فرهنگ و هنر

پویش جمع‌آوری کتاب برای مناطق محروم

پویش جمع‌آوری کتاب برای مناطق محروم

پویش جمع‌آوری و اهدای کتاب «رستا» ویژه مناطق محروم استان لرستان اجرا می‌شود.

به گزارش ایواره به نقل  روابط عمومی سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی، دانش‌­آموزان، دانشجویان و سایر علاقه­‌مندان به فعالیت­‌های خیریه می­‌توانند با مشارکت در این پویش تا ۳۱ شهریورماه امسال کتاب‌های علمی، آموزشی، عمومی و… را به دبیرخانه‌های پویش در تهران و خرم‌آباد ارسال کنند.

دبیرخانه پویش «رستا» پذیرای کتاب‌های دانش‌­آموزان، دانشجویان و سایر علاقه­‌مندان به انجام امور خیریه در موضوعات مختلف علمی، آموزشی، عمومی، مذهبی، کودک و نوجوان و … خواهد بود. این کتاب­‌ها پس از جمع­‌آوری مهرماه سال جاری در مناطق محروم استان لرستان توزیع خواهد شد.

لازم به ذکر است، براساس بررسی‌های انجام‌شده کمبود کتاب‌های کمک آموزشی ویژه کنکور بیش از سایر موضوعات در مناطق محروم احساس می‌­شود و انتظار می‌­رود دانش‌آموزانی که به تازگی از کنکور فراغت یافته‌­اند، مشارکت بیشتری در این پویش داشته باشند.

علاقه­‌مندان می­‌توانند کتاب­‌های خود را به یکی ازدبیرخانه‌­های این پویش در تهران و یا خرم‌آباد به آدرس تهران، خیابان انقلاب اسلامی، خیابان فخررازی، نبش خیابان شهدای ژاندارمری، پلاک ۵۰ ، ساختمان منشور دانش، طبقه همکف واحد ۶ و خرم‌آباد، کوی جهادگران، نبش خیابان صدرا، جهاد دانشگاهی لرستان، معاونت فرهنگی ارسال کنند.

همچنین علاقه­‌مندان به مشارکت در این پویش می­‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های  ۰۲۱۶۶۴۸۷۶۲۵ ، ۰۹۱۲۳۹۵۷۶۱۱  و شماره تلفن ­۰۶۶۳۳۲۱۴۷۳۳ تماس بگیرند.

 انتهای پیام 

نشر فرهنگ و هنر

از ریتم و صداهای کلمات استفاده می‌کنم تا شما را در یک سفر صوتی همراه کنم.
دکمه بازگشت به بالا