چطور از اینستاگرام فیلم دانلود کنیم؟

اینستاگرام مانند سایر شبکه های اجتماعی در بین مردم دنیا از محبوبیت بالایی برخوردار است و افراد زیادی از این برنامه برای اهداف مختلف از جمله تبلیغات، سرگرمی و آموزش استفاده می کنند.

ارسال عکس در اینستاگرام می‌تواند کار بسیار آسانی باشد، اما دانلود از اینستاگرام آسان به نظر نمی‌رسد و یکی از مشکلات استفاده از اینستاگرام این است که نمی‌توانید فیلم‌ها و عکس‌ها را مستقیماً از اینستاگرام دانلود کنید. آن را دانلود کنید. به همین دلیل برای این کار باید از نرم افزارهای شخص ثالث استفاده کنید. در این مقاله روشی ساده و سریع برای دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام را به شما آموزش می دهیم.

قبل از هر چیز خواندن مقاله آموزش اینستاگرام را توصیه می کنم. در این مقاله، هر آنچه که باید در مورد اینستاگرام بدانید به طور خلاصه آموزش داده شده است.

اینستاگرام یک اپلیکیشن و شبکه اجتماعی است که برای به اشتراک گذاری عکس ها و فیلم های کوتاه با کمک گوشی های هوشمند طراحی شده است. این شبکه اجتماعی در تاریخ 6 اکتبر 2010 راه اندازی شد. مزیت این شبکه این است که توسط فیس بوک خریداری شده است و مانند فیس بوک یا توییتر هر شخصی می تواند در این شبکه اجتماعی حساب کاربری داشته باشد و پروفایل ایجاد کند.

چگونه پست های اینستاگرام را دانلود کنیم؟

ما از یک برنامه یا وب سایت برای دانلود پست های اینستاگرام استفاده می کنیم. به صفحه پست مورد نظر بروید و روی علامت سه نقطه در سمت راست پست ضربه بزنید و لینک کپی کلمات را انتخاب کنید. این آدرس در صفحه کلید شما ذخیره می شود. در نهایت این آدرس را در یکی از برنامه ها یا سایت های ذکر شده در این مقاله قرار دهید تا فیلم یا عکس مورد نظر شما دانلود شود.

کدام سایت ها را می توان از اینستاگرام دانلود کرد؟

تعدادی وب سایت وجود دارند که به شما امکان ذخیره و دانلود پست های اینستاگرام را می دهند.

در اینجا چند وب سایت وجود دارد که به شما امکان دانلود پست های اینستاگرام را می دهد:

downloadinsta.app

Instadownloader

AloInstagram

Dinsta

blastup

savefromweb

اگر می خواهید تبلیغات را در حساب خود منتشر کنید اطمینان حاصل کنید که از ناشر اصلی برای دانلود ویدیوهای اینستاگرام آنها مجوز دارید.

ساده ترین راه برای دانلود پست از اینستاگرام از طریق سایت دانلود است که در ادامه به آن پرداخته خواهد شد.

آموزش دانلود از سایت downloadinsta.app

لینک ویدئو مورد نظر خود را از داخل اینستاگرام کپی کنید، وارد سایت downloadinsta.app شود. لینک مورد نظر را داخل باکس وارد کنید و روی گزینه download   کلیک کنید و منتظر باشید که ویدئو با کیفیت های مختلف برای دانلود آماده شود.

برنامه های دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام در آیفون

اگر از کاربران آیفون هستید، با نصب یکی از برنامه های Grab و Instasaver، دانلود را شروع کنید. استفاده از این برنامه ها بسیار آسان است. فقط کافیست لینک پست را کپی و پیست کرده و دانلود کنید.

برنامه دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام در اندروید

Instadanloader و Easy Downloader دو اپلیکیشن برای کاربران گوشی های اندرویدی هستند.

پست های اینستاگرام را با استفاده از مرورگر خود دانلود کنید

اگر از اینستاگرام زیاد دانلود می کنید، توصیه می کنیم افزونه Image Downloader را در مرورگر خود نصب کنید و هر بار که به صفحه اینستاگرام می روید، به راحتی می توانید روی دکمه دانلود اضافه شده در گوشه سمت راست بالای هر پست اینستاگرام کلیک کنید. روی Install Plugin کلیک کنید. برای دانلود این روش باید از کامپیوتر استفاده کنید.

دانلود از اینستاگرام و تلگرام

بهترین و ساده ترین راه برای دانلود از اینستاگرام از طریق تلگرام است. برای این کار کافیست روی سه نقطه قرار گرفته در زیر هم کلیک کنید. حال روی لینک Copy در صفحه باز شده کلیک کنید. با انجام این کار لینک آن تصویر و ویدیو کپی می شود.

لینک انتقال داده شده را برای خود یا شخص دیگری در تلگرام خود ارسال کنید. پس از چند ثانیه تصویر و ویدیو به صورت متن در تلگرام ظاهر می شود که می توانید به راحتی آن را دانلود و ذخیره کنید. توجه داشته باشید که این گزینه فقط در صفحات غیر خصوصی موجود است. شما همچنین می توانید این فرآیند را با استفاده از کامپیوتر انجام دهید.

ربات تلگرام ایجی رگرام

ربات تلگرام

ربات تلگرام رگرام تنها مختص گوشی های هوشمند نیست و کاربران می توانند از این ربات تلگرام در نسخه دسکتاپ تلگرام نیز استفاده کنند. کارشناسان این ربات را ابزاری همه کاره برای اینستاگرام می دانند. برای استفاده از این ربات در تلگرام خود، ربات  Regram را باز کنید.

با استفاده از این برنامه می توانید پست ها، داستان ها و ویدیوهای IGTV را دانلود کنید. اکثر افرادی که به این ربات محبوب تلگرام علاقه مند هستند از این قابلیت استفاده می کنند. کافیست لینک پست مورد نظر را در این ربات وارد کنید تا در چند ثانیه تصویر یا ویدیو دانلود شود. اگرچه این پست به صورت اسلاید است، اما می توانید آن را با استفاده از این ربات تلگرام دانلود کنید.

یکی دیگر از ویژگی های خوب این ربات تلگرام آپلود عکس پروفایل است. برخی از افراد می خواهند یکی از آشنایان، عکس پروفایل دوست یا یک اکانت اینستاگرام را از نزدیک ببینند و این ربات این فرصت را به آنها می دهد.

یکی دیگر از ویژگی های خوب این ربات تلگرام این است که استریم های زنده را در اینستاگرام دانلود می کند. اگر به این ربات تلگرام آدرس اکانتی را که می خواهید ذخیره کنید مستقیم بدهید، این ربات بلافاصله آنچه را که می خواهید ضبط می کند و سپس برای شما ارسال می کند.

آیا دسترسی به برنامه های دانلود شده از اینستاگرام مشکلی ندارد؟

وقتی به یک برنامه اجازه دسترسی به عکس‌های خود را می‌دهید، برنامه می‌تواند عکس‌های جدیدی را به دوربین شما اضافه کند یا به همه آنها دسترسی داشته باشد.

تاریخ و زمان هر عکس در عکس تعبیه شده است. بعلاوه، اگر خدمات موقعیت مکانی را برای برنامه دوربین فعال کرده باشید، برنامه ای که به Camera Roll دسترسی دارد نیز می تواند بداند که عکس از کجا گرفته شده است.

پس در انتخاب برنامه مورد نظر دقت کنید و مطمئن شوید که بهترین برنامه را دانلود کرده اید.

خروج از نسخه موبایل