اجتماعیمدیریت کسب و کار

آموزش تعمیرات موبایل

معرفی دوره تعمیر سخت افزاری گوشی موبایل در بهترین آمورشگاه تعمیرات موبایل

تعمیرات سخت افزار گوشی موبایل از مهمترین بخش های آموزش تعمیرات موبایل در تهران است که در مجتمع فنی پایتخت توجه ویژه ای به آن داریم. هنرآموزان ما به طور کامل تعمیرات سخت افزاری موبایل را آموزش می بینند و برای این کار ما از به روز ترین تجهیزات سخت افزاری در این حوزه بهره می بریم. در پایان دوره نیز موفق به کسب مدرک معتبر از سوی این مجموعه می شوید. هدف این است که در نهایت افراد از نظر علمی و دانش نظری با به روز ترین سخت افزارهای دنیا هماهنگ باشند.اساتید این دوره از آموزش ها جز بهترین ها و زبده ترین های حوزه خود هستند.

دانش فنی در رابطه با تمام جوانب گوشی های مختلف باعث می شود تا ما به راحتی بتوانیم اشکالات و ایرادات موبایل را برطرف نماییم. ابتدا به یک دانش اولیه و مقدماتی نیاز داریم که این دانش با پیدا کردن مشخصات فنی دستگاه های مختلف بدست می آید. یعنی به مرحله ای برسیم که بتوانیم مشخصات فنی چند گوشی را با هم مقایسه کنیم و از امکانات کاربردی هریک مطلع باشیم.

سرفصل های دوره ی آموزشی سخت افزاری گوشی موبایل بسیار جامع و شامل است. در این دوره موارد زیادی آموزش داده می شود که از آن جمله: آموزش عملی و تئوری الکترونیک،‌نحوه ی قرارگیری قطعات مختلف در مدار،آموزش نحوه ی تعویض آی سی های چسبی به صورت تضمینی، نحوه ی تعویض قطعه ی آی سی از نوع غیرچسبی و دولایه، آموزش کار با ابزارهای مختلف همچون مولتی مار و منبع تغذیه، آموزش تست آمپر و نحوه ی عیب یابی گوشی های مختلف،‌ آموزش سیم کشی،‌نقشه خوانی به صورت شماتیک، برنامه نویسی آی سی های خام و آموزش های بیشتر در این حوزه.

آموزش تعمیرات موبایل

آموزش تعمیرات نرم افزاری گوشی موبایل

یک تعمیرکار حرفه ای تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری را همراه به صورت حرفه ای دنبال میکند. در این دوره ما تمرکز ویژه ای به بحث نرم افزاری تعمیرات موبایل خواهیم داشت. این دورهها تحت نظر مجرب ترین اساتید و مهندسین نرم افزار برای هنرآموزان اعم از مبتدی و حرفه ای برگزار می شود. تمامی مشکلات در بخش نرم افزاری جز سرفصل های تحت پوشش این دوره است. در نهایت هنرآموز این دوره بعنوان یک تعمیرکار حرفه ای در حوزه ی تعمیرات نرم افزاری وارد بازار کار می شود.

سرفصل های دوره ی آموزش تعمیرات موبایل خصوصا تعمیرات نرم افزار موبایل شامل موارد زیادی است از جمله: معرفی سیستم عامل های موبایل های موجود در بازار،آموزش کار با باکس ها به صورت حرفه ای، آموزش نحوه ی فلش کردن انواع گوشی های همراه، آموزش پشتیبان گیری از انوع گوشی، ترمیم سریال گرفتن در گوشی ها، روت کردن و جلبریک کردن گوشی های همراه،‌ آموزش باز کردن قفل شبکه های سامسونگ ونوکیا،‌آموزش ترفند های نرم افزاری متنوع، آموزش فارسی سازی گوشی های همراه موجود در بازار.

علاوه بر موارد قید شده در بند قبلی مواردی مانند نصب رام ها و کاستوم رام سفارشی برای تمامی گ.شی ها، کار با انوع نرم افزارها، ست کردن اپل آیدی ها روی گوشی های آیفون، حل کردن مشکل های مربوط به حساب کاربری گوگل، ترمیم بوت دستگاه، ویروس کشی برای سیستم عامل های مختلف، آموزش آنلاک فکتوری گوشی های وارداتی نیز در این دوره با بالاترین سطح ممکن آموزش داده می شود.

آموزش تعمیرات گوشی های اندروید

همانطور که پیشتر ذکر کرده ایم،‌از آموزش هیچ یک از انواع گوشی در این دوره غافل نمی شویم. تمامی آموزش های ارائه شده در این مرکز که به صورت عمومی و تخصصی برای هنرآموزان حرفه و آماتور آموزش داده می شود،‌مباحث مختلف گوشی های اندروید را پوشش می دهد. گوشی های اندروید بخش بزرگی از بازار موبایل را تشکیل میدهند و هنرآموز تعمیر در این دوره ها با تسلط به تمامی موارد مربوط به این گوشی ها وارد بازار کار خواهد شد.

آموزش های تعمیرات موبایل در بخش اندروید با حضور اساتید به نام و حرفه ای در این مرکز شما را برای ورود حرفه ای به بازار کار آماده خواهد کرد. آموزش در این مجموعه بر مبنای جامعیت موضوع و به شیوه ای کاملا نوین و مطابق با استانداردهای روز دنیا خواهد بود. آموزش تعمیرات تمامی برندها به صورت تخصصی و ریز در این آموزش گنجاده شده است. در انتهای این دوره قادر هستید که به عیب یابی و تشخیص صحیح، ترمیم و تعمیر دقیق خرابی ها در انواع گوشی که از سیستم عامل اندروید پشتیبانی میکنند، دست یابید. در نهایت نیز به رسم همیشه مدرک معتبری از طرف مجموعه در اختیار شما قرار میگیرد تا به واسطه ی آن بتوانید پس از ورود موفقیت به بازار کار به کسب اعتبار بپردازید.

آموزش تعمیرات موبایل های اندروید

آموزش تعمیرات آیفون

حرفه ای بودن در امر تعمیرات مستلزم تسلط به انواع گوشی ها و سیستم عامل ها خواهد بود. مجتمع فنی پایتخت در بخش تعمیرات گوشی های آیفون (اپل) به شناخت بیشتر هنرآموز در حیطه های سخت افزاری و نرم افزاری آیفون منجر می شود. در انتهای این دوره هنرجو قادر است قطعات معیوب گوشی های آیفون را شناسایی کرده و سریعا آنرا خارج کرده و قطعه ی جدید را جایگزین کند.

دوره های تخصصی تعمیرات اپل در بالاترین سطح از نظر کیفی برای آموزش های عملی و نظری برگزار می شود. سرفصل های تحت پوشش این دوره شامل مباحث کلی در مورد گوشی های اپل و تعمیرات مربوط به آن است. این موارد بصورت پایه ای برای هنرآموزانی که آشنایی کمی با تعمیرات دارند نیز آموزش داده می شود. پیش نیاز ورود به دوره های جامع  تخصصی تر شرکت در دوره های عمومی تعمیرات آیفون است. در دوره های تخصصی از جدیدترین و پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر که طی دوره معرفی می شوند بهره می بریم. همچنین به جدیدترین نرم افزارهای آیفون بهمراه به روزترین شیوه ها تعمیر نیز طی دوره پرداخته می شود.

اساتید این دوره نیز همانند اساتید سایر دوره ها از میان متخصص ترین افراد و مهندسین انتخاب شده اند. در انتهای دوره شما بعنوان هنرآموز قادر خواهید بود در حالیکه به مباحث با توجه به وابستگی زیادی که افراد به گوشی های همراه خود دارند، هرگونه خرابی در این دستگاه ها بسیار ناخوشایند اطلاق می شود. در چنین حالتی وجود مراکز تعمیرات موبایل که بتوانند خدمات تخصصی مناسبی ارائه کند بسیار حائز اهمیت است. چرا که اطمینان به یک مرکز نامعتبر مشکلات عدیده ای در ادامه برای شما ایجاد خواهد کرد.

آموزش تعمیرات گوشی اپل

باید بدانید قدرت در آگاهی است. هر چه اطلاعات بیشتری در مورد انوع مشکلات مربوط با گوشی ها داشته باشید، بهتر می توانید خودتان به تعمیر گوشی خود بپردازید. نمایندگی تعمیرات موبایل ما مطالب بسیار مفیدی در این زمینه در اختیار شما قرار می دهد. با دنبال کردن این آموزش ها می توانید آشنایی نسبتا خوبی با مشکلات مربوط به موبایل، قطعات موبایل و نحوه ی تعمیرات آنها پیدا کنید.

تردید نداشته باشید که بعد از گذراندن دوره های تخصصی تعمیرات در مرکز آموزشی فنی پایتخت می توانید به بازار کار وارد شوید. هدف ما پیشرفت شما و ارتقا سطح علمی هنرآموزان است و برای تحقق این هدف از هیچ کوششی دریغ نمیکنیم. به کارگیری مجرب ترین اساتید و مشاورین در حین دوره و پس از آن گواهی برمدعای ماست. در انتهای دوره بعنوان کارآموز مجموعه میتوانید به خوداشتغالی برسید و با به کارگیری بهترین تجهیزات به کسب درآمد بپردازید.

دکمه بازگشت به بالا