اقتصادی

مزدا ۳ چینی در ایران عرضه می‌شود/ عکس

گروه بهمن و زیرمجموعه آن یعنی بهمن موتور نخستین بار محصولات مزدا را به بازار ایران عرضه کردند و این خودروهای ژاپنی با کیفیت بالای خود توانستند در کشورمان به محبوبیت بالایی دست پیدا کنند. بهمن موتور قصد داشت محصولات جدید مزدا را نیز به ایران بیاورد، اما ممنوعیت واردات خودرو باعث شد تا این طرح عملی نشود. در حال حاضر مزدا ۳ نیو به عنوان آخرین محصول این برند ژاپنی در بازار ایران محسوب می‌شود.

مزدا 3 چینی

اکنون که بار دیگر طرح واردات خودرو به اجر درآمده، یک شرکت واردکننده طرح واردات محصولات مزدا را در دستور کار خود قرار داد. در همین راستا خبرها حاکی از آن است نسل جدید مزدا ۳ قرار است به شکل وارداتی روانه بازار ایران شود. البته این خودرو مونتاژ چین بوده و جوینت ونچر مزدا-چانگان وظیفه مونتاژ آن را برعهده دارد.

مشخصات مزدا ۳ چینی

مزدا 3 چینی

اطلاعات منتشر شده از گمرک نشان می‌دهد مزدا ۳ مونتاژ چین با یک موتور ۲ لیتری تنفس طبیعی سری اسکای اکتیو مزدا به بازار ایران را پیدا خواهد کرد که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۵۵ اسب بخار و گشتاور ۲۰۳ نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

امکانات رفاهی و ایمنی Mazda 3

مزدا 3 چینی

مزدا 3 مونتاژ چین از امکانات رفاهی و ایمنی متعددی چون سانروف، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، ترمز پارک برقی همراه با اتوهولد، سامانه کنترل پایداری و کنترل کشش، 7 کیسه هوای ایمنی، چراغ‌های روز، مانیتور لمسی همراه با دوربین عقب، سیستم صوتی حرفه‌ای Bose، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، هد آپ دیسپلی، رادار نقطه کور ، سیستم کمکی ماندن در بین خطوط، رادار هشدار تصادف از جلو ، کروز کنترل هوشمند تطبیقی، سیستم هشدار خروج از خط، رادار هشدار تصادف از عقب بهره می‌برد.

227227

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی حرفه‌ای هستم که با تخصص و تجربه در زمینه تحلیل‌های اقتصادی فعالیت می‌کنم. با استفاده از روش‌های پیشرفته و دسترسی به منابع معتبر، سعی می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما در تصمیم‌گیری‌های مالی بهترین نتیجه را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا