عمومیمدیریت کسب و کار

انواع مه پاش

تجهیزات بخارپز صنعتی شامل کلیه تجهیزات لازم برای کیفیت بالا و عملکرد بهینه این تجهیزات می باشد. کلیه تجهیزات بخارپز را می توانید از وب سایت ما با قیمت های مناسب سفارش دهید. استفاده از مه صنعتی برای مراکز تولید گل و گیاه، قارچ و همچنین سالن های پرورش دام و طیور بسیار حائز اهمیت است. تکنولوژی به کار رفته در این دستگاه بسیار بالا بوده و از تجهیزات مختلفی بهره می برد. استفاده از این دستگاه برای دستیابی به بهره وری بالا در تولید میوه جات، سبزیجات و … ضروری است.

این دستگاه می تواند رطوبت لازم هوای داخل خانه را تامین کند و به کاهش دمای محیط کمک کند. امروزه استفاده از این دستگاه در بسیاری از صنایع رواج یافته است. هنگام استفاده از این دستگاه، نیاز به دفع ضروری است. زیرا ممکن است لوازم و تجهیزات آن پس از استفاده آسیب ببینند و نیاز به تعویض داشته باشید. برای خرید انواع لوازم مه شکن می توانید به سایت فروشگاه ما مراجعه کنید. در زیر با انواع تجهیزات و لوازم مه شکن بیشتر آشنا می شویم.
انواع مه پاش

انواع تجهیزات مه پاش عبارتند از نازل های مه پاش، پمپ های پیستونی الکتریکی، شیلنگ های فشار، پایه های نازل، اتصالات فشار، پانل های فیلتر و برق.

تحت فشار خوبه

یکی دیگر از مه پاش صنعتی شلنگ فشاری است که هنگام خرید شلنگ فشار قوی باید به آن توجه کرد. این شیلنگ ها دارای قطر بیرونی 1 سانتی متر بوده و معمولا از پلی آمید ساخته می شوند. این شیلنگ ها یکی از مهم ترین تجهیزات مه پاش صنعتی محسوب می شوند و فشار حدود 80 بار را به راحتی تحمل می کنند. انعطاف پذیری شیلنگ های فشاری به دلیل ضخامت زیاد آنها کم است.

پایه نازل غبار صنعتی و اتصالات فشار

یکی دیگر از تجهیزات مه شکن صنعتی پایه نازل است که برای نصب نازل از آن استفاده می شود. این پایه ها و اتصالات نوع ثابت آنها بین لوله های تحت فشار قرار دارند. از برنج با آب خامه ای درست می شود و می تواند حدود 80 برابر وزن خود را نگه دارد.

پنل الکتریکی

برای کارکرد دستگاه مه پاش از تابلو برق استفاده می شود که دارای ریموت کنترل و تایمر می باشد. پنل الکتریکی به راحتی با کنترل از راه دور روشن یا خاموش می شود. همچنین با استفاده از تایمر دیجیتال و تابلوی برق مه پاش صنعتی می توان یک حلقه بی پایان برای روشن و خاموش شدن دستگاه ایجاد کرد.

سیستم فیلتراسیون

یکی دیگر از لوازم جانبی مه آلود صنعتی، سیستم فیلتری است که از ورود هرگونه کثیفی و آلودگی به داخل مه جلوگیری می کند. استفاده از فیلتر با کیفیت بالا می تواند عمر دستگاه شما را افزایش دهد. برای خرید تجهیزات مه شکن با کیفیت و سیستم فیلتر آن می توانید به فروشگاه ما مراجعه کنید. این فیلتر نمدی و پلی فسفات است که آب را عاری نگه می دارد و از ورود هرگونه ماده خارجی به داخل دستگاه جلوگیری می کند.

نازل مه پاش صنعتی

وظیفه این نازل ها تبدیل آب به مه است که از فولاد و برنج ساخته شده اند. این نازل ها در حین کارکرد دستگاه تحت فشار زیادی قرار می گیرند. پیستون داخلی این نازل ها را فقط در صورت فشار کافی باز کنید و در مواقعی که فشار وجود ندارد بهتر است این نازل کاملا بسته بماند.

پمپ پیستونی برقی

الکتروپمپ عملکرد بسیار بالایی دارد و می تواند فشاری در حدود 80 بار برای مصارف تجاری تولید کند که تحت فشار کار می کند. برای خرید و فروش الکتروپمپ می توانید به فروشگاه ما مراجعه کنید. مهم ترین نکته در خرید پمپ مه شکن برقی صنعتی این است که باید به اندازه فضایی که از سیستم مه شکن استفاده می شود توجه کنید و الکتروپمپ لازم را سفارش دهید. همکاران ما با مراجعه به بخش پشتیبانی وب سایت ما مشاوره های مناسبی را در این زمینه به شما ارائه خواهند کرد. پمپ پیستونی برقی یکی از تجهیزات اصلی مه پاش است که فشار بالایی را برای عملکرد خوب و کیفیت خودرو فراهم می کند. می توانید پمپ های پیستونی برقی 100 بار و 200 بار خریداری کنید. در واقع فشار تمام دستگاه ها در حین بازی باید روی 80 بار تنظیم شود، بنابراین ملاک انتخاب پمپ مه شکن دبی یا دبی آن است.

مه در خانه

بیشتر تماس هایی که دریافت می کنیم مربوط به مشاغل خانگی و انواع و مارک ها است. به طور خلاصه سیستم مه پاش مانند آبپاش یا شیشه شوی آب را می پاشد و با فشار 2 بار کار می کند (شیر آب خانگی آب خوبی دارد. اما در بین برندهای آن متاسفانه برندهای ایرانی در این زمینه خوب کار نمی کنند و کیفیت پودر آب موجود در آنها خوب نیست زیرا تکنولوژی ساخت غبار معمولاً کم است حتی در چین و فقط در تایوان با ماشین آلات پیشرفته … برای تولید بهتر موافقت می شود. در بین این مارک ها Orbit بهترین برای تولید محصولات جدید است. سری چرخشی

آیا شما هم به دنبال خرید و استفاده از لوازم خانگی Orbit هستید؟ آیا می دانید برای خرید پشه در خانه چه اقداماتی را باید انجام دهید؟

توجه داشته باشید که در فصول گرم سال ساختمان های زیادی به خصوص آپارتمان ها وجود دارد که به دلایل زیادی ورود و خروج هوای مناسب به داخل ساختمان وجود ندارد و همین امر باعث شده ساکنان آن نسبت به خانه های ویلایی احساس گرما کنند. امروزه استفاده از مه پاش خانگی می تواند تا حدودی این مشکل را برطرف کند و یکی از بهترین شرایط آب و هوایی را برای شما رقم بزند. استفاده از این محصول می تواند تجربه ای بسیار ماندگار و منحصر به فرد را در اختیار کاربر قرار دهد و فضایی بسیار شاداب و تمیز را به او القا کند. توجه داشته باشید که در سال های اخیر بسیاری از شرکت ها به استفاده از انواع مختلف مه پاش خانگی برای طراحی و عرضه انواع مختلف این محصولات در بازار و ارائه پاسخ مناسب به نیازها سوق داده شده اند. باید بدانید که می توانید قبل از فرا رسیدن فصل تابستان یکی از بهترین انواع این محصول را تهیه و خریداری کنید و با خیال راحت از آن استفاده کنید. در ادامه مقاله سعی داریم در مورد انواع، کاربردها و مزایای استفاده از مه پاش خانگی توضیحات بیشتری در اختیار شما قرار دهیم. با ما بمان.

انواع قارچ های داخلی

همانطور که گفته شد، امروزه طیف وسیعی از مه‌پاش‌های خانگی را می‌بینیم که برخی بر اساس برند سازنده تقسیم‌بندی شده‌اند و برخی دیگر بر اساس منبع آب مورد نیازشان تقسیم‌بندی شده‌اند. مینی میستر خانگی که در محیط های بسیار کوچک استفاده می شود و مولکول های آب را به صورت پودر در تمام فضا پخش می کند، فشار مورد نیاز را به صورت لوله ای تامین می کند و دارای لوله ها و نازل های بسیار خاص می باشد. یک سیستم توزیع آب و برق بزرگ مورد نیاز است و یک شبکه بزرگ وای فای نیز باید برای این منظور در نظر گرفته شود. اکنون می توانید یکی از بهترین و منحصر به فردترین محصولات ارائه شده در وب سایت ما را بر اساس اندازه و مساحت محیطی که می خواهید در آن مه مصنوعی ایجاد کنید، انتخاب کرده و با ایمنی کامل از آن استفاده کنید. .

دکمه بازگشت به بالا