عمومیمدیریت کسب و کار

چرا باید از خدمات شبکه استفاده کنم؟

خدمات شبکه به دلیل استفاده روزافزون از سیستم های کامپیوتری در شرکت ها و سازمان ها، بانک ها، کارخانه ها و … بسیار مورد توجه قرار گرفته است. استفاده از خدمات کامپیوتری نقش مهمی در سهولت کار، افزایش فوق العاده سرعت، امنیت اطلاعات و … دارد.

خدمات شبکه چیست؟

هنگامی که ما دو یا چند کامپیوتر یا سیستم های کامپیوتری را به روش های مختلف به هم متصل می کنیم، از اصطلاح شبکه استفاده می کنیم. سیستم های کامپیوتری می توانند کامپیوتر، لپ تاپ، چاپگر و غیره باشند. با استفاده از شبکه می توان سرعت کار مجموعه را افزایش داد، مدیریت و نظارت بر کاربران را افزایش داد و امنیت را افزایش داد. . به طور کلی به کلیه فعالیت های انجام شده به سیستم های کامپیوتری شبکه در یک بسته، از طراحی شبکه و شبکه غیرفعال گرفته تا پیکربندی شبکه و اجرای انواع سرویس ها و نگهداری و پشتیبانی شبکه، خدمات شبکه گفته می شود.

چرا باید از خدمات شبکه استفاده کنم؟

وقتی از خدمات آنلاین صحبت می کنیم، واقعاً منظورمان خدمات ثابت و خاص نیست. خدمات آنلاین شامل طیف گسترده ای از خدمات است که هر یک به یک طریق باعث افزایش راندمان کار، ساده سازی کار و افزایش نظارت و مدیریت رویدادها می شود. هر یک از این سرویس ها ویژگی ها و قابلیت های جدیدی را به شبکه شما اضافه می کند و مدیریت شبکه و در نهایت مجموعه شما را آسان می کند و به راحتی می توانید فعالیت کاربران را پیگیری کنید.

برای مثال، اگر نمی‌خواهید فایل‌ها و اطلاعات را بین کاربران به روش قدیمی و سنتی انتقال دهید، می‌توانید با راه‌اندازی اشتراک‌گذاری فایل، بستری را فراهم کنید که اطلاعات شما که پایه و اساس سازمان شما را تشکیل می‌دهد، از طریق آن به اشتراک گذاشته شود. شبکه و انتقال به مکان امن.

اگر قصد دارید میزان مصرف کاربر، محتوای استفاده شده توسط کاربر و سرعت تخصیص یافته به هر کاربر در دامنه اینترنت را به راحتی کنترل و مدیریت کنید و پهنای باند و سرعت را برای هر کاربر با توجه به نیاز او تخصیص دهید. می توانید از خدمات شبکه استفاده کنید، از فایروال های مختلف مانند اجرای Cre استفاده کنید.

اگر به دلایلی مانند هزینه بالا، فضای ناکافی و غیره نمی توانید تجهیزاتی مانند چاپگر تهیه کنید. برای تعداد کاربران، ما همچنان استفاده از شبکه های کامپیوتری و به اشتراک گذاری سخت افزار خود را بین کارمندان خود از طریق شبکه توصیه می کنیم. هزینه های خود را کاهش دهید. در حالی که مدیریت سخت افزار را ساده می کند.

همانطور که می بینید، اگر از شبکه کامپیوتری استفاده می کنید و خدماتی را که مناسب کسب و کارتان است پیاده سازی می کنید، می توانید با پرداخت هزینه ای اندک، قابلیت ها و قابلیت های زیادی را به مجموعه خود اضافه کنید که باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما می شود. پول برخی از این نمونه ها تنها گوشه ای از امکانات و مزایای شبکه سازی و استفاده از شبکه های کامپیوتری است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات مناسب برای سازمان خود می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مزایای استفاده از خدمات شبکه

افزایش سرعت: با راه اندازی شبکه سرعت کار افزایش می یابد زیرا بیشتر کاغذ حذف می شود و فعالیت های بیشتری در شبکه در زمان کمتری انجام می شود مانند انتقال فایل ها.

اشتراک گذاری سخت افزار: همانطور که قبلا ذکر شد، با استفاده از خدمات شبکه، می توانید سخت افزار موجود خود مانند چاپگرها را بدون نیاز به خرید سخت افزار اضافی با همه کاربران به اشتراک بگذارید و می توانید هر دو الزامات را برآورده کنید. از مجموعه 20 کاربر برای چاپگر. با یکی دو عدد جواب می دهد. (یک چاپگر، به عنوان مثال، 10 کاربر یا بیشتر).

کاهش هزینه: یکی از مهمترین اهداف استفاده از شبکه های کامپیوتری افزایش سرعت و کاهش هزینه ها می باشد. به عنوان مثال با نصب فایروال و مدیریت اینترنت Crew می توان هزینه استفاده از اینترنت برای مجموعه ها را کاهش داد. با راه اندازی Voip ، تماس های داخلی رایگان است و با اشتراک گذاری سخت افزار، هزینه اضافی برای سخت افزار نخواهید داشت.

امنیت اطلاعات: بسیاری از سرویس ها و دستگاه های امنیتی مانند فایروال در شبکه برای افزایش امنیت استفاده می شود. با استفاده از این روش ها می توانید امنیت شبکه جمع آوری و انتهای داده های خود را افزایش داده و از حملات خارجی و دسترسی افراد غیرمجاز داخل و خارج مجموعه محافظت کنید.

افزایش کارایی: تمامی امکانات و قابلیت هایی که می توانید با استفاده از خدمات شبکه به دست آورید و همچنین مزایایی که گفته شد باعث افزایش راندمان کار شما و کارایی مجموعه شما می شود. به این ترتیب با افزایش سرعت کارمندان، کار خود را سریعتر انجام می دهند. با ابزار Monitorink می توانید فعالیت کارکنان را رصد کرده و در صورت کم کاری، پیگیری های لازم و … را انجام دهید. و در نهایت شاهد تولید بهتری خواهید بود.

نوع ارائه خدمات شبکه

گروه مشاوران فناوری اطلاعات چینود پکیج کاملی از خدمات شبکه را به مشاغل و سازمان ها ارائه می دهد. به طور کلی، خدمات ما به چهار دسته تقسیم می شوند: مشاوره، امنیت شبکه، پشتیبانی شبکه، نصب شبکه و راه اندازی. ما یکی از این خدمات را راه اندازی کرده ایم:

مشاوره شبکه:

در هر زمینه ای مشاوره و راهنمایی افراد مجرب و متخصص به شما در اتخاذ بهترین تصمیم کمک می کند و در پیشرفت شما بسیار موثر خواهد بود. زمانی که تجربه و مهارت کافی ندارید باید از متخصصان در آن زمینه کمک بگیرید. در هر کاری. نگران انتخاب و تصمیم خود نباشید.

مشاوره در زمینه شبکه های کامپیوتری نیز از این قاعده مستثنی نیست. شبکه های کامپیوتری چیزهای تخصصی هستند که همه نمی توانند انجام دهند. پس قبل از هر کاری باید با افراد واجد شرایط و با تجربه صحبت کنید تا بتوانید تصمیم درست و عاقلانه ای بگیرید. هرگونه اشتباه در خدمات شبکه، از نصب و خرید تجهیزات گرفته تا مسائل مربوط به امنیت شبکه، علاوه بر اتلاف وقت و هزینه، می تواند خسارات جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد. در مرحله اول می تواند اطلاعات شما را تهدید کند که نقش مهمی در حیات مجموعه دارد. بنابراین نقش مشاوره را نباید ساده و بی اهمیت دانست و از آن غافل شد.

خدمات مشاوره ما شامل مشاوره در انتخاب و خرید تجهیزات شبکه، راه اندازی شبکه و انتخاب انواع سرویس ها، مهاجرت به شبکه و … می باشد که در ادامه به صورت نمونه ارائه کرده ایم.

خرید تجهیزات ارتباطی: خرید گران ترین و در دسترس ترین، همیشه انتخاب درستی نیست. زیرا مهم است که از بخش قابل توجهی از امکانات و قابلیت های آن استفاده نکنید زیرا با اندازه کسب و کار شما همخوانی ندارد. بهترین و مناسب ترین تجهیزات شبکه مانند: سرور، سوییچ، روتر، اکسس پوینت و … را می توانید با توجه به حجم شبکه خود و گسترش مجموعه با قیمت مناسب پیدا کنید.

انتخاب سرویس های شبکه: گاهی اوقات شبکه هایی را می بینیم که در آن سرویس های زیادی نصب و راه اندازی شده اند بدون اینکه به درستی کار کنند. اما با یک مشاوره می توانید پس از بیان نیاز خود بهترین و راحت ترین خدمات را انتخاب کنید. تیم کارشناسان ما همواره به رعایت انصاف در انتخاب خدمات توجه دارند تا مشتریان بتوانند خدمات پایدار و کارآمد را انتخاب کنند.

تصور کنید که یک گروه ده نفره از کاربران با یک شبکه کوچک، می خواهند یک سیستم تلفنی (تلفن صوتی) راه اندازی کنند. درست است که راه اندازی VOIP دارای ویژگی ها و عملکردهای بیشتری نسبت به سیستم تلفن معمولی است. اما ما به شما توصیه نمی کنیم که این نوع ویپ را انتخاب کنید. از آنجایی که سیستم تلفن VOIP نیاز به پشتیبانی و پایداری آن دارد، باید یک بخش فناوری اطلاعات ایجاد کنید تا در صورت بروز این مشکل، کسب و کار شما مختل نشود. در این گروه، با توجه به اندازه و اندازه شبکه، توصیه می کنیم که یک دفتر مرکزی ایجاد کنید، زیرا سرویس پایدار با قیمت پایین خواهد داشت که نیازی به ارسال به ذخیره سازی دائمی ندارد. همانطور که می بینید، هرگز خدمات را بهترین بهانه نکنید، و ما تجارت مشتری را به خطر نمی اندازیم.

مشاوران فناوری اطلاعات Synod در راستای موفقیت مشتریان و شرکت های وابسته خود، مشاوره رایگان شبکه را ارائه کرده است. شما می توانید سوالات و مشکلات خود را از کارشناسان ما در زمینه مدارات کامپیوتری بپرسید. محل کسب و کار خود را آباد کنید و بهترین انتخاب و تصمیم درست را بگیرید.

انتقال شبکه: گاهی اوقات متوجه می شوید که دفتر مجموعه باید به مکان جدیدی منتقل شود. در این شرایط می توانید در مورد نحوه جابجایی دستگاه ها و تجهیزات موجود با کارشناسان مشورت کنید تا فرآیند انتقال به صورت روان و بدون راه اندازی مجدد شبکه انجام شود.

نصب و راه اندازی شبکه:

ما قبلاً در مورد راه اندازی شبکه به طور مفصل بحث کرده ایم اما در این زمینه باید به خاطر داشت که نصب شبکه اولین و مهم ترین مرحله برای شرکت ها و موسسات مایل به استفاده از سیستم های کامپیوتری است که در دو مرحله فعال و غیرفعال نصب می شوند که در ادامه ارائه می کنیم. با راه اندازی یک شبکه، مشکلی که بدون استفاده از شبکه حل می کردید حل می شود و شما می توانید بسیاری از کارها را در زمان کمتری انجام دهید، علاوه بر این، هزینه های شما کاهش می یابد، امنیت اطلاعات شما افزایش می یابد و مدیریت کاربران بسیار آسان تر می شود.

از شبکه های کاربردی تا سرویس های کاربردی و پیکربندی شبکه صفر تا صد و پیکربندی سرویس های مختلف توسط تیم مشاوره فناوری اطلاعات چینود ارائه می شود. از این منظر کارشناسان ما تحقیقات لازم را در خصوص تعداد کارمندان آغاز می کنند که میزان دسترسی کارفرما به اینترنت را برآورد می کند. با در نظر گرفتن بودجه و … شبکه را پس از تایید مستاجر طراحی می کنند، بستر مناسب (شبکه پسیو) را آماده می کنند و در نهایت خدمات لازم را شروع می کنند. از کارشناسان ما بخواهید.

پشتیبانی شبکه:

پشتیبانی شبکه نقش مهمی در پیشرفت و تداوم کار در شبکه های متوسط ​​و بزرگ دارد. در این صنایع با توجه به وابستگی زیاد کاربران به شبکه، هرگونه قطعی و مشکل در شبکه می تواند باعث کندی عملکرد شود. بنابراین استفاده از خدمات پشتیبانی شبکه برای جلوگیری از قطعی شبکه ضروری است.

در این مجموعه ها به دلیل کار زیاد و وابستگی به شبکه ممکن است با خرابی تجهیزات، بریدگی دپارتمان و … مواجه شوید. برای کاهش یا جلوگیری از این مشکلات، استفاده از پشتیبانی آنلاین توصیه می‌شود تا در هر بار استفاده از ابزارها و خدمات، مشکلات و محدودیت‌های احتمالی بدون توجه کاربر شناسایی و برطرف شود، حتی اگر مشکلی وجود داشته باشد. نوع. آنلاین، علت “پشتیبان گیری” به مرور زمان برطرف می شود. در برخی موارد، جنبه پشتیبانی مهمتر از ایجاد یک شبکه است، بنابراین نباید از آن غافل شد.

امنیت شبکه:

در واقع امنیت شبکه به فعالیت هایی اطلاق می شود که در آن شبکه و مهمتر از آن از اطلاعات خود در برابر ویروس های مزاحم، هکرها و عوامل مخرب محافظت می کنید و با ابزارهای امنیتی شبکه از دسترسی های غیرمجاز جلوگیری می کنید. به اطلاعات و شبکه ها دسترسی پیدا کنید. ارائه خدمات امنیت شبکه کاری بسیار حساس است و اجرای آن نیازمند تخصص بالا و همچنین دانش و تجربه لازم است.

بنابراین، برای اجرای آن، استفاده از خدمات شرکت های اثبات شده را توصیه می کنیم. مشاوران فناوری اطلاعات چینود کیفیت خدمات امنیتی خود را تضمین می کند و به همین دلیل دو ماه پشتیبانی کاملا رایگان از خدمات خود ارائه کرده است.

تا به حال با خدمات اصلی چینود آشنا شده اید. در ادامه لازم به گفتن است که سرویس های مربوط به راه اندازی شبکه به طور کلی به دو دسته سرویس های فعال و سرویس های شبکه غیرفعال طبقه بندی می شوند و هر یک از این دسته ها شامل گروهی از خدمات است که در زمان دیگری معرفی خواهند شد. ما به آنها پرداخت می کنیم:

خدمات پسیو شبکه :

شبکه غیرفعال را آماده سازی زیرساخت شبکه می گویند، به عبارت دیگر با سرویس های غیرفعال، بستر را برای استقرار شبکه و اجرای سرویس های مختلف آماده می کنیم. پسیو شامل: کابل‌های شبکه و تشکیل کابل، کابل‌های برق، راه‌اندازی UPS، کابل‌های تلفن و استارت‌های تابلو، کانال‌کشی، چیدمان رک، نصب پچ پنل، کیستون، نود و خروجی، استارت‌های سیستم اطفاء حریق برای اتاق سرور، صندوق نصب، نصب و راه‌اندازی و بهره برداری از تجهیزاتی مانند سرور، سوئیچ و روتر و … در صورت تمایل می توانید برای اطلاع از شارژ غیرفعال با ما تماس بگیرید.

خدمات اکتیو شبکه :

پس از فاز شبکه غیرفعال، نوبت به شبکه فعال می رسد. همه اینها را می خواهید با ایجاد یک شبکه در قسمت فعال که شامل اجرای سرویس های مختلف می شود به دست آورید. خدماتی مانند voip، مانیتورینگ، سرور پشتیبان و فایروال و غیره. تمامی سرویس ها فعال هستند تمامی این خدمات و محصولات توسط گروه مشاور فناوری اطلاعات Chenode ارائه می شود.

Kryo Control : Kryo یکی از موثرترین نرم افزارهای امنیت شبکه و یکی از بهترین سرویس های شبکه گروه چینود می باشد که از هرگونه حمله شبکه جلوگیری می کند و از دسترسی افراد غیر مجاز به شبکه و کسب اطلاعات جلوگیری می کند. علاوه بر این، مدیریت اینترنت، مدیریت کاربران، محدودیت های IP و کامپیوتر و غیره. یکی دیگر از جنبه های این ابزار قابلیت استفاده است. همه مشاغل می توانند از هر شبکه ای از این ابزار استفاده کنند. با توجه به اینکه امنیت نقش مهمی در مجموعه دارد، پیاده سازی این ابزار بسیار حائز اهمیت است.

