علمی و پزشکیمدیریت کسب و کار

مقدار مصرف روشن کننده برای صورت

کرم روشن کننده گاتیو قیمت مناسبتری به نسبت بیز دارد که با بکارگیری جدیدترین و موثرترین فرمولاسیون و تکنولوژی روز، کمک به روشن تر کردن کل پوست و کاهش لک های سطحی آن می‌کند. این کرم با استفاده از مواد آنتی اکسیدان و مرطوب کننده قوی ضمن رطوبت رسانی موثر، از پیری زودرس پوست جلوگیری می‌نماید. نتایج مطلوب پس از چند هفته استفاده مستمر قابل مشاهده است.

مقدار مصرف روشن کننده برای صورت

پیدایش تیرگی و لک های قهوه ای رنگ پوست یکی از شایع ترین نگرانی های افراد در سال های اخیر است. ژنتیک، افزایش سن، قرارگرفتن در معرض آفتاب، نوع تغذیه، مصرف قرص های ضد بارداری از عوامل موثر در اختلالات رنگدانه ای پوست و پیدایش لک های نامطلوب پوستی است.  کرم روشن کننده پریم فرآورده ای نوین و مطلوب جهت رفع و کاهش لک های رنگی پوست است و از ایجاد لک های جدید جلوگیری می کند. استفاده از ماده موثره فنیل اتیل رزورسینول در فرمولاسیون این محصوله به گونه ای چشم گیر سبب رفع لک های تیره پوست می‌شود.

مشخصات و ویژگی های کرم روشن کننده پریم :

  •     مناسب برای انواع پوست حتی پوست های حساس و مستعد به آلرژی به دلیل عدم وجود هیدروکینون در آن
  •     روشنی، شفافیت و یکنواختی رنگ پوست در نتیجه استفاده مستمر از کرم
  •     رفع و کاهش لک های رنگی پوست و جلوگیری از ایجاد لک های جدید
  •     فاقد هیدروکینون و قابل استفاده در ساعات مختلف شبانه روز
  •     آنتی اکسیدان و مرطوب کننده و آبرسان قوی پوست

فنیل اتیل رزورسینول

فنیل اتیل رزورسینول ترکیب کلیدی فعالی با آنتی اکسیدانی است که با مکانیزم مهار تشکیل ملانین جایگزینی کارا و ایمن برای ترکیبات هیدروکینونی و اسید کوجیک است. فنیل اتیل رزورسینول با مهار تیروزینار تشکیل لک های ناخواسته را در سطح پوست کنترل می‌کند.

شی باتر و سدیم پیدولات

شی باتر و سدیم پیدولات ترکیباتی فعال با خاصیت مرطوب کنندگی و حفاظت پوست در برابر رادیکال های آزاد می باشندکه با مکانیسم رطوبت رسانی و جلوگیری از تبخیر آب سبب جوان سازی و افزایش شادابی پوست می گردند.

ترکیبات کرم روشن کننده پریم :

نحوه مصرف کرم روشن کننده پریم :

  • روزانه مصرف 2 نوبت کرم روشن کننده توصیه می شود.
  • در طول روز حتما از کرم ضدآفتاب استفاده شود.
  • مقدار کمی  از کرم را روی پوست تمیز ماساژ داده، تا کاملا جذب شود.

توصیه و هشدار مصرف کرم روشن کننده پریم :

  • پیش از نخستین استفاده مقداری از کرم را بر روی پوست پشت لاله گوش و یا سطح داخلی بازوی خود استفاده نمایید. در صورت عدم بروز حساسیت پس از 24 ساعت کرم را مطابق دستور استفاده نمایید.

پس از باز شدن در کرسرم صورت یکی از قسمت های مهم و اساسی روتین پوستی شما به حساب می‌آید که به هیچ عنوان نمی‌توان آن را نادیده گرفت. ما در مقاله سرم پوست چیست؟ درباره انواع آن صحبت کرده‌ایم، اما در این مقاله راجب روش استفاده از سرم صورت و اینکه در طی شبانه روز چندبار و چه مقدار بهتر است از آن استفاده کنید، بحث کرده‌ایم. همچنین مراحل روتین پوستی را برای شما آورده‌ایم تا بتوانید پوستی سالم، شاداب و جوان داشته باشید. ما را تا آخر این مطلب همراهی نمایید.

