علمی و پزشکی

داخل کابین جت‌های خصوصی چه خبر است؟/ عکس

تینا مزدکی_ حتی می‌توانید قبل از سفر در این جت‌های خصوصی، هرآنچه را که می‌خواهید سفارش دهید تا برای شما آماد شود، از گل‌آرایی گرفته تا غذاهایی که باید آماده شوند. رایحه مناسب اولین قدم در ربودن دل مسافران است، اکثر اپراتورهای جت‌های خصوصی بسته به آب و هوا در مقصد، خدمات به خصوصی را ارائه می‌دهند.

در جت‌های خصوصی همچنین مجموعه‌ای از امکانات رفاهی را در حمام پیدا خواهید کرد. همچنین مجموعه‌ای از اقلام یکبار مصرف شخصی مانند شانه، مسواک و خمیر دندان، و همچنین اسپری‌های مو و سایر لوازم آرایشی وجود خواهد داشت. اقلام کمک‌های اولیه اضطراری شامل باند، قطره چشم، اسپری بینی و دستمال مرطوب ضد عفونی کننده نیز در حمام یافت می‌شوند.

داخل کابین جت‌های خصوصی چه خبر است؟/ عکس

کیت‌های رفاهی همچنین شخصاً برای مشتریان طراحی خواهند شد، این موارد می تواند شامل هر تعداد از اقلام از جمله کرم دست، مرطوب کننده صورت، حوله، کیت دندانپزشکی، خودکار و غیره باشد.

گاهی اوقات، ماسک‌های چشم و جوراب‌ها در کیت‌های رفاهی گنجانده می‌شوند. این کیت ها به گونه ای طراحی شده اند که به عنوان یادگاری از پرواز برده شوند.

داخل کابین جت‌های خصوصی چه خبر است؟/ عکس

در زمان خواب مهماندار یک تخت را با بالش‌های مخملی و بهترین ملحفه‌ها درست می‌کند. ست لباس خواب در دو سایز موجود است. در جت‌های شخصی، معمولاً مجموعه‌ای از ماسک‌های چشم فردی ابریشمی، دمپایی و جوراب ترمه وجود دارد.

منبع: simpleflying

بیشتر بخوانید:

روسیه شیطان هولناکش را فعال کرد/ یکی برای نابودی یک ارتش/ عکس

دستگاه شگفت‌انگیزی که همه غول‌ها را کوتوله خواهد کرد

۲۲۷۲۲۷

کارگروه خبری مطالب پزشکی

علم پزشکی همچون پازلی است و هدفم این است که قطعات آن را به گونه‌ای تنظیم کنم که یک تصویر کامل و جذاب از سلامتی برای شما پدید آید. به عنوان نویسنده علمی و پزشکی، با استفاده از الگوریتم BERT گوگل، این راهنمایی را با انگیزه و استعداد به شما ارائه می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا