اجتماعیمدیریت کسب و کار

فعالیت در یوتیوب و مزایای آن

در دهه های اخیر شبکه های اجتماعی فراوانی وارد جامعه جهانی شده اند. هر کدام از این شبکه ها دارای ویژگی های خاصی می باشند. یکی از بهترین آنها پلتفرم یوتیوب است. این شبکه اجتماعی از سال 2005 راه اندازی شد و در واقع تحول بسیار بزرگی را در به اشتراک گذاری ویدئوها برای کاربران ایجاد کرد. در واقع شعار این پلتفرم broadcast yourself به معنای خودتان پخش کنید می باشد.

شما در این شبکه اجتماعی شما می توانید به صورت آنلاین به تماشای ویدئوهای ارسالی از سوی دیگر کاربران بپردازید. همچنین شما می توانید یک کانال برای خود در این شبکه بسازید و در صورت تمایل می توانید ویدئوهای خود را در این پلتفرم نشر دهید. شما از طریق راه های زیادی مانند: گوشی همراه، تبلت، لپتاپ و… می توانید به این پلتفرم دسترسی داشته باشید.

طبق آمارهای بدست آمده در این پلتفرم تقریبا می توان گفت که حدود 2 میلیارد نفر در طول ماه و به طور میانگین حدود 25 تا 30 میلیون نفر در طول روز در یوتیوب مشغول به فعالیت هستند. همچنین در این شبکه میزان آپلود ویدئوها به حدود 300 الی 500 ساعت در هر ساعت می رسد. این آمار نشان دهنده قدرت و محبوبیت این شبکه اجتماعی در سراسر دنیا می باشد.

امروز مجموعه های بسیاری همچون Peakerr اقدام به ارائه خدمات پیشرفت و توسعه در انواع شبکه های اجتماعی کرده اند.

فعالیت در یوتیوب و مزایای آن

توسعه کسب و کار در youtube

هم اکنون بیش از یک میلیارد نفر در کل جهان در این شبکه اجتماعی عضو هستند. بسیاری از افراد از طریق این پلتفرم خود و کسب و کار خود را به صورت رایگان تبلیغ می کنند که این یک راهکار عالی برای جذب کاربران هدف و تبدیل آنها به مشتری می باشد.

با کمک youtube می توانید از دیگر ویدئوها الهام بگیرید و تبلیغات خود را با شیوه های جدیدتر انجام دهید. انجام تبلیغات در این شبکه با توجه به اینکه همه روزه تعداد بالایی از مخاطبان در آن فعالیت دارند بسیار کار منطقی می باشد، زیرا در نهایت به برند سازی کسب و کار شما به مرور زمان منجر خواهد شد.

همانطور که در قسمت قبل گفتیم اینکار نیاز به داشتن خلاقیت می باشد، سعی کنید ویدئوهای خود را طوری بسازید که حس کنجکاوی مخاطبان شما را جلب کند. برای انجام اینکار بهتر است تا ویدئوهای تبلیغاتی حوزه کسب و کار خود که پربازدید هستند را دنبال کنید.

یکی دیگر از روش هایی که به شما در این راه کمک فراوانی خواهد کرد، کمک گرفتن از افراد مشهور می باشد. این راهکار در اغلب کسب و کارها جواب داده است. شما نیز می توانید از سلبریتی ها و افراد شناخته شده در تبلیغات خود استفاده کنید تا در زمان کمتر به نتیجه دلخواه خود برسید.

یکی از مهم ترین موارد که باید در نظر داشته باشید استمرار در آپلود کردن ویدئوها می باشد. سعی کنید یک برنامه ریزی دقیق در طول ماه برای کانال خود داشته باشید تا کاربران خود را از دست ندهید. اینکار اهمیت زیادی در جذب مشتری و جلب اعتماد آنها دارد.

فعالیت در یوتیوب و مزایای آن

افزایش فالوور یوتیوب

یکی از مهم ترین موضوعات در شبکه های اجتماعی مانند: اینستاگرام، یوتیوب، فیسبوک داشتن ویو و لایک بالا می باشد. اگر شما نیز برای تبلیغ و جذب مشتری در یوتیوب مشغول به فعالیت هستید، باید بدانید که با بالا بردن میزان سابسکرایب می توانید افراد بیشتری را جذب کنید و عملکرد بهتری را نیز داشته باشید.

همانطور که می دانید یکی از بهترین راه ها برای جذب کاربر، گذاشتن پست های جذاب بصورت مداوم می باشد. این راهکار در تمام شبکه های اجتماعی جواب خواهد داد، اما به شرطی که پست های ارائه شده جذاب و دارای محتوای معنی دار باشد. استممرار در پست گذاری به معنای نشر روزانه هر محتوایی نمی باشد، زیرا محتواهای بی کیفیت و بدون محتوا مرتبط با کسب و کار شما در نهایت منجر به ریزش فالورهای شما نیز خواهد شد. پس اینکار را با برنامه ریزی صحیح انجام دهید تا بتوانید مخاطبان هدف خود را متقاعد کنید که شما را دنبال کنند.

شما در تمام پلتفرم ها در ابتدای کار ممکن است دچار خستگی و دلزدگی شوید، زیرا تعداد مخاطبان و یا تعداد لایک هایتان پایین و اندک است. اما دلسرد نشوید زیرا به مرور زمان و با انجام فعالیت مداوم، صفحه یا کانال شما شناخته می شود و به مرور شاهد رشد آن خواهید شد.

یکی از مهم ترین موضوعات در زمان انتشار ویدئوها، انتخاب یک عنوان مناسب می باشد. سعی کنید یک عنوان عالی و مختصر را پیدا کنید. به عنوان مثال در زمین ورزشی و ارائه برنامه رژیمی می توانید از عناوینی مانند 10 راهکار کلیدی برای لاغری استفاده کنید تا نظر مخاطب را جذب کنید.

فعالیت در یوتیوب و مزایای آن

افزایش لایک در یوتیوب

یکی از مهم ترین عواملی که باعث رشد کانال شما و یا صفحات شما در شبکه های اجتماعی می شود، بالا بودن میزان لایک های شما می باشد. زمانیکه پست های منتشر شده شما دارای میزان پایینی از لایک باشند، به معنی مفید نبودن این پست در شبکه اجتماعی می باشد. اما برعکس وقتی یک پست دارای تعداد لایک بالایی می باشد، به معنی رضایت کاربران و مهم بودن و آن پست برای مخاطبان می باشد. در نتیجه با داشتن میزان بالای لایک، پست شما به عنوان یک پست محبوب به کاربران بیشتری نشان داده خواهد شد.

اما اگر دارای یک کانال تازه تاسیس در یوتیوب هستید، باید زمان زیادی را پشت سر بگذارید تا تعداد لایک های شما افزایش یابد. اگر به دنبال افزایش میزان لایک در یوتیوب هستید، می توانید با خرید لایک واقعی این کار را انجام دهید. یکی از راه ها خرید لایک از YouTube SMM panel می باشد.

با خرید لایک واقعی می توانید به رشد کانال خود کمک کنید و در مدت زمان کوتاه تری شاهد جذب فالووری جدید و افزایش رتبه خود باشید.

بسیاری از افراد این کار را با استفاده از خرید ربات نیز انجام می دهند. اما بدانید هوش مصنوعی قادر به تشخیص افزایش حرکات ربات گونه لایک، ویو و … در کانال شما خواهد بود. پس سعی کنید تا جایی که ممکن است از ربات یا برنامه های اینچنینی برای رشد کانال خود استفاده نکنید تا کانال شما توسط یوتیوب فیک شناخته نشود و در نهایت بسته نشود.

 

منبع:

https://nicesmmpanel.com/

دکمه بازگشت به بالا