فرهنگ و هنر

دعوت جشنواره موسیقی فجر از رسانه‌ها

فراخوان ثبت‌نام اصحاب رسانه برای حضور و پوشش خبری سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر اعلام شد.

به گزارش ایواره به نقل از روابط عمومی جشنواره موسیقی فجر، فراخوان ثبت نام رسانه‌های دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شامل(خبرگزاری‌ها، سایت‌های حوزه موسیقی، روزنامه‌ها، مجلات تخصصی موسیقی، رسانه‌های خارجی فعال در ایران) و شبکه‌های صدا و سیما برای حضور و پوشش خبری رویدادهای سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر منتشر شد.

فعالان این حوزه از یکم بهمن‌ماه تا هفتم بهمن‌ماه فرصت دارند جهت ثبت‌نام اولیه با مراجعه به سایت جشنواره به نشانی اینترنتی fajrmusicfestival.com اقدام کنند.

شرایط ثبت‌نام در سامانه به شرح زیر است:

– ثبت کامل مشخصات خبرنگار (رابط خبری) و عکاسان به‌ همراه تصویر عکس پرسنلی، کارت ملی و معرفی نامه به امضاء مدیر مسئول و آنلاین رسانه بصورت اسکن شده در سایت جشنواره الزامی است.

– رابط خبری رسانه می‌تواند اطلاعات خود و سایر افرادی را که در معرفی نامه ذکر شده است، ثبت کند.

– هر رسانه می‌تواند، یک رابط خبری و حداکثر سه عکاس خود را در سایت ثبت نام کند.

-رسانه‌های دیداری و شنیداری نیز می‌توانند مشخصات تیم رسانه‌ای خود را به همراه تصویر عکس پرسنلی، کارت ملی و معرفی نامه از مدیر شبکه را بصورت اسکن شده در سایت ثبت نام کنند.

-برای خبرنگاران رسانه‌های خارجی مقیم در تهران بارگذاری کارت خبرنگاری الزامی است.

– این ثبت‌نام اولیه بوده و رسانه‌هایی که فعالیت مستمر در حوزه موسیقی داشته‌اند، در اولویت‌ ثبت‌نام و پذیرش نهایی از سوی ستاد برای حضور در سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر قرار خواهند گرفت.

سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر به همت دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، توسط انجمن موسیقی ایران به دبیری رضا مهدوی از ۲۳ تا ۲۸ بهمن امسال در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی همزمان در تهران و استان‌های دیگر برگزار و جایزه ترانه،‌ جایزه موسیقی و رسانه، بخش سرود و نشست‌های پژوهشی برنامه‌های دیگر این دوره از جشنواره خواهد بود.

دعوت جشنواره موسیقی فجر از رسانه‌ها

انتهای پیام 

نشر فرهنگ و هنر

از ریتم و صداهای کلمات استفاده می‌کنم تا شما را در یک سفر صوتی همراه کنم.
دکمه بازگشت به بالا