عمومی

استادیوم ۱۵ هزار نفری زنجان استاندارد ساخته شده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

استادیوم ۱۵ هزار نفری زنجان استاندارد ساخته شده است - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، مهدی تاج بعد از ظهر سه شنبه در حاشیه دیدار با استاندار زنجان، با بیان اینکه استادیوم ۱۵ هزار نفری زنجان استاندارد ساخته‌شده و شرایط بسیار خوبی دارد، گفت: این مجموعه ورزشی از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

وی همچنین با اشاره به بازدید از مجموعه ورزشی امجدیه گفت: استادیوم امجدیه با توجه به قرار گرفتن در مرکز شهر زنجان دارای ظرفیت خوبی است و استاندارد زنجان نیز برای تکمیل این مجموعه توجه ویژه دارد و قول تخصیص اعتبار برای توسعه این مجموعه دادند.

تاج همچنین در خصوص حضور تیمی از استان زنجان در لیگ‌های کشوری، افزود: مجوز یک تیم دسته سه به استان داده شده تا این تیم با پشتوانه طرفداران روند حضور در لیگ‌های دسته دوم و اول را طی کند.

رییس فدراسیون فوتبال از حمایت استاندار زنجان برای میزبانی بازی‌های تیم‌های لیگ برتری در زنجان خبر داد و گفت: برخی تیم‌های لیگ برتری هم هستند که با آنها برای حضور در استان برای انجام بازی‌ها خود صحبت شده است و پیگیر موضوع از هیأت مدیره این تیم‌ها هستم موضوع هستم.

تاج با بیان اینکه زمین فوتبال ساحلی در زنجان به سرعت تکمیل می‌شود، افزود: فدراسیون فوتبال از ورود تیم فوتبال ساحلی استان زنجان در فرایند بازی‌های لیگ حمایت می‌کند.

وی افزود: ایران در زمینه فوتبال ساحلی مزیت‌هایی دارد به طوری که قهرمان آسیاست و در رنگینگ ششم جهانی قرار دارد.

رییس فدراسیون فوتبال در ادامه با بیان اینکه هیأت فوتبال استان زنجان فعالیت‌های خوبی در زمینه زیربنایی در حوزه فوتبال صورت داده است، گفت: ارزیابی بنده از عملکرد فوتبال استان زنجان مثبت است.

تاج افزود: به دنبال این هستیم که فوتبال استان زنجان درگیر لیگ‌های کشوری شود و در این زمینه ظرفیت های خوبی به لحاظ زیرساختی وجود دارد.

دکمه بازگشت به بالا