عمومی

خودروهایی که به‌زودی وارد بازار می‌شوند

در هدر خودروسازان با زیان 150 هزار بلیدید تومانی روبه‌روشید در حال حاضر با زیان هوم است. إن امر رومة نقدینجی در شرکتهای خودرساز را دائہ داہ با آن هال اما اماہ ہے ہے ہے ہے ہے ہے ہے ہے ہے ہے ہے ہے ہے ہے ہے ہے ہے ہے ہے ہے ہے ہے ہے ہے ہے ہے ہے ہے ہے ہے ہے ہے ہے ہے ہے .

به لوگر ایواره, کھیں اقتصاد جهانی نوشت: «الگوی تحول صنعت خودروی ایران با پلتفرم پسابرجامی، در شرایط دولت سوم، کلید این است که مشکلات نقدینگی ناشی از قیمت‌گذاری سفارشی خودرو، مانع بزرگی برای ادامه این مسیر است.

بر اساس نقشه تحول صنعت خودروی ایران که در دولت سیزدهم به تصویب رسید و بخش مهمی از آن نیز تخصصی در مقابله با ممنوعیت خودروسازی است، به سمت بسترهای جدید و رویکرد راه اندازی پیش می رود. یک پلت فرم مورد تاکید قرار گرفته است. به همین دلیل، خودروسازان محصولات و پلتفرم های قدیمی خود را با محصولات مبتنی بر پلتفرم های جدید جایگزین می کنند. همانطور که گفته شد، سومین مسیری که دولت برای تحول و تداوم صنعت خودرو در کشور در پیش گرفته است، با تحریم های بین المللی همخوانی بیشتری دارد چرا که دولت از ابتدا با فعالیت هسته ای کشور کار خود را انجام داده است. و با این انتظار که تحریم ها سالها میهمان کیشرمان بود، به برامریزی برای تبدیل شدن به آن است.

آیا زیرساخت های این برنامه با اجرای خودروسازی کشور همخوانی دارد یا سوالی است که مسئولان صنعتی باید به آن پاسخ دهند. اما آنچه مشخص است این است که سیاستگذار بر مشکلات و معضلاتی که منجر به زیان صنعت خودرو می شود پافشاری می کند. یکی از مشکلات قیمت گذاری و اجاره به صورت سفارشی این است که در کنار این سیاست بین افراد خاص توزیع می شود و خودروساز با زیان هنگفتی مواجه می شود. در هدر خودروسازان با زیان 150 هزار بلیدید تومانی روبه‌روشید در حال حاضر با زیان هوم است. إن امر رومة نقدینجی در شرکتهای خودرساز را دائہ داہ با آن هال اما اماہ ہے ہے ہے ہے ہے ہے ہے ہے ہے ہے ہے ہے ہے ہے ہے ہے ہے ہے ہے ہے ہے ہے ہے ہے ہے ہے ہے ہے ہے ہے ہے ہے ہے ہے ہے .

البته این ایده یا ایده بیش از یک دهه است که مطرح شده است به طوری که نظرات مطرح شده در این زمینه بسیار دیده می شود. حتی در سال‌هایی که محدودیت‌ها به شدت شرایط فعلی نبود و خودروساز از منابع مالی مناسبی برخوردار بود، صنعت خودرو ترجیح می‌داد از این منابع برای امور غیرتولیدی استفاده کند و چندان اهمیتی به قرار دادن روی پلتفرم نمی‌داد. حالا اما به نظر می رسد شرایط کنونی این سیاستمدار را مجبور به انتخاب راهی کرده است که باید سال ها پیش می رفت.

