علمی و پزشکی

عیسی زارع‌پور «وزیر نمونه جمعیتی» شد

عیسی زارع‌پور «وزیر نمونه جمعیتی» شد

فاطمه محمدبیگی با اشاره به هفته دولت و سفر عیسی زارع پور وزیر ارتباطات به استان قزوین، گفت: در نشست شورای اداری استان به عنوان رئیس فراکسیون جمعیت و حمایت از خانواده مجلس از زارع پور به عنوان وزیر نمونه جمعیتی هیات دولت تقدیر شد.

وی افزود: ایشان همواره سعی در تبیین موضوع ابر چالش جمعیتی دارند و پایبندی دولتمردان به سیاست‌های جمعیتی باعث می‌شود که دیگران هم به موضوع ابر چالش جمعیت، کاهش رشد جمعیت و خطر پدیده سالمندی و تک فرزندی هم فکر کنند و به طور قطع در تمامی موضوعات مورد نیاز و مبتلا به جامعه نیازمند این هستیم که دولتمردان از خودشان شروع کنند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس یازدهم از هیات دولت برای ورود به سیاست‌های جمعیتی تشکر کرد و گفت: امیدواریم تمامی مواد قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده اجرایی شود و همچنان که رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با دولتمردان علاوه بر حمایت از دولت به تمجید هم پرداختند و در این رابطه از تلاش های دولت در عرصه‌های مربوط به رشد اقتصادی، فعالیت‌های جهادی و شبانه روزی تقدیر و تشکر می‌کنیم و امیدواریم موضوع حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به ویژه در حوزه معیشت، تامین مسکن و همچنین خودرو برای مادران و اجرای کامل تسهیلات بانکی در دستور کار دولت قرار گیرد.

۵۸۵۸

کارگروه خبری مطالب پزشکی

علم پزشکی همچون پازلی است و هدفم این است که قطعات آن را به گونه‌ای تنظیم کنم که یک تصویر کامل و جذاب از سلامتی برای شما پدید آید. به عنوان نویسنده علمی و پزشکی، با استفاده از الگوریتم BERT گوگل، این راهنمایی را با انگیزه و استعداد به شما ارائه می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا