ساخت فیلم از وقایع انقلاب و جنگ به صورت موثق پیگیری شود

ساخت فیلم از وقایع انقلاب و جنگ به صورت موثق پیگیری شود

ایواره/لرستان استاندار لرستان بر لزوم پرداختن به حوادث سال‌های جنگ و تبیین در کنگره شهدا تأکید کرد.

فرهاد زیویار پانزدهم دی ماه در دیدار با جمعی از فیلم‌سازان انقلابی لرستان، ضمن اشاره به ارزشمند بودن ثبت وقایع انقلاب و جنگ، اظهار کرد: ساخت فیلم از وقایع انقلاب و جنگ به عنوان یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌ها باید به صورت موثق پیگیری شود.

وی ادامه داد: لرستان به عنوان یکی از خطوط اصلی و تأثیرگذارترین استان‌ها در دوران انقلاب و جنگ هشت ساله ظرفیت‌های بالایی برای ارائه دارد و برگزاری کنگره شهدای زمان مناسبی برای این مهم است.

زیویار بیان کرد: با توجه به اینکه مردم مهم‌ترین مخاطب کنگره شهدا هستند می‌توان از این فرصت برای اطلاع رسانی و تبیین وقایع دوران جنگ و نقش لرستان در این رابطه بهره برد.

استاندار لرستان با بیان اینکه نقش لرستان در جنگ هشت ساله به خوبی تبیین نشده، افزود: در دوران جنگ تحمیلی رنج‌های بسیاری متوجه مردم لرستان شد و سرمایه‌های مادی و معنوی زیادی در این میان از بین رفت که لازم است به این موضوع نیز به خوبی پرداخته شود.

وی خاطرنشان کرد: ساخت فیلم از وقایع جنگ و رزمندگان اسلام، زمینه ثبت رشادت‌ها و کمک‌های مردم لرستان را در تاریخ جنگ فراهم می‌سازد و به شکل ملموس تأثیر خدمات مردم در آن دوران دیده خواهد شد.

زیویار اظهار کرد: ساخت فیلم در رابطه با تاریخ جنگ در لرستان از مهم‌ترین فعالیت‌های فرهنگی به شمار می‌آید که لازم است دستگاه‌های اجرایی مرتبط با این موضوع نیز نسبت به فراهم‌سازی شرایط و همکاری با فیلم سازان انقلابی اقدامات لازم انجام شود.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل