فرهنگ و هنر

چه تعداد تماشاگر به تماشای تئاتر گلاب آدینه رفتند؟

چه تعداد تماشاگر به تماشای تئاتر گلاب آدینه رفتند؟

اجرای عمومی نمایش «پرده خانه» به کارگردانی گلب آدینه در تماشاخانه شهرزاد آغاز شده و این نمایش در هفته اول با مخاطب قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، روابط عمومی سالن «پرده خانه» که به مدت 150 دقیقه و به نویسندگی بهرام بیضایی می باشد با فاصله زمانی 15 دقیقه و از یکشنبه تا چهارشنبه ساعت 21 و آخرین. روزهای هفته ساعت 16 در سالن شماره 2 شهرزاد میزبان مخاطبان خواهد بود.

این نمایش حاصل 8 ماه آموزش مداوم برای یک گروه 100 نفره است.

نورا هاشمی، علیرضا نصاحی، مانیا علیجانی، سامان کرمی و سعید چنگیزیان به همراه بیش از پنجاه بازیگر تئاتر گلاب آدینا را در نمایش «پرده خانه» همراهی می کنند.

گلاب آدینه قبل از درجازنامه‌های «سلتان مار» و «مرگ یزدگرد» از بهرام بیضایی را به صحنه برده و آیین درایی، سومین درجازی و از بیضایی به شما.

فروش تاریخ های جدید این نمایش از جمعه پنجم شنبه ساعت 14 آغاز شده است و علاقه مندان علاوه بر خرید بلیت این نمایش می توانند به صورت حضوری به گیشه سالن مراجعه کنند.

«دوستان کُمُدی» به فیه پیانی عجرا ریسید

تحمیل «دوستان کُمُدی» فتح پیانی اجراهای خود را پشت سر برایت را پشت سر بریک این اشتر از اوستان کُمُدی روی ساحنه است.

آن تعلیم، با بازی بهنام ترکس، سیما تیراندز، سینا رازانی و ماسومه رحمانی تقبل کوده کرد بورزوا با جمیعی ی ورشکسته و در تنگنلی است.

«دوستان کُمُدی» داستان جاک و ودیل، زوجی نسبتاً ثروتمند که از زندگی خسته شده‌اند و می‌خواهند با خرید دوستان از فروشگاه، رابطه‌شان را التیام بخشند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا