فروش کلید اتوماتیک هیوندای در بازار ایران

فروش و قیمت کلید اتوماتیک هیوندای در بازار ایران، مطابق مشخصات فنی، گارانتی و همین‌طور حاشیه سود عرضه‌کننده و مدل مشخص می‌شود. برند هیوندای چند سالی است که فعالیت گسترده‌ای را در بازار دارد و محصولات مرتبط با برق صنعتی آن نیز کیفیت ساخت فوق‌العاده بالایی دارند.

Molded Case Circuit Breaker یا همان کلید اتوماتیک که به‌صورت مخفف تحت عنوان MCCB شناخته می‌شود. نوع دیگری از وسایل حفاظت الکتریکی است که زمانی استفاده می‌شود که جریان بار از حد مجاز مدارشکن مینیاتوری فراتر رود. MCCB در برابر اضافه‌بار، خطاهای اتصال کوتاه محافظت می‌کند و همچنین برای سوئیچ‌کردن مدارها استفاده می‌شود. آنها را می‌توان تقریباً در هر محیطی، از کاربردهای مسکونی گرفته تا سیستم‌های صنعتی یا تجاری مورداستفاده قرار داد. MCCBها با استفاده از مکانیسم‌های ترمو مغناطیسی و الکترومغناطیسی در برابر اتصال کوتاه، خطاهای زمین و اضافه‌بارهای حرارتی برای قطع کردن بریکر و قطع جریان محافظت می‌کنند.

انواع کلیدهای اتوماتیک در بازار

قطع‌کننده مدار قالبی (MCCB) یک وسیله ایمنی الکتریکی است که از مدار الکتریکی در برابر جریان بیش از حد محافظت می‌کند که ممکن است در اثر اضافه‌بار یا اتصال کوتاه ایجاد شود. قطع‌کننده مدار هوا (ACB) یک وسیله سوئیچینگ الکتریکی است که از هوا به‌عنوان وسیله خاموش‌کردن قوس استفاده می‌کند. رتبه فنی و امنیتی فعلی MCCB برای اجرا در پروژه‌هایی که نیاز به خاموش‌کردن قوس خواهد بود به‌مراتب کمتر است.

دسته‌بندی‌های مختلفی بر اساس نوع کاربرد برای انواع کلیدهای اتوماتیک در بازار وجود دارد که باعث می‌شود انتخاب این محصولات آسان‌تر شود. به طبع قیمت کلید اتوماتیک هیوندای در مدل‌های حافظ موتور، کامپکت و… با هم متفاوت است. البته که این دسته‌بندی‌ها عامل تعیین‌کننده برای خرید کلیدهای اتوماتیک هیوندای هم خواهند بود. شما می‌توانید بر این مبنا، نیاز خود را بررسی و طبق کاتالوگ مدل مدنظر را خریداری کنید.

کلیدهای مینیاتوری

کلیدهای مینیاتوری مناسب تابلوهای روشنایی و همین‌طور سیستم‌های توزیع برق با توان کم هستند. از این دستگاه‌ها برای حفاظت مدارات کنترلی و همین‌طور فرمان تجهیزات استفاده می‌شود. جریان قطع اتصال کوتاه این کلیدها البته خیلی بالا نیست و به همین دلیل قیمت کم‌تری دارند.

کلیدهای حافظ موتور

مدل‌های کلید اتوماتیک حافظ موتور نیز یکی دیگر از دستگاه‌هایی هستند که برای حفاظت از موتورها تا 55 کیلووات آمپر استفاده می‌شوند. این کلیدها 100 آمپر ساخته می‌شوند.

کلیدهای اتوماتیک کامپکت

در برخی از شبکه‌های توزیع لازم است که در صورت برگشت جریان یا افت بیش از حد ولتاژ مدار به‌صورت خودکار جریان را قطع کند و آلارم نیز ساطع شود. در این صورت می‌توان از کلید اتوماتیک کامپکت هیوندای استفاده کرد. در برخی موارد نیز ورود اتوماتیک یا دستی ژنراتور لازم است که در این صورت‌باز هم کلیدهای کامپکت می‌توانند بهترین و استانداردترین عملکرد ممکن را داشته باشند.

کلیدهای محافظ

کلیدهای محافظ جان نیز برای جلوگیری از برق‌گرفتگی روی مدارها استفاده می‌شوند که در دسته‌بندی خانگی و صنعتی قرار خواهند گرفت. براین‌اساس درصورتی‌که نرخ حساسیت کلیدها تا 30 میلی‌آمپر باشد، این کلید به‌عنوان حفاظت از جان و درصورتی‌که حساسیت آن بالاتر از 30 میلی‌آمپر باشد به‌عنوان دستگاه حفاظت از تجهیزات صنعتی مورداستفاده قرار می‌گیرد.

کلیدهای اتوماتیک هوایی

و در نهایت آخرین‌مدلی که در بازار توسط برند هیوندای نیز عرضه می‌شود تحت عنوان کلید اتوماتیک هوایی شناخته می‌شود. این کلید بیشتر در ورودی تابلوها مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد که هم جریان بالایی دارد و هم برای برقراری Selectivity یا حالت انتخابی، در آن‌ها ساختار کلید خودکار جاسازی شده است. ویژگی مهم در این رله‌ها امکان اتصال با زمان تأخیر است. عنصر اصلی در تأمین این جریان استفاده از همان حالت Selectivity خواهد بود.

مشخصات فنی کلیدهای اتوماتیک هیوندای

یکی دیگر از مقوله‌هایی که در کنار قیمت کلید اتوماتیک هیوندای باید به آن دقت داشته باشید تا خریدتان کاملاً درست و اصولی باشد، مشخصات و ویژگی‌های فنی خواهد بود. در این دستگاه‌ها تعداد پل اهمیت دارد، نوع کلید می‌تواند حرارتی ثابت یا مغناطیسی ثابت باشد. جریان نامی بر حسب آمپر نمایش داده می‌شود.

قدرت قطع و وصل جریان در ولتاژ کاری شبکه، بالاترین ولتاژ کاری خط، رنج قابل تنظیم جریان و نوع حفاظت‌ها نیز می‌توانند روی قیمت تأثیر بگذارند. برای تمامی کلیدهای اتوماتیک که از مجراهای قانونی وارد بازار شده و مشخصه‌های استانداردی داشته باشند نیز گارانتی و ضمانت در نظر گرفته می‌شود. این ضمانت می‌تواند از یک سال تا بالاتر باشد. علاوه‌برآن حفاظت جریانی آنی INSTANTANEOUS و  حفاظت جریانی در زمان بلندمدت LONG TIME نیز در این دستگاه‌ها اهمیت ویژه‌ای خواهد داشت.

منبع : آرک هیوندای

خروج از نسخه موبایل