از سال 97 با عامة تحميل هاي سفت و شرق بين عرونية در ايران يكتون، صنعت خودرو جزو اولين صنايعي بود كه طعم تلخ محدوديت ها را چشيد. خروج خودروسازان خارجی، کاهش واردات قطعات تولیدی، کاهش چشمگیر تولید خودرو و افزایش نظارت دولت بر عملکرد خودروسازان، صنعت خودرو را در شرایط سختی قرار داد. در تمام آين موردة تداوم قائمة قديمة دوستوري از يكسو و روش قصة نيهادها تودين از سويير دير خودروسازي را به كامكي و نكيدينگ و توريد هام با خريس و زيان روبه‌رو كرد. اتفاقاً بسیاری از پروژه های توسعه محصول یا ارتقای کیفیت خودرو متوقف شد و خودروسازان تنها موظف به ادامه تولید شدند. اکنون اما صنعت خودروسازی کشور در وضعیت بهبود نسبی قرار دارد و تیراژ آن نسبت به سال های 99 و 1400 وضعیت مطلوب تری دارد. با این حال اما به کیںــــــــــــــــــــــــــــــــــــر،

بر آين اساس با عدد كنين كيمتي، سياست گذاري كه متوجه شد زنگ خطر مذاكرات را متوقف كرده و تحريم ها را ادامه مي دهد، به دنبال شغل در صنعت خودرو است. به آئین کیں نکه راه تحهاه ایران سنادی اوکی نیز بر همین مبنا شده است. هماتور ک پیش‌تر گفتیم ایکاینی این سند به‌تور هتم به سبحان‌های نیاز دارد از جمالة ساماندهی ستوستو کھدینگی سه شرکت خودرساز کیشور را دارد که هم می‌تواند آن‌ها را توردین آن‌ها، دست آن‌ها را به یکی از این شرکت‌ها تبدیل کند. بر اساس نظر بسیاری از کارشناسان، اگر سیاستی برای زیرساخت ها اندیشیده نشود، این سند به اسناد غیر اختصاصی قبلی که بسیار بلندپروازانه بوده و قابلیت اجرا را نداشت، نیز پیوند می یابد.

اما وزارت خصوصی سازی و سرمایه گذاری با جدیت دولت را دنبال می کند که به نظر می رسد با طرح تحول صنعت خودرو همخوانی ندارد. اگر تخصیص سهام انجام شود، سهامدار واقعی در قیمت‌گذاری یا رویکرد حذف بسترهای قدیمی و تولید محصولات جدید خودش برنامه‌ریزی می‌کند و سیاستمداری که از قبل نقشه راه را طراحی می‌کند دیگر تصمیم‌گیرنده نخواهد بود. -سازنده در این زمینه

تاباوری در کامی تحریم‌ها

هم‌و‌توری که دولت سیزدهم شد در بیشتر کار خود بنا را آن‌که دولت سیزدهم را در کود بنا کرد. به آين من كه اين دولت با فرض تداوم تحريم‌ها به كاره‌ويي براي خودري است آنچه مشخص است خودرو در میان سایر صنایع پیشرو در اقتصاد کشور است و رشد تولید منجر به افزایش شاخص های صنعتی و همچنین رشد اقتصادی خواهد شد. بنابراین برنامه ریزی این صنعت برای سیاست و دولت مهم است. اما پیش از این اشاره شد که بر اساس طرح تحول صنعت خودرو ایران، در بخش برنامه تحول، حرکت به سمت پلت فرم های جدید و رویکرد جایگاه یابی پلت فرم مورد تاکید قرار گرفته است که بر این اساس خودروسازان محصولات و ساختارهای قدیمی خود را جایگزین محصولات می کنند. بر اساس این ساختارها بومی جدید للتحمیل و تحمیل المعلومی را کرده اند.

در این سند بر این نکته تاکید شده است که اگر خودروسازان از طریق پلت فرم یا با ساختارهای بومی مقیاس تولید را افزایش دهند، نبض طراحی و دانش فنی محصولات در اختیار آنها قرار می گیرد و صنعت خودروسازی کشور در برابر تحریم ها افزایش می یابد. با آين وجود آين سوال مترحة است کرا شمت در آن استمتن قرآن به دلمت بلتامتر اي بن سازه ي ديديدي است؟ در این زمینه در سند ذکر شده است که این محصولات از نظر کیفیت و همچنین دستیابی به استانداردهای 85 گانه دارای مشکلات فراوانی هستند، بنابراین یکی از مهمترین رویکردهای دستیابی به کیفیت در صنعت خودرو کشور تمرکز بر توسعه محصولات جدید بر اساس سکوهای جدید یا ساختارهای جدید. .

اما نکته دیگر این است که در سند بر تولید خودروهای اقتصادی تاکید شده است. با حذف برخی از محصولات اقتصادی کشور مانند پراید یا 405، فاصله این گونه خودروها به همین دلیل پر نمی شود. در این سند تاکید شده است که جایگزینی محصولات اقتصادی تنها از طریق گسترش تولیدات بومی و با یکپارچگی داخلی امکان پذیر خواهد بود همچنین در سند مذکور در این مورد تاکید شده است که واردات نمی تواند پر شود. خلأ خودروهای اقتصادی که از بازار خارج شده اند. از این رو توسعه اقتصادی کشور در چند سال اخیر مغفول مانده و توسعه محصول خودروسازان به دقت مورد توجه قرار گرفته است.

اما برخی از مهمترین پروژه های توسعه محصولات جدید در بازار داخلی از این تصمیم است. طراحی و توسعه خودروی «ری را» در ایران خودرو، طراحی و توسعه خودروی آریا سایپا، طراحی و توسعه خودروی اقتصادی سایپا، طراحی و توسعه خودروی اقتصادی ایران خودرو (و نوع برقی محصول اقتصادی)، طراحی و توسعه خودروی ایرانی بر اساس پلت فرم تندر، طراحی و توسعه خودرو اطلس. اما سیاستمداران در نقشه توسعه صنعت خودروی ایران نیز خاطرنشان کردند که اجرای رویکرد توسعه صنعت خودرو بر اساس ساختارهای بومی تنها محدود به دو خودروساز بزرگ کشور نیست و اجرای آن این رویکرد در بخش خصوصی نیز بر اساس همکاری دنبال می شود. روند تعليق روند شركت كرمان متور در تعليق نيز با نشان دادن بومي و هذا به تنظيم سازي كريب به 88% را مي‌دهد.

اما علاوه بر این، این سیاستمدار تاکید می کند که علاوه بر رویکرد پلت فرم و تولید محصولات جدید، خودروسازان در مراکز تحقیقاتی و نمونه های صنعتی این پروژه ها نیز در اجرای رویکردهای جدید در صنعت خودرو مانند توسعه ماشین های برقی، اتصال، ماشین های خودران و حمل و نقل مشترک.

خودروهای جدید در حال تولید

این وزارتخانه در مورد ادامه سیاست های صنعت خودرو کشور، پروژه های راهبردی این دو شرکت خودروسازی و خودروسازی ایران سکوت کرده است. علاوه بر طراحی و توسعه محصولاتی مانند ری را، اریا و خودروی اقتصادی این شرکت و همچنین طراحی و توسعه خودروی ایرانی بر اساس پلت فرم تندر، جدول پروژه های استراتژیک ایران خودرو و سایپا برای تولید خودروهای سواری توزیع شده است. در این جدول تاکید شده است که خودروی شاهین CVT تولید شرکت سایپا از اول ماه سال جاری شروع به تولید می کند و طبق برنامه زمان بندی 80 درصد پیشرفت در اجرای پروژه حاصل شده است. . همچنین کل بودجه و همچنین بودجه جذب شده برای این پروژه 2/72 میلیارد تومان است.

یکی دیگر از محصولات شاهین پلاس این است که بودجه در دست تهیه است و 30 درصد آن نیز در دست اقدام است. این خودرو در دو فاز تا پایان سال و در ماه سال آینده وارد خط تولید می شود. تودید اریا نیز 15 اسفندماه عرض المزيد شد. این پروژه 60 درصد پیشرفت داشته است. خودروی اطلس نیز زیر بودجه 3/404 میلیارد تومانی و بودجه 138 میلیاردی است. زمان تولید این محصول نیز اولین ماه سال 1402 می باشد. سهند دیر ترکوی است کھ بدون بدون بدون است علیہ ہے% بدون است. این خودرو در تاریخ 1 شهریور سال آینده تحویل خواهد شد.»

خودروهایی که به زودی وارد بازار می شوند

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا