ماجرای تغییر نام کارگردان «بچه زرنگ» چیست؟

ماجرای تغییر نام کارگردان «بچه زرنگ» چیست؟

از جمله پروژه هایی که برای حضور در جشنواره فیلم فجر اسم آن از طرف ستاد خبری جشنواره اعلام شد، انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» به تهیه کنندگی حامد جعفری است، این پروژه که اخبار آن در ابتدا با حضور هادی‌ محمدیان به عنوان کارگردان مطرح شده بود و سپس سازمان سینمایی در خبری بهنود نکویی را به عنوان کارگردان معرفی کرده و حتی پروانه ساخت اثر نیز به نام وی صادر شد.

با این حال نام هادی محمدیان در خبری که از سوی روابط عمومی چهل و یکمین جشواره فیلم فجر اعلام شده است، همچنان در بین کارگردانان اثر «بچه زرنگ» آمده است که در این زمینه هادی محمدیان در پاسخ به ایواره درباره حضورش در این پروژه و همکاری با فیلم «بچه زرنگ» گفت: من در پروژه سینمایی «بچه زرنگ» از ابتدا به عنوان کارگردان با مجموعه «هنرپویا» همکاری داشتم و به دلایل شخصی از ادامه کار انصراف دادم، اما اخیرا با دوستان توافق کردیم که اسم من به عنوان کارگردان در تیتراژ فیلم ذکر شود اما در اخبار و امور رسانه پروژه نام من مطرح نشود. لذا به این موضوع این طور پرداخته شده است.

«بچه زرنگ» از جمله آثاری است که در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر رونمایی خواهد شد. این انیمیشن این روزها خود را برای نمایش عمومی آماده می‌کند و در روزهای پایانی مراحل پس از تولید قرار دارد.

انیمیشن سینمایی «بچه‌زرنگ» محصول مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مجموعه گروه هنر پویا است که تهیه‌کنندگی آن را حامد جعفری و کارگردانی آن را بهنود نکویی و محمدجواد جنتی برعهده دارند.

در خلاصه قصه منتشر شده درباره این اثر آمده است: «محسن پسر بچه‌ای است که عاشق ابر قهرمان‌های فیلم هاست و همیشه تلاش می‌کند تا با وسایل ابرقهرمانی‌اش به هرکس و هر چیزی کمک کند. اما در یک اتفاق نادر، محسن با حیوانی مواجه می‌شود که از گونه حیوانات منقرض شده ایران است. محسن تصمیم می‌گیرد تا به آن حیوان هم کمک کرده و او را به زادگاهش باز گرداند، اما سفر به دلِ جنگل، نبرد با شکارچیان و رویارویی با حیوانات منقرض‌شده دیگر، شروع یک ماجرای پیچیده برای محسن است و ….»

گروه هنر پویا در سال‌های قبل ساخت انیمیشن‌های سینمایی «شاهزاده‌روم» و «فیلشاه» را نیز در کارنامه خود داشته است.

انتهای پیام 

خروج از نسخه موبایل