علمی و پزشکیمدیریت کسب و کار

10 قرص برتر چاق کننده صورت به صورت تضمینی

چاق شدن هم مانند لاغری، روند سختی دارد. به همین دلیل ممکن است برخی افراد در کنار رژیم غذایی افزایش وزن و ورزش، از قرص‌های قوی چاقی استفاده کنند. برخی از این قرص‌ها به صورت مستقیم برای کمک به روند افزایش وزن تولید می‌شوند. از قوی ترین قرص چاقی بدن و صورت می‌توانیم به گین آپ، فت فست و قرص مخمر آبجو اشاره کنیم. در مقابل یک‌ سری از داروهای دیگر وجود دارند که برای بیماری‌های دیگری تجویز می‌شوند، اما یکی از عوارض جانبی آن‌ها افزایش وزن است. سیپروهپتادین، گاباپنتین و آمی تریپتیلین برخی از این داروها هستند.

10 قرص برتر چاق کننده صورت به صورت تضمینی

قرص گین آپ از جمله بهترین نمونه از قویترین قرص چاقی صورت بدون بازگشت

یکی از بهترین قرص‌های افزایش وزن، قرص گین آپ است که حاوی پروتئین، ویتامین و مواد معدنی است. گین آپ با افزایش اشتها به افزایش وزن کمک خواهد بود. افزایش وزن: قرص گین اپ با افزایش اشتها و کالری دریافتی به شما در افزایش وزن کمک می‌کند.

عضله سازی: قرص گین اپ با تامین پروتئین و مواد مغذی مورد نیاز عضلات به شما در عضله سازی کمک می‌کند.

افزایش انرژی: قرص گین اپ با افزایش سطح انرژی به شما در انجام فعالیت‌های روزانه و ورزشی کمک می‌کند.

بهبود عملکرد ورزشی: قرص گین اپ با افزایش قدرت و استقامت عضلات به شما در بهبود عملکرد ورزشی کمک می‌کند.

قطعا با خرید قرص گین آپ نتیجه دلخواه شما حاصل خواهد شد.

قرص شیکوریدین دینه، بهترین نمونه گیاهی از قرص چاقی سریع کل بدن

قرص شیکوریدین از جمله داروهای گیاهی برای افزایش وزن است. در این قرص از عصاره ریشه گیاه کاسنی، دانه شنبلیله و اسانس رازیانه استفاده می‌شود. مصرف قرص شیکوریدین باعث افزایش اشتها و به طبع آن بالا رفتن کالری دریافتی و در آخر افزایش وزن خواهد شد.

روند عملکرد شیکوریدین به این صورت است که قند خون را کاهش می‌دهد. این فرآیند منجر به ایجاد حس گرسنگی و افزایش اشتها و وزن می‌شود.

قرص مخمر آبجو هلث اید؛ بهترین قرص چاقی کل بدن و صورت

شرکت‌های مختلفی قرص مخمر آبجو را تولید می‌کنند. اما ما در این مقاله قرص مخمر آبجو هلث اید را معرفی خواهیم کرد. در مورد قرص مخمر آبجو باید بگوییم که به رشد مو، سلامت پوست و تقویت ناخن‌ها کمک می‌کند. همچنین در بهبود اشتها و افزایش وزن نیز موثر است.

قرص مخمر آبجو هلث اید حاوی ویتامین‌های گروه B، مواد معدنی و اسید آمینه‌های مختلف است.

قرص فت فست، بهترین قرص چاقی امریکایی موجود در ایران

فت فست از جمله داروهای افزایش وزن گیاهی محبوب است که باعث افزایش اشتها می‌شود. فت فست علاوه بر مواد گیاهی حاوی ویتامین‌های گروه B، آهن، مس، منیزیم، فسفر و سلنیوم است.

قرص تاپ لوور ویتافلش، بهترین قرص اشتها آور چاق کننده

قرص تاپ لوور ویتافلش از مخمر شیر، آبجو، پروتئین و کربوهیدرات تهیه می‌شود. این قرص با افزایش اشتها به بالا رفتن وزن و همچنین تقویت سیستم ایمنی بدن کمک خواهد کرد. از دیگر مزایای مصرف قرص ویتافلش می‌توانیم به رفع خستگی، بی خوابی، سلامت پوست، مو و ناخن اشاره کرد.

دکمه بازگشت به بالا