در طی شبانه روز چند بار و چه موقع باید از سرم صورت استفاده کرد؟

از بیشتر سرم‌های صورت می‌توان، تا دو بار در روز هم استفاده کرد. یکبار در صبح، بر روی صورت تمیز و قبل از استفاده از بقیه لوازم آرایشی؛ یکبار هم شب قبل از خواب، بهترین مواقع برای استفاده از سرم صورت هستند. توجه داشته باشید که، از مصرف برخی از سرم ها در طول روز باید اجتناب کرد، در حالی که برخی از آنها در هنگام تابش خورشید به حداکثر توان خود عمل می کنند!. از شما خواهش مندیم، حتماً دستورالعمل درج شده بر روی برچسب داخل محصول را برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد طرز استفاده از سرم صورت خود مطالعه کنید، زیرا که با توجه به دستورالعمل هر محصول، نحوه استفاده از آن نیز متفاوت خواهد بود.

مقدار مناسب برای استفاده از سرم صورت چقدر است؟

سرم‌ها بسیار قوی، و دارای غلظت بالایی از مواد فعال هستند، بنابراین در مورد سرم‌های صورت مقدار کمی از آن‌ها هم می تواند بسیار تاثیرگذار باشد. به عنوان یک قاعده کلی، حدود 2 پمپ یا مقداری به اندازه یک نخود از سرم صورت کافی است چرا که شما باید صورت خود را با یک لایه نازک و سبک بپوشانید تا محصول بتواند به سرعت به پوست شما نفوذ کند.
اگر سرم شما با قطره چکان همراه باشد، بهتر است! زیرا با قطره چکان می توانید تعداد قطره‌های سرم مصرفی خود را کنترل کنید، و در صورت نیاز همیشه یک یا دو قطره دیگر نیز اضافه کنید. البته این مقدار بستگی به ترکیبات موجود در سرم و همین طور غلظت محصول نیز دارد و می‌تواند بر اساس عملکرد محصول، دارای دستورالعمل و مقدار متفاوتی جهت استفاده از آن باشد.

بهترین روش استفاده از سرم صورت چگونه است؟

برخلاف سایر محصولات مراقبت از پوست مانند، کرم‌های غلیظ صورت و مرطوب‌ کننده‌هایی که روی پوست خود در جهت بالا ماساژ می‌دهید، سرم‌ها باید با حرکات ضربه‌ای کوچک با نوک انگشتان یا کف دست‌ها روی صورتتان مالیده شوند. توجه کنید که پوست خود را بیش از حد مالش ندهید و اجازه دهید سرم خود به خود جذب پوست شما شود.
روش استفاده از سرم صورت این‌گونه است که اول،  مقدار مناسبی از سرم صورت خود را در کف دستتان بریزید، بدون مالش زیاد آن را بین دو کف دست خود پخش کنید، سپس سرم را با حرکات ضربه‌ای کوچک و ملایم به تمام صورت و گردن خود بمالید. قبل از اینکه به روتین مراقبت از پوست خود ادامه دهید، چند دقیقه صبر کنید تا سرم کاملاً به پوست شما نفوذ کند.

ترتیب صحیح استفاده از محصولات مراقبت پوستی چیست؟

روش استفاده از سرم صورت، نقش بسیار زیادی در اثربخشی آن دارد. توصیه می شود که تمام محصولات مراقبت از پوست را با ترتیب خاصی استفاده کنید تا هر محصول بتواند بیشترین و بهترین اثر را روی پوست صورت شما بگذارد. در اینجا نحوه استفاده از سرم صورت به همراه مرطوب کننده، تونر و سایر محصولات مراقبت از پوست به ترتیب آمده است.

  1. پاک‌کننده:

قبل از استفاده از سرم صورت، مطمئن شوید که پوستتان به درستی آماده شده است. پوست خود را با شوینده صورت مناسب پوست خود پاک کرده و سپس در صورت لزوم لایه برداری کنید. این موارد به آماده سازی پوست شما کمک می‌کند و هرگونه تجمع یا آلودگی که بتواند مانع جذب پوست شما شود را از بین می‌برد.

