فرهنگ و هنر

بازگشت شقایق دهقان به «ناتو»

بازگشت شقایق دهقان به «ناتو»

تهیه‌کننده و کارگردان رئالیتی شوی «ناتو» تاکید کرد که «خبر حذف شقایق دهقان از این برنامه صحت ندارد و در قسمت‌های بعدی حتما پخش خواهد شد».

به گزارش ایواره، مهدی صفی‌یاری درباره پخش نشدن قسمت‌هایی از برنامه «ناتو» با حضور شقایق دهقان که باعث ایجاد حواشی در فضای مجازی شده است، گفت: پخش نشدن دو قسمت ضبط شده از برنامه به دلایل مسائل فنی بوده که برطرف شده و بعد از این فصل پخش خواهد شد و حذف حضور خانم دهقان از برنامه ما صحت ندارد.

به گفته کارگردان «ناتو» کامران تفتی، هادی کاظمی، شقایق دهقان، کمند امیرسلیمانی و مجید آقا کریمی پنج شرکت‌کننده‌ای هستند که در قسمت‌های دهم تا دوازدهم برنامه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

به گزارش ایواره، خبر حذف شقایق دهقان از برنامه «ناتو» در نمایش خانگی در هفته گذشته و در فضای مجازی حاشیه‌های بسیار زیادی را برای این برنامه و شبکه نمایش خانگی به دنبال داشت. 

رئالیتی شوی «ناتو» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مهدی صفی‌یاری و با اجرای محمدرضا علیمردانی دوشنبه هر هفته ساعت هشت صبح در پلتفرم فیلم‌نت منتشر می‌شود. یازدهمین قسمت از «ناتو» با حضور هنرمندانی چون بیژن بنفشه‌خواه، شیدا یوسفی، رضا داودنژاد، آشا محرابی و یوسف تیموری پخش شد.

در رئالیتی شوی «ناتو»، بازیکنان در طول مسابقه به ۱۰ پرسش سخت و گاهی خنده‌دار پاسخ می‌دهند. از میان این بازیکنان، یک نفر نقش «ناتو» را برعهده دارد. ناتو کسی است که جواب تمام سوالات را از قبل می‌داند. به غیر از بازیکنی که نقش ناتو را ایفا می‌کند، هیچ کس حتی مجری برنامه از هویت این بازیکن خبر ندارد.

انتهای پیام

نشر فرهنگ و هنر

از ریتم و صداهای کلمات استفاده می‌کنم تا شما را در یک سفر صوتی همراه کنم.
دکمه بازگشت به بالا