فرهنگ و هنر

توصیه شهید مجید آذرنگ به برادران پاسدارش

توصیه شهید مجید آذرنگ به برادران پاسدارش

عسنا/قم شهید مجید آذرنگ نوشت: ای برادرهای من که بر تن بر تن درید یک اسلامی اسلامی باسدار.

شهید سید مجید آذرنگ در یازدهم اردیبشهت سال 1340 به دونیا و در سال 18 سلک کرد که آلین پینت دو بسر به نامهای سیدهسان و سیدمحسن است.

به شهدة ریستی در سال 1362 در عربی والفجر 4 در کے کے کے کے پیکوین به شهداد

برشی از وسیتنامه شهید مجید آذرنگ:

بسم رب الشهداء

ربنا عفرغ علینا سبرا و بتبت کوابنا و انصرنا علی القوم الکفرین.

سلام بر سرور ازادگان و امام حسین (ع)

درود و سلام بر امامت خميني كبير و يغانه رحبر جهان شياه حسين (ع) به پيروان خود درس انفاق و شهادت مي داد به گونه اي كه در اين مدت سربازانش در كوچه ها راه مي روند و راه خود را ادامه مي دهند.

اینک به جبهه می‌روم نه به کاتر نفع به کار این که به دینم را به اسلام و قرآن و سرور کربلا کرده است.

حدوانا من به خطر تو به بهه ميروم و از آز تو به شهادة در راه را حدونا از تو باشه را حدة من عفو ​​مي خواهم.

من درجه رفیع شهادت را نمی بینم و می دانم که هنوز تا یک انسان و مومن واقعی راه درازی دارم و خداوند بر همه چیز تواناست.

اما تو پدر عزیزم و مادر مهربانم هستی که سالها برای من زحمت کشیدی تا گلی به دست آوردی، ای مادری که مرا شبانه بی خواب کردی و مرا بزرگ کردی. کردی را کردی برای علام را کردی از شما میکہ کا اھ فردن خوبیتان برای نوبدم بریتان نوبدم

پدر و مادرم با تو نسبتی ندارند، اما من امانتی از جانب خداوند در دست تو بودم و تو این امانت را به خوبی حفظ کردی و امانت تو این است که مرا به گونه ای آوردی که جانم را در راه فدا کنم. خدا و اسلام عزیز و از تو می خواهم که بعد از شهادت پایدار و قوی باشی و افتخار کنی که یکی از فرزندان بی بضاعتت را در راه خدا فدا کردی.

ای پدر و مادر اگر به حرم کعبه می رفتی، اگر در کعبه به حرم خدا می رفتی، اگر لباس سفید می پوشیدی، احرام می کردی. קדיד מנ ב פשנג אין שراق ה ו ו מ ר ר ר ש ר ר ר זד זד זד מן ר ר ר ר ר טפת טפת ד דיצ ד קרבל קרבל קרבל קרבל קרבל קרבל ד ד ד ד ד ד ר ר ר ר ר זד זד זד זד זד זד זד זד זד זד זד זד ש ש ש ש ש ש ש ש ש ש ש ש ש ש ש ש ש ש ש ש ש ש ש ש ש ש ש ש ש.

كلمة جايتان خلي ين زيرة بريم من بحتر بود و في كردم استخره به ها باث بود و اميدوارم خداوند اين قرباني را قبول كند از توي حجر به فضلش نه به عدلش و شما را روز محشر در حوزر فاطمه زهرا (س) روسفيد و در مهازر ام البنين. (ع) کے پسرش را به اسلام هدی کرد سرافراز نگاه دارد.

مادرم امبادا که را کاخ با زییا پورشان در دژارا در برایری تاشمنم را شاد و امرا گامگین سازی بادان این و مادر، دارای من در این امید امستازافان یاهان فارمن است. ми́рзманд.

ای برادارهای من که باسداری بر تن دردید یک اسلامی و ای ستر من تو با حجاب خود روح من را میکنی.

ما نیازی نداریم اسلام را به دنیا و به همه دنیا بیاوریم، انشالله قدرت اسلام را بفهمیم چه بکشی چه بکشی.

امام خمینی که بری جوانها راه تومی شهدا را با دوشمهای اسلام و مونکیچین کیندی کیندی کید و در هر کری‌میدید اسلام را ملاک دیه رضای خودی تبارک‌وتعالی را در جویرید می‌گویند.

که در وجدان این وضعیت اگر اختلافی در زندگی پیش آمد در هر حال گوش به فرمان امام باشید و سخنان ایشان را که چیزی جز قرآن و احادیث نیست در متن زندگی خود قرار دهید. و به آنها عمل کنید و هرگز از معنویت دست نکشید.

به پدر و مدر و اهل قدیمة و فامیل‌ها ایکی پیس از ایتنه می‌گویند که ناراحت نمی‌شوند. که مَن نزدیک شهدا می‌رویم نزد انبیا و ولیا می‌رویم نزد بهشتی و یارانش نزدیک شهدای محراب و نزدیک دوستان شهیدمان و حسین و دیر شهدا می‌رویم و نزد همه شهدا می‌رویم.

برای سولیک و تول عمر رحبر عزیمان حضرت امام خمینی … دعا کیند.

به امید زیارت کربلا و کیدند دعای کمیل و توسل در کنار کبر شش کوشه اباعبدالله الحسین (ع)

به امید زاحور حضرت محدی (عج) و با درود و سلام بر رزمندگان بر زیزی و پیروزی کامل انها پیان

অন ​​কাস কান ক্যান কান কান কান

فردس، عيال و خانمان را كه كند

دیوانه کنی هر دو جهانش بکشی؟

دیوانه‌ تو هر دو جهان را که کند

این یک وصیت نامه عمومی است که چندین نسخه از آن تهیه کرده و با عموم به اشتراک خواهید گذاشت.

سلام و درود بر شما باد

سید مجید آذرنگ

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا