علمی و پزشکی

قدرتنمایی کراس‌اور برقی جدید چری/ تلفیق قدرت و زیبایی/ عکس

امیرمسعود عابدین: در جلو، طراحی جلوپنجره بسته، نشان‌دهنده هویت آن به عنوان یک خودروی الکتریکی است.

قدرتنمایی کراس‌اور برقی جدید چری/ تلفیق قدرت و زیبایی/ عکس

نوار LED در قسمت جلویی قرار داشته و نشان “EXEED” در زیر این نوار قرار گرفته است. مانند مدل سدان اکسید استرا، در قسمت پایینی چراغ اصلی، همان بخش پیکسلی قرار گرفته که برخی نشان‌های گرافیکی را نمایش می‌دهد.

قدرتنمایی کراس‌اور برقی جدید چری/ تلفیق قدرت و زیبایی/ عکس

در کابین، فضای داخلی مینیمالیستی است. تقریباً هیچ دکمه فیزیکی به جز نمایشگر کیلومترشمار مستطیل شکل، صفحه نمایش مرکزی شناور و یک فرمان نیمه تخت بیضی شکل وجود ندارد. صفحه نمایش مرکزی دارای تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸۱۵۵ است. دریچه‌های تهویه مطبوع مخفی هستند. شارژ بی‌سیم در کنسول مرکزی موجود است. تنظیمات دیگر شامل بلندگوهای پشت سر و همچنین سیستم پاشش خودکار عطر است.

بیشتر بخوانید:

شاهکار بی‌نظیر طراح خودروی ایرانی در چین / عکس

ماشین برقی لوکس چینی در خیابان های تهران/عکس

قدرتنمایی کراس‌اور برقی جدید چری/ تلفیق قدرت و زیبایی/ عکس

این خودرو دارای ۵ صندلی است. تمامی صندلی‌ها با چرم پوشانده شده‌اند و از تنظیم برقی، گرمایش، تهویه و تکیه‌گاه پا پشتیبانی می‌کنند. سرنشینان عقب به یک خروجی تهویه مطبوع مستقل دسترسی دارند.
در حال حاضر، چری مشخصات پیشرانه را فاش نکرده است، اما آنچه مسلم است این است که Sterra ET در دو پیکربندی پیشرانه یعنی تک موتور عقب و دو موتور جلو + عقب در دسترس خواهد بود. علاوه بر این، این خودرو دارای سه ظرفیت باتری است: ۶۰ کیلووات ساعت، ۸۲ کیلووات ساعت و ۱۰۰ کیلووات ساعت، که به آن یک برد الکتریکی خالص بین ۵۰۰ تا ۷۰۰ کیلومتر می‌دهد.

Sterra ET به عنوان یک SUV متوسط تا بزرگ، بر اساس پلت فرم تمام الکتریکی EOX ساخته شده است. این خودرو از قسمت جانبی، دارای درب‌های بدون فریم و دستگیره‌های درب مخفی است. استرا ET با چرخ‌های ۲۰ اینچی یا ۲۲ اینچی عرضه می‌شود.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در ایواره مراجعه کنید.

۵۸۵۸

کارگروه خبری مطالب پزشکی

علم پزشکی همچون پازلی است و هدفم این است که قطعات آن را به گونه‌ای تنظیم کنم که یک تصویر کامل و جذاب از سلامتی برای شما پدید آید. به عنوان نویسنده علمی و پزشکی، با استفاده از الگوریتم BERT گوگل، این راهنمایی را با انگیزه و استعداد به شما ارائه می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا