علمی و پزشکی

دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی بر روی گوشی‌های شیائومی!

چند روز پیش ردمی از K۶۰ اولترا، قاتل پرچم‌دار جدید خود در چین رونمایی کرد که به پردازنده +Dimensity ۹۲۰۰ مجهز شده است. قیمت گوشی ردمی K۶۰ اولترا تنها ۳۶۰ دلار است که نسبت به رقبای خود، آن را به گزینه بهتری برای خرید تبدیل می‌کند. به نظر می‌رسد ردمی از این پردازنده پرچمدار در یک گوشی سری Redmi ۱۳ هم استفاده خواهد کرد.پستی که کاربر Kacper Skrzypek، افشاگر معروف در شبکه اجتماعی X (توییتر) منتشر کرده است، مشخصات پردازنده و دوربین یک گوشی از سری Redmi ۱۳ را فاش می‌کند. در این پست به مدل گوشی اشاره‌ای نشده است.

پست شبکه اجتماعی X (توییتر) از مشخصات فاش شده یک گوشی سری Redmi 13

کاربر Kacper Skrzypek استفاده از پردازنده Dimensity ۹۲۰۰ Plus را در یک عضو از گوشی‌های خانواده Redmi ۱۳ تأیید کرد. طبق پست منتشر شده از این افشاگر، این گوشی که هنوز مدل آن مشخص نیست، دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ HP۳، دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی سونی IMX۳۵۵، دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو/عمق‌سنج آمنی ویژن OV۲B۱۰ و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی سلفی خواهد داشت.

۲۲۷۲۲۷

کارگروه خبری مطالب پزشکی

علم پزشکی همچون پازلی است و هدفم این است که قطعات آن را به گونه‌ای تنظیم کنم که یک تصویر کامل و جذاب از سلامتی برای شما پدید آید. به عنوان نویسنده علمی و پزشکی، با استفاده از الگوریتم BERT گوگل، این راهنمایی را با انگیزه و استعداد به شما ارائه می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا