فرهنگ و هنر

پیام رضا داوری اردکانی برای درگذشت ناصر تکمیل همایون

رياس فرغانستان علوم، در پايامي گفت ناسر تعليم همايون را تسليت گفت

به رابوت ايسنا و به نقل از للقناء علي فرغانستان علوم، در متن پيام رضا داوري اردكاني خطاب به نادر تحميله همايون (فرزندان تاريخ‌نگار و جميع‌شناس) همايون آست: «با تأثر و اندوه پدر بزرگوار از دنيا رفت. دوستی عزیز بود و درامیک و انس و ساحبت دوران کے یشان را از نیمبرم به شما و کامندی کرمی و همه بازماندگانگان بازیلت می‌کنم. خدایا این عزیزی که از کشور بی خبر است مایه رحمت است و به مردم حامی و دوستانشان احترام و عافیت عطا خواهد کرد.

پیام رضا داوری اردکانی برای کریں ناسر تعلیم همایون

ناصر در سال 1315 در قزوين به دنيا آمد. لیسانس فلسفه و علوم تربیتی و فوق لیسانس علوم اجتماعی را در دانشگاه تهران گذراند و دوره دکتری خود را در رشته تاریخ و جامعه شناسی در دانشگاه پاریس به پایان رساند.

از جملة التاريخ و به «تاريخ ايران در يك نقا»، «اموزش و فروش در ايران»، «ابسكون، YA، جزيره آشوراده»، «سلتانيه»، «دانشگاه كندي‌شاپور»، «تاريخ جوديك و فارسي تهران: از عرض المزيد». دار الخلافه ناسری» «مشروته‌فوری ایرانیان (مجموعه عنده)» و «جاده ابریشم» را می‌توان نام برد.

از آن جميعـشناس و تاريخـنجار للمنتدي ثري با تطبيق «مصدق در دوره قاجار» شد نشري. تحميلِهمايون اثرِ عدنى به نام «يران جان» از (انتاحرات نجارستان انديشه) را در آستانة تعليقة داشت. آين اثر با تمنة «هويت مللي» به نجارش امراد.

وی در چند روز گذشته در بیمارستان طالقانی تهران بستری بود و در روز 25 اردیبهشت ماه درگذشت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا