو فرش را پرداخت کنید.

پس اگر تصمیم به خرید فرش سفارشی در ابعاد پایین دارید حتماً از کارشناسان مشورت بگیرید. همچنین قیمت شرکت‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. شما در ابعاد کوچک می‌توانید از کناره‌ها برشی هم استفاده کنید؛ زیرا این محصولات از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند.

اما اگر اهمیت بسیار زیادی برای دکوراسیون خانه خود قائل هستید، حتماً از فرش سفارشی استفاده کنید؛ زیرا ممکن است با نخریدن فرش مدنظرتان یک‌عمر حسرت آن را بخورید. همچنین شما می‌توانید تصاویر نقشه‌های مدنظرتان را برای ما ارسال کنید تا برایتان تولید کنیم. این قابلیت را شرکت‌های زیادی ندارند پس خیال شما راحت باشد.

همچنین ما می‌توانیم فرش‌های سفارشی کوچکتان را با کمترین هزینه تولید کنیم پس اگر تصمیم به سفارش این محصول دارید حتماً به صفحه خرید فرش مراجعه کنید و بعد از پسندیدن طرح مدنظرتان با پشتیبانی مجموعه تماس بگیرید و با مشورت کارشناسان خرید خود را نهایی کنید. باید این نکته را در نظر داشته باشید که فرش‌های سفارشی به دلیل اینکه برای شخص شما تولید می‌شود امکان مرجوعی ندارد.

اندازه استاندارد فرش‌های ماشینی

بدون شک شما با ابعاد استاندارد فرش ماشینی که شامل فرش ۶ متری، ۹ متری و ۱۲ متری می‌شود آشنا هستید. امروزه به دلیل کوچک‌تر شدن خانه نسبت به گذشته ممکن است نتوانید از فرش‌های استاندارد استفاده کنید. البته که در بعضی از مواقع ممکن است نقشه خانه شما مشکلی داشته باشد که نتوانید در آن از فرش استاندارد استفاده کنید. در چنین مواقعی فرش سفارشی به کمک شما می‌آید.

در گذشته بیشتر خانه‌ها از سایز استاندارد فرش ۱۲ متری استفاده می‌کردند؛ اما اکنون در سایزهای استاندارد فرش‌های ۹ متری طرفداران بیشتری پیدا کرده است. یکی از اشتباهات رایج شما عزیزان این است که فکر می‌کنید فرش ۹ متری ۳ در ۳ است. اما این‌گونه نیست و فرش ۹ متری در ابعاد ۲.۵ در ۳.۵ متر بافته می‌شود. پس هنگام خرید فرش ۹ متری حتماً به این موضوع توجه داشتید؛ زیرا ممکن است فرش برای خانه شما بزرگ‌تر باشد.

اما بهتر است در محیط آشپزخانه از قالیچه‌های جدید استفاده کنید. معروف‌ترین سایز قالیچه ماشینی سایز ۱.۵ در ۲.۲۵ متر است که بهترین گزینه برای فضای آشپزخانه‌ای شما است. اما اگر برای راهرو خانه‌ای خود نیاز به فرش دارید، متناسب به سایز راهرو می‌توانید به سراغ ابعاد استاندارد ۱ در ۴، ۱ در ۳ و ۱ در ۲ متر بروید. تمام سایزهای گفته شده به‌عنوان سایزهای استاندارد در صنعت فرش ماشینی شناخته می‌شوند. شما درصورتی‌که نتوانید از فرش استاندارد استفاده کنید بهتر است به سمت فرش سایز دلخواه بروید.

خرید فرش اقساطی با سایز سفارشی

چگونه فرش با ابعاد دلخواه خودمان را سفارش دهیم؟

باتوجه‌به توضیحات داده شده اکنون می‌دانید که هر سایزی خارج از ابعاد استاندارد، سایز ناقواره یا غیراستاندارد می‌شود. اما شما این نکته را باید بدانید که هنگام بافت فرش هم‌زمان ۲ تخته با نقشه و رنگ‌بندی یکسان بافته می‌شود که این دو مورد از نظر سایز هم با یکدیگر یکسان هستند به همین دلیل است که شما باید فرش سفارشی خود را به‌صورت جفتی خریداری کنید. البته نگران این موضوع نباشید شما می‌توانید فرش سفارشی خود را در یک سایز هم تولید کنید.

