عمومی

خوشحالیم که شطرنج مربیان را بردیم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خوشحالیم که شطرنج مربیان را بردیم - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، شامگاه شنبه مجتبی سرآسیایی در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های ذوب آهن اصفهان و مس رفسنجان با بیان اینکه باید به ذوب‌آهن ربیعی برای این فوتبال جانانه تبریک گفت، اظهار داشت: پیش بینی ما درباره این بازی درست بود، انتظار ما یک بازی دشوار و سنگین بود که در آن هر بازیکن باید بیش از توانش بازی کند.

وی با توصیف این مسابقه به شطرنج مربیان ادامه داد: تعویض‌های هر دو تیم در روند بازی تأثیر مستقیم داشت؛ باید به بازیکنان مس برای این بازی جانانه تبریک بگویم، این برد ارزشمند نوش جان همه هواداران ما باشد.

مربی تیم مس رفسنجان تصریح کرد: ما در نیمه نخست گل اول را زدیم و چند موقعیت گلزنی خوب داشتیم که تبدیل به گل نشد اگر این اتفاق می‌افتاد جو بازی فرق می‌کرد.

وی گفت: نکته قابل توجه این مسابقه برای ما تماشاگران خوب ما بودند که از رفسنجان به اصفهان آمده بودند و حضور آن‌ها جو و اتمسفر خوبی برای این مسابقه ایجاد کرد.

سرآسیایی تصریح کرد: ذوب‌آهن تیم بزرگی است که اجازه برد به هیچ تیمی را نمی‌دهد، برای این مسابقه ما شرایط خاصی در نظر گرفته بودیم که از یکسری بازیکنان طبق نظر کادرفنی استفاده کنیم، به طور قطع در آینده نیز از همه سی بازیکن این تیم که هر کدام می‌توانند مثل منتظر محمد باشند، استفاده می‌کنیم.

دکمه بازگشت به بالا