فرهنگ و هنر

فیلم‌هایی که بهتر است نبینید

فیلم‌هایی که بهتر است نبینید

دو منتقد معروف هالییود ریپورتر، هر کدام فهرستی از فیلم‌هایی را که به گمان آن‌ها بدترین فیلم‌های سال ۲۰۲۳ هستند معرفی کردند.

به گزارش ایواره،  «اُون گیلبرمن» منتقد هالییود ریپورتر در فهرست خود از ۵ فیلم بد سال ۲۰۲۳، فیلم «روح‌زده» (Ghosted) با بازی «آنا دی آرماس» و «کریس اوانز» را در رتبه نخست قرار داده است.

این کمدی رمانتیک که از وبسایت راتن تومیتوز نمره پایین ۲۶ درصد از ۱۱۶ منتقد را دریافت کرده، داستان پسری را روایت می کند که پس از یک روز به طور کامل ارتباطـش با یک دختر قطع می‌شود ولی از جایی که عاشق او شده بود به دنبالش می‌رود و طی حوادث عجیب و غریب دختر او را پیدا می‌کند و متوجه می‌شود که او یک شخصیت مهم است.

در رتبه دوم بدترین فیلم‌های سال ۲۰۲۳ به انتخاب این منتقد فیلم معروف «استروید سیتی» یا «شهر سیارکی» ساخته وس اندرسون قرار دارد که امسال در نخستین نمایش جهانی خود در بخش مسابقه اصلی جشنواره کن رونمایی شد.

در این فیلم که بر اساس داستانی از اندرسون و رومن کوپولا ساخته شده گروهی از بازیگران سرشناس شامل جیسون شوارتزمن، اسکارلت جوهانسون، تام هنکس، جفری رایت، تیلدا سوینتن، برایان کرانستون، ادوارد نورتون، آدرین برودی، لیو شرایبر، هوپ دیویس، استیو پارک، روپرت فرند، مایا هاک، استیو کرل، مت دیلون، هانگ چائو، ویلم دفو، مارگو رابی، تونی ریوولوری، جیک ریان، و جف گلدبلوم حضور دارند.

در رتبه سوم این فهرست  «جای تو یا جای من»  (Your Place or Mine) به کارگردانی «آلن براش مک‌کینا» قرار دارد که در آن بازیگرانی همچون ریس ویترسپون، اشتون کوچر و جسی ویلیامز نقش‌آفرینی کرده‌اند.

«مجیک جادویی:آخرین رقص» (Magic Mike Last Dance) و «قلب سنگی» (Heart of Stone) هم رتبه‌های چهارم و پنجم این فهرست را به خود اختصاص داده‌اند.

«پیتر دبرو» دیگر منتقد معروف هالییود ریپورتر هم فیلم «وینی دپو: خون و عسل» را به عنوان بدترین فیلم سال ۲۰۲۳ انتخاب کرده و فیلم موزیکال «کارمن»  (Carmen) به کارگردانی بنژامان میلپیه را که در سال ۲۰۲۲ منتشر شد و نخستین بار در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو ۲۰۲۲ به روی پرده سینما رفت در رتبه دوم قرار داده است.

در رتبه‌های سوم تا پنجم این فهرست هم فیلم‌ ابرقهرمانی «فلش» (The Flash)، کمدی درام «نقاشی» (Paint) به نویسندگی و کارگردانی بریت مک‌آدامز و «کالیگولا: آخرین کات» ( Caligula: The Ultimate Cut) قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام

نشر فرهنگ و هنر

از ریتم و صداهای کلمات استفاده می‌کنم تا شما را در یک سفر صوتی همراه کنم.
دکمه بازگشت به بالا