گزارش متریکس از تاثیر اختلال اینترنت: کاهش محسوس آمار دانلود از گوگل پلی و نابودی تبلیغات از طریق گوگل ادز

بستر تحلیل تبلیغات موبایلی و معیارهای رفتار کاربران، گزارشی از تاثیر قطعی اینترنت و اختلالات آن منتشر کرده و برخی آمارهای مهم در ماه های سپتامبر و سپتامبر (قبل و بعد از قطع شدن اینترنت) را با هم مقایسه کرده است. بر اساس این گزارش، کاهش محسوسی در دانلود اپلیکیشن ها از گوگل پلی مشاهده می شود و دانلود از دیگر مارکت های اندروید افزایش بیشتری یافته است. همچنین تبلیغات بر پایه گوگل ادز که مدتی با مشکلات مختلفی همراه بود نیز بسیار کاهش یافت و تقریبا به صفر درصد رسید.

ترابون متریکس از تاصیرة تعریف اینترنتی: تعريف تعريف امارت دانلود از گوگل بلی و نابوندی برادی از ترایک گوگل ادز

بر اساس این گزارش دیجیتال، بر اساس داده‌هایی که پلتفرم متریک توزیع شده انجام داده، سهم دانلود اپلیکیشن از گوگل پلی در ماه سپتامبر بیش از 20 درصد بوده است که اکنون نزدیک به 5 درصد است. این آمار فقط برای پلتفرم های بومی با رشد است و به نظر می رسد فیلتر شدن گوگل پلی تاثیر محسوسی بر استفاده کاربران در مارکت های داخلی اندروید داشته باشد.

بر این اساس سهم ۱۱ درصدی دانلود اپلیکیشن از کافه بازار در مهرماه به بیش از ۲۴ درصد رسیده است و مایکت که پنج درصد سهم بازار را در اختیار داشت، اکنون نزدیک به ۱۴ درصد سهم دانلود اپلیکیشن توسط کاربران را در اختیار دارد. در این میان، بیش از ده درصد از کاربران نیز تصمیم به دانلود مستقیم اپلیکیشن ها از طریق وب سایت خود گرفتند.

در بخش بردامی نیز سماید بر وفوک بومی پلتامترای است کرا کـه کـه کـه کـه کـه. سهم تبلیغات نزدیک به 39 درصد در این پلتفرم هم اکنون به 2 درصد رسیده است و پلتفرم های دیگری مانند تپسال، کافه بازار و مگنت با افزایش نسبی تبلیغات نسبت به شهریور ماه مواجه هستند.

بر اساس معیارها، استفاده کاربران فعال از برنامه هایی مانند نقشه و مسیرها در شهریور ماه نسبت به شهریور کاهش یافته است، اما استفاده از برنامه های مالی و حتی شبکه های اجتماعی رشد بیشتری داشته است. آمار رشد کاربران در شبکه های اجتماعی نشان می دهد که با وجود فیلتر شدن، بازدید مردم از این شبکه های اجتماعی همچنان ادامه دارد. در مورد برنامه‌ها و برنامه‌نویسی‌ها به‌خوبی می‌توان به آن اشاره کرد.

Metrix beh programmы sistovanie baser gym dr Iran hom programmi in dr hod programmы kord kard cashem basы و clamat dr mhr mah roshd deh rasto ra workы beh sehrivor mah cobrde ist. ساير جنزرهاي بازي کاندان شمسيتي پيدندند کندند

به گزارش متریک، کاربران در ماه آنلاین با اینترنت موبایل در برنامه ها و بازی ها فعال تر هستند و رشد ارتباط کاربران در برنامه ها و بازی ها در آنلاین ماه بیشتر از شهریور ماه است. کندان کندان به نازر نمی‌رسد.

همانطور که سنجه ها تاکید کرده اند، آمار و ارقام این گزارش بر اساس بررسی 490 اپلیکیشن است که 74 درصد اپلیکیشن های برنامه و 26 درصد اپلیکیشن های بازی هستند. برای مطالعه کامل این گزارش می توانید به این لینک مراجعه کنید.

227227

خروج از نسخه موبایل