عکس | کشاورز خوش‌شانس، کمربند طلا 2500 ساله را در زمین خود پیدا کرد

یک کشاورز در جمهوری چک، یک ماه پیش، معجزه ای را با چشمان خود دید! بعدها مشخص شد که این ورق نازک یک کمربند طلایی 2500 ساله است. این کمربند طلایی مربوط به عصر برنز است و اکنون باستان شناسان مشغول مطالعه بیشتر بر روی آن هستند.

خشاورز خوش شانس يک کمربند طلاي 2500 ساله کشف کرد

יק קשאורז דר קקוקים، מה עקשים יק 2500 טלאי קיפון דר קוק קוד קורק קוד קדרד. روي آين شيء مزين با خاك بوشان شده بود; با آين حال به خوبي حفظ شده بود.

ظاهراً از کشاورزی که این چیز را تولید کرده است عکسبرداری شده و سپس برای باستان شناسان موزه سلزی در نزدیکی موزه ارسال شده است. آن كشاورز اقون بريود مي دهد در ميدياها ناشناس بهده.

Jiří Juchelka، رئیس موزه باستان شناسی سیلسیا، گفت که این اثر 51 سانتی متر طول دارد، احتمالاً در جلوی یک کمربند چرمی. إِنَّ شَیْءَا تَلاَ سَخَدٍ وَ مِنْ أَغْنِگر، مس و احن دارد.

کمربند طلایی 2500 ساله

کمربند طلایی 2500 ساله با دایره های مرکزی برجسته و گل های رز شکل. به جوکلکا، این احتمال وجود دارد که چند قسمت کوچک کمربند از بین برود. به جز آیین ایراد کوکھیں، کیکں در علیہ سے کے شدہ شد.

ترزا الکس کیلنار (ترزا الکس کیلنار) در حال حاضر مشغول مطالعه و تحلیل این کمربند در موزه برونتال است. کارشناسان بر این باورند که بر اساس سبک دکوراسیون، این کمربند طلا به اواخر عصر برنز (حدود قرن چهاردهم قبل از قرون وسطی) باز خواهد گشت.

عصر برنز به وفور برنزی استفاده معروف است. در این عصر مواد اولیه مانند طلا نیز مورد معامله قرار می گرفت و به یکی از اقلام ویژه طبقه بالای جامعه تبدیل می شد.

پیش از این، باستان شناسان اشیای طلایی دیگری را نیز در قبرهای اروپای مرکزی کشف کردند که مربوط به عصر برنز بود. همچنین سکه های طلا در انبارهای مخصوصی کشف شده است که نشان دهنده ارتباط بین هدیه طبقه بالای جامعه و باورهای طبیعی طبیعی آن است.

هونز تعليمية جادي هارا كمربند طلاي 2500 ساله به دست نيامده است. معلوم نیست این کمربند مربوط به قبر است یا انبار. به کیلنار، آئین کیمبور به زیاد به فرد از کاکہ بای جمیہ است; زیرا چیزهای ارزشمندی مانند این کمربند به ندرت تولید می شود.

کاترین فریمن، باستان شناس دانشگاه ملی استرالیا که متخصص مطالعات متالورژی در اروپا عصر برنز است، نیز پذیرفت که صاحب این کمربند طلا فردی با موقعیت اجتماعی یا معنوی بالا است.

برتبرق گوره فریمن، فلزکاری، از جمالة تلاکاری به تورین خارقفدری‌ای در عصر برنز شکوفا شد. فریمن همچنین گفت که اجرام طلایی با الگوهای دایره ای اغلب با سیستم های کیهانی عصر برنز مرتبط هستند و بر چرخه های خورشیدی تمرکز دارند.

اهمیت این کمربند طلایی علیرغم اینکه به طور کامل مورد بررسی قرار نگرفته است، توسط کارشناسان شناخته شده است. فریمن می‌گوید: به رداد می‌توانم زورآلاتی را از نوع باین‌شکندگی کرد این حد سالم و کامل بشند. زیرا کاغذ طلا مانند کاغذ است. به نرد پیش می‌اید ک تلاهای خاص در هفاری بریدان این کشف نه تنها در منطقه ما بلکه در سراسر جمهوری چک منحصر به فرد است.

227227

خروج از نسخه موبایل