عمومیمدیریت کسب و کار

آیا غذای رفلکس مولتی کالر برای گربه خوب است؟

توضیحات

نقد و برسی: غذای گربه رفلکس مولتی کالر

غذای گربه رفلکس مولتی کالر برای گربه های بالغ تولید شده است؛ و قابلیت هضم بسیار بالایی دارد. فروش این محصول در بسته بندی ۲ و ۱۵ کیلوگرمی اورجینال است.

تیم تام و جری این محصول اصل را برای شما تهیه کرده است. شما میتوانید این را با مناسب ترین قیمت و همچنین اطمینان از اصالت خرید کنید. از جمله مزایای خرید از پت شاپ تام و جری این است که شما این محصول را در هر شهری که باشید درب منزل دریافت می کنید.

اطلاعات جامع محصول غذای گربه رفلکس مولتی کالر:

  • برای گربه های بالغ بالای ۱ سال
  • تقویت کننده سیستم ایمنی
  • کمک به رشد گربه
  • سلامت عملکرد روده
  • تشکیل شده از دانه های رنگی
  • دارای انواع ویتامین ها و مواد مغذی ارزشمند
  • بذر کتان تعادل امگا ۳ و ۶ را تأمین میکند.
  • حاوی مخمر برای سلامتی پوست و مو
  • تائورین برای بهبود سستم قلبی و بینایی
  • حاوی پروتئین باکیفیت و هضم آسان
  • کیفیت پرمیوم
  • ساخت ترکیه
پروتئین خام ۳۳%
چربی خام ۱۴%
خاکستر خام ۸%
سلولز خام ۳%

فواید محصول غذای گربه مولتی کالر( دونه رنگی) :

دارای اشکال خاص که، جویدن و خوردن غذا را آسان میکند وطعم و عطر خوب این محصول، غذا خوردن را برای دلبندتان سرگرم کننده و راحت می کند. دستگاه گوارش، توسط مواد معدنی و سایر مواد مفید پشتیبانی می شود.

بیوتین که جایگاه مهمی در ساختار خز گربه ها دارد، با استفاده از روی به غذا اضافه شده است و در شادابی و تقویت پوست و مو موثر است. سلامت و عملکرد خوب روده با الیگوساکارید منان، اتصال دهنده بیماریزا، بتا گلوکان های ایمنی و CitriStim، یک مخمر تقویت کننده ایمنی بدن به دست آمده است.

روی، آنتی اکسیدان ها و ویتامین های موجود در سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند و مقاومت در برابر بیماری ها را به حداکثر می رساند. حاوی محتوای تورین بر سلامت چشم و قلب تأثیر مثبت می گذارد. دارای گیاه یوکا، بو و کنترل آمونیاک فراهم می شود، جذب مواد مغذی افزایش می یابد. سیستم ایمنی تقویت می شود، رشد و عملکرد حیوانات بهبود می یابد.

آیا غذای رفلکس مولتی کالر برای گربه خوب است؟

شیوه مصرف غذای گربه رفلکس مولتی کالر:

هنگام استفاده از غذای خشک باید آب تمیز و تازه حتما در کنار ظرف غذای گربه نازنینتان باشد. محصول را در جای خشک و خنک نگهداری کنید و مطمئن شوید که بسته بندی پس از هر بار استفاده به خوبی بسته شده است. توسط جدول زیر می توانید حجم تقریبی هر وعده غذایی را بدست آورید:

قیمت غذای خشک گربه رفلکس مولتی کالر:

به عنوان پدر رفلکس ایران محصولات این برند را با قیمت بسیار مناسب به بازار عرضه کرده‌است. غذای خشک گربه رفلکس مولتی کالر با کیفیت سوپر پرمیوم بوده و از بهترین مواد اولیه در ترکیبات آن استفاده شده‌است. در صورتی که شما قصد خرید آنلاین این محصول را دارید می‌توانید به راحتی سفارش خود را ثبت کرده و با انتخاب نزدیکترین شعبه ( تهران و مشهد ) به شهر خود در کوتاه‌ترین زمان ممکن محصول اورجینال را به همراه فاکتور معتبر در محل کار یا منزل خود دریافت نمایید.

غذای خشک گربه رفلکس مدل مولتی کالر چه تاثیری در سلامت گربه‌ها دارد؟

موجب تقویت کننده سیستم ایمنی، بهبود رشد، سلامت پوست و مو، تقویت سیستم گوارش، بهبود قلب و بینایی گربه‌ها می‌گردد.

غذای خشک گربه رفلکس مدل مولتی کالر برای چه نژادی مناسب است؟

مصرف این محصول برای همه نژادهای گربه بالغ مناسب است.

تاریخ انقضا غذای گربه رفلکس مدل مولتی کالر تا چه زمانی است؟

این محصول اورجینال عرضه شده در پت شاپ تام و جری بیش از یک سال تاریخ انقضا دارد.

 

 

دکمه بازگشت به بالا