Active Directory: یکی دیگر از ابزارهای مفید مورد نیاز در هر شبکه ای Active Directory است. هنگامی که تعداد سیستم های کامپیوتری در یک گروه از 7 به 8 افزایش می یابد، مواردی مانند مدیریت آنها و مدیریت USB دشوارتر می شود. ، مدیریت CD-ROM، سیستم عامل ها، نصب نرم افزار و غیره. از جمله موارد هستند.

با راه اندازی Active Directory می توانید همه این موارد را به صورت مرکزی مدیریت کنید. به عنوان مثال، می توانید همه USB ها را به طور همزمان فعال یا غیرفعال کنید. یا اینکه به جای نصب نرم افزارهایی که کاربران به آن نیاز دارند، همزمان آن را نصب کرده و در دسترس کاربران قرار دهید. یکی دیگر از ویژگی های این سرویس مدیریت کاربر و رمز عبور است.

فایل سرور: این یک سرویس شبکه بسیار مفید است. با راه اندازی یک سرور فایل، می توانید بخشی از قدرت سرور فیزیکی خود را به اشتراک گذاری یا اشتراک گذاری فایل ها در شبکه برای استفاده کاربران اختصاص دهید. سپس می‌توانید سطوح دسترسی متفاوتی را به هر کاربر بر اساس طبقه‌بندی شغلی خود اختصاص دهید، بنابراین آنها می‌توانند فقط فایل‌های مورد نیاز خود را ببینند، تغییراتی در آنها ایجاد کنند یا اصلاً دسترسی نداشته باشند. به اشتراک گذاری فایل یکی از رایج ترین وظایف در تجارت است.

سرور پشتیبان: فایل ها و اطلاعاتی که کسب و کار شما تولید و ذخیره می کند بسیار مهم هستند. زیرا زمان، انرژی و هزینه زیادی برای ایجاد آنها صرف شده است. به همین دلیل مدیریت آنها یکی از وظایف هر کسب و کاری است. بنابراین علاوه بر پیاده سازی فناوری امنیتی، تهیه نسخه های مختلف در بازه های زمانی مختلف ضروری است.

بنابراین اگر به هر دلیلی اطلاعات خود را از دست بدهید. عمدا یا ناخواسته به دلیل پشتیبان گیری که تهیه کرده اید، می توانید خیالتان راحت باشد. و می توانید در اسرع وقت از فایل پشتیبان استفاده کرده و اطلاعات را بازیابی کنید. شما با راه اندازی یک سرور پشتیبان به این ویژگی دست پیدا می کنید.

راه اندازی VOIP با این ابزار می توانید یک سیستم تلفن قدرتمند دریافت کنید. این سرویس دارای ویژگی ها و قابلیت های بسیاری است، در واقع هر آنچه از یک سیستم تلفنی انتظار دارید را در اختیار شما قرار می دهد. از جمله آنها می توانید تماس ها را در صف قرار دهید، تماس ها را مدیریت و برقرار و انتقال دهید، مکالمات را ضبط کنید، پیام ارسال کنید، کنفرانس های صوتی و تصویری انجام دهید و غیره. این بخشی از امکاناتی است که با راه اندازی VoIP دارید.

راه اندازی Mail Server: یکی دیگر از خدمات شبکه کامپیوتری ارائه شده توسط Chinu Group، Mail Server Setupاست. این ابزار برای شرکت هایی مناسب است که تبادل ایمیل زیادی بین کاربران مجموعه های خود دارند و نمی خواهند مجموعه هایشان به دلیل اهمیت محتوا به خطر بیفتد.

اینترنت امن: اگر می خواهید اینترنت قابل اعتمادی در سازمان خود داشته باشید و نه کاربران محدود یا محدود اینترنت بدون تهیه جعبه دوم. امنیت اینترنت اینجاست تا به شما کمک کند. این یک سرویس شبکه مفید است که برای هر راه اندازی مورد نیاز است.

DHCP: وقتی تعداد سیستم های کامپیوتری در یک گروه از 5 به 6 افزایش یابد، تخصیص دستی IP به آنها دشوار و مستعد خطا می شود (مثلاً اختصاص یک IP به دو سیستم). برای رفع این مشکل سرویسی به نام DHCP ارائه شده است که وظیفه آن تخصیص و مدیریت آدرس های IP به سیستم های کامپیوتری و جلوگیری از بروز خطا در این زمینه است.

WSUS: همیشه به روز رسانی های زیادی برای ویندوز و برنامه های مختلف وجود دارد و به روز نگه داشتن آنها مهم است و نمی توان آن را در یک سازمان نادیده گرفت. زیرا انجام این کار به صورت دستی در شبکه های بزرگ سخت و زمان بر است. این سرویس به کمک شما می آید و به صورت خودکار آپدیت های مختلف را از وب سایت مایکروسافت دریافت می کند و به صورت تمام اتوماتیک روی سیستم های شبکه نصب و اجرا می کند.

.

حسابرسی: داده هایی که سازمان ها در طول عملیات خود تولید می کنند بسیار مهم است. اگر کاربرانی که به این اطلاعات دسترسی دارند به اشتباه حذف یا تغییرات غیرضروری انجام دهند، اطلاعات مربوط به این کار قابل بررسی نیست. با دسترسی به این سرویس، تمامی اطلاعات مربوط به تغییرات با نام کاربری، تاریخ و غیره پردازش شد. را می توان در داشبورد این برنامه یافت.

نصب خودکار ویندوز (WDS): در صورتی که قصد دارید ویندوز یا نرم افزارها و اپلیکیشن های مورد نظر را در قالب یک بسته آماده، بر روی یک یا چند سیستم کامپیوتری نصب کنید، می توانید از این سرویس استفاده کنید.

مانیتورینگ: با استفاده از این سرویس می توانید وضعیت سرور، سوئیچ، روتر، کلاینت ها و تمامی دستگاه های موجود در شبکه را به طور کامل رصد کنید. به این ترتیب از مشکلات احتمالی در آینده جلوگیری خواهید کرد. این سرویس در تصمیم گیری های آینده شما نیز بسیار مفید است.

مجازی سازی: یکی از مفیدترین خدمات شبکه ای است که توسط شرکت های فناوری اطلاعات از جمله گروه چینود ارائه می شود. با راه اندازی این سرویس می توانید منابع سخت افزاری مانند: CPU، RAM، هارد دیسک و … را مدیریت کنید. و به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کنید. به عبارت دیگر می توانید سرویس های مختلف را به صورت کاملا مستقل و بدون از دست دادن ذره ای از قابلیت سخت افزاری خود بر روی آنها اجرا کنید.

و … که در مقالات دیگر به تفصیل مورد بحث قرار گرفته است.

نحوه ارائه خدمات

حضوری: در این روش کارشناسان ما معمولاً پس از بررسی نیازهای مشتری و اجرای خدمات، مستقیماً به شرکت مشتری مراجعه می کنند. خدمات اینترنت غیرفعال تنها به دلیل ماهیت عملکرد و نیاز به استفاده از ابزار و تجهیزات به طور مستقیم ارائه می شود. سایر خدمات آنلاین بر اساس نیاز مشتری به صورت مستقیم و از راه دور اجرا می شوند.

کنترل از راه دور: پیش می آید که خدمات مورد نظر مشتری به گونه ای باشد که نیازی به مراجعه حضوری به کارشناس نباشد. در روش ریموت از نرم افزارهای مختلفی مانند AnyDesk برای اتصال به سیستم یا سرور مشتری و پیاده سازی و اجرای سرویس مورد نظر استفاده می شود. با ارائه خدمات از راه دور، به دلیل عدم نیاز به حضور کارشناس و عدم نیاز به انتظار برای تعیین زمان مراجعه کارشناس، سریعتر اتفاق می افتد. این روش در عیب یابی و عیب یابی شبکه بسیار محبوب است.

تلفن: همانطور که از نام آن پیداست، برخی از مشکلات شبکه معمولا با روش تلفن حل می شوند. این روش بیشتر برای شرکت های IT مطرح است، اما برخی از مشکلات را حل نمی کند. به عبارت دیگر، او دانش و مهارت نسبی برای حل مشکل را با راهنمایی کارشناسان ما دارد. این روش ارائه خدمات برای پشتیبانی آنلاین نیز استفاده می شود.

دکمه بازگشت به بالا