برای مشاهده و خرید موجود در شیمن شاپ روی لینک درج شده کلیک کنید.

  1. تونر:

پس از تمیز کردن پوست خود، مقدار کمی از تونر صورت مایع و بدون الکل را روی یک پنبه یا پد بمالید. این مرحله بسیار مهم است زیرا پوست تمیز و مرطوب بعد از استفاده از تونر، تا 10 برابر بیشتر از پوست خشک و آلوده و بدون تونر نفوذپذیر است و به نوبه خود پذیرای سرم صورت شما خواهد بود. البته ما در مقاله  ، به طور کامل راجب آن صحبت کرده‌ایم تا شما بتوانید اطلاعات لازم در رابطه با تونر را به دست بیاورید.

  1. سرم صورت:

بعد از اینکه پوست خود را تمیز و مرطوب کردید، اکنون وقت آن است که از سرم صورت خود استفاده کنید. توجه داشته باشید که همیشه روش استفاده از سرم صورت خود که روی برگه دستورالعمل نوشته شده را به طور کامل مطالعه کنید. برخی از سرم‌ها ممکن است دستورالعمل خاصی برای شما داشته باشند و یا حتی مقدار مورد نیاز شما بسته به پوست و محصول خاصی که در اختیار دارید، ممکن است متفاوت باشد.

  1. کرم دور چشم:

پوست اطراف چشم شما به دلیل نازک بودن، فعالیت زیاد در طول شبانه روز (پلک زدن)، عوامل ژنتیکی،   اشعه فرا بنفش(UV)، ابراز احساسات، سبک زندگی، عوامل استرس زای خارجی و استفاده نکردن از محصولات مراقبت پوستی، زودتر از بقیه بدن دچار پیری می‌شود. محصولات زیادی برای پوست دور چشم وجود دارند که هر کدام کار متفاوتی انجام میدهند؛ مثلا بعضی برای از بین بردن سیاهی، چین و چروک و یا آبرسانی کردن استفاده می‌شود. توجه داشته باشید که مناسب ترین محصول را برای پوست خود خریداری نمایید.

  1. مرطوب کننده (کرم روز و شب):

درست است که سرم‌های صورت، حاوی عوامل مرطوب‌ک ننده هستند، اما نمی‌توانند که جایگزین مرطوب‌ کننده روزانه یا کرم گاتیو اصل شما شوند، در عوض سرم‌ها مکمل مرطوب کننده شما هستند. بعد از اینکه 5 دقیقه صبر کردید تا سرم جذب شود، مرطوب کننده خود را به صورت و گردن خود بزنید.

  1. ضد آفتاب:

یکی از مهم‌ترین بخش‌های مهم روتین پوستی ضد آفتاب‌ها هستند، که ما در مقاله ، به طور کامل در رابطه با این محصول صحبت کرده‌ایم تا شما بتوانید خریدی درست و مناسب داشته باشید. قیمت کرم ترمیم کننده گاتیو بسیار مناسب و کیفیت بالایی دارد و با ترکیبات خاصی که دارد، باعث ترمیم اپیدرمال پوست شکننده و حساس می‌شود. این کرم همچنین یک تقویت کننده عالی برای لایه هیدرولیپیدی پوست به شمار می‌رود

سوالات متداول:

.1    مزیت سرم‌های حاوی قطره چکان چیست؟
⦁    وجود قطره چکان بر روی برخی از سرم‌های مراقبت از پوستی استفاده از سرم شما را فرآیندی آسان و بدون آشفتگی می کند و در عین حال سرم صورت را عاری از باکتری نگه می دارد. قطره چکان همچنین به شما کمک می کند تا میزان استفاده از محصول را کنترل کنید و از هدر رفتن آن جلوگیری نمایید.

  1.  چه مدت طول می‌کشد که سرم جذب پوست شود؟
    ⦁  پس از اینکه سرم خود را به طور کامل با نوک انگشت یا کف دست مالیدید، 5 دقیقه صبر کنید تا محصول کاملا جذب شود. سرم‌های صورت با فرمول خوب فوق العاده سریع جذب می شوند و به طور کامل در صورت و گردن ناپدید می شوند.

 

دکمه بازگشت به بالا