با آمدن تکنولوژی‌های جدید در فرایند تولید فرش ماشینی اکنون دستگاه فرش کلاریس به شما این امکان را می‌دهد که فرش خود را با سایز دلخواه به‌صورت تکی تولید کنید. اما این نکته را فراموش نکنید که این موضوع فقط برای فرش‌های کلاریس است و اگر قصد خرید فرش سفارشی اکریلیک دارید حتماً باید به‌صورت جفت خریداری کنید. برای این کار کافیه به صفحه فرش ماشینی مراجعه کنید و سپس فرش موردنظرتان را در هر سایزی که نیاز دارید سفارش دهید.

اکنون با فناوری کلاریس شما می‌توانید تصاویر خودتان را روی تابلوفرش‌های ماشینی چاپ کنید. اگر قصد دارید برای شخصی هدیه خریداری کنید بدون شک یکی از جذاب‌ترین هدایا تابلو فرش با چهره خود شخص است.

یکی از بزرگ‌ترین محدودیت‌های شما در خرید فرش دلخواه، انتخاب عرض دلخواه است. اکنون ماشین‌آلات بافت فرشی ماشینی فقط توانایی بافت فرش‌هایی با عرض ۳ و ۴ متر دارند. به همین دلیل شما نمی‌توانید هر عرضی که نیاز دارید را سفارش دهید. پس هنگام خرید فرش سایز دلخواه حتماً به این موضوع توجه داشته باشید.

قیمت و هزینه خرید فرش سایز دلخواه

اولین هزینه‌ای که شما هنگام خرید فرش سفارشی خواهید پرداخت، هزینه طراحی فرش است. پرداخت این هزینه بابت این است که نقشه فرش باید بر اساس سایز که شما انتخاب کرده‌اید باید طراحی شود و به همین علت است که هزینه طراحی از شما گرفته می‌شود.

هزینه بافت نیز بر اساس قیمت فرش ماشینی مشخص می‌شود که می‌توانید بر اساس جنس، شانه و تراکم فرش مورد نظر شما متغیر باشد. به شکل مثال اگر شما خرید فرش با ابعاد ۲.۵ در ۳ متری دارید و قیمت ۱۲ متری ۱۲۰۰ شانه آن ۹ میلیون است، قیمت یک‌تخته از فرش موردنظر شما ۶ میلیون خواهد شد البته که این قیمت دقیق نیست و باید هزینه‌های طراحی در نظر گرفته شود.

همچنین اگر فرش را به‌صورت تکی سفارشی دهید هزینه دوخت و رفوگری به فرش اضافه خواهد شد. اگر هم فرش جفت باشد این هزینه را باید برای هر فرش پرداخت کنید. برای اینکه قیمت دقیق فرش سفارشی خود را بدانید بهتر است از پشتیبانی شرکت یا فروشگاهی که از قصد خرید از آن را دارید سؤال کنید.

خرید فرش اقساطی با سایز سفارشی

خرید فرش سایز دلخواه به صورت قسطی

فرش سفارشی بدون شک از بهترین مزیت‌های است که شما می‌توانید هنگام خرید فرش ماشینی داشته باشید. اما زمانی این مورد برای شما جذاب می‌شود که شما می‌توانید فرش ماشینی سفارشی را به‌صورت اقساطی خریداری کنید…!

اگر زمانی زیادی است که تصمیم خرید فرش ماشینی دارید؛ اما به دلیل اینکه توانایی پرداخت کل مبلغ را نداشته‌اید اکنون بهترین موقعیت است. زیرا می‌توانید فرش خود را به‌صورت قسطی و بدون کارمزد خریداری کنید. امیدوارم این مطلب هنگام خرید فرش سایز دلخواه برای شما مفید بوده باشد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری آنلاین در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی حرفه‌ای هستم که با تخصص و تجربه در زمینه تحلیل‌های اقتصادی فعالیت می‌کنم. با استفاده از روش‌های پیشرفته و دسترسی به منابع معتبر، سعی می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما در تصمیم‌گیری‌های مالی بهترین نتیجه را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا