علمی و پزشکی

خودروی وارداتی بازار ایران نیامده تغییر کرد /عکس

امیرمسعود عابدین: هنگامی که برای اولین بار در جولای ۲۰۲۳، نمونه‌های اولیه استتار شده نسل بعدی نیسان کیکس دیده شد، حدس زده می‌شد که تغییرات قابل توجهی در کراس اوور کوچک نیسان در حال رخ دادن است. اکنون، روکش‌ها برداشته و نیسان کیکس ۲۰۲۵ رونمایی شده است.

خودروی وارداتی بازار ایران نیامده تغییر کرد /عکس

در نمای جلویی، جلوپنجره V-Motion نیسان از بین رفته است. چراغ‌های جلو باریک نیز به سمت پایین زاویه دارند.

خودروی وارداتی بازار ایران نیامده تغییر کرد /عکس

در نمای پشتی، طراحی چراغ‌ها شباهت زیادی به بخش جلویی دارند. نیسان همچنان طراحی دو رنگ را حفظ می‌کند. به طور کلی، نسل جدید کیکس ظاهر بسیار متفاوتی در مقایسه با نسل قبل داشته و ابعادی بزرگتر دارد.

خودروی وارداتی بازار ایران نیامده تغییر کرد /عکس

فضای داخلی جدید به لطف وجود یک جفت صفحه نمایش برای سیستم اطلاعات سرگرمی کاملاً متفاوت است. اندازه صفحه نمایش مرکزی به ۱۲.۳ اینچ می‌رسد. مجموعه‌ای از فناوری‌ها شامل دوربین‌های سفارشی با دید فراگیر ۳۶۰ درجه و سیستم صوتی Bose با ۱۰ بلندگو توسط این نمایشگر کنترل می‌شود. Apple CarPlay و Android Auto در این سیستم وجود دارند.

خودروی وارداتی بازار ایران نیامده تغییر کرد /عکس

در زیر این پوسته، یک موتور ۲.۰ لیتری چهار سیلندر جدید با ۱۴۱ اسب بخار قدرت و ۱۸۹ نیوتون متر گشتاور وجود دارد که به یک گیربکس CVT متصل می‌شود. برای اولین بار، نیروی تولیدی به وسیله سیستم هوشمند تمام چرخ محرک نیسان به هر چهار چرخ ارسال می‌شود. سیستم کمک راننده مانند ترمز اضطراری خودکار و هشدار خروج از خط در کیکس ۲۰۲۵ وجود دارد.
نیسان قیمت این خودرو را تا قبل از تاریخ فروش در اواخر تابستان امسال اعلام می‌کند.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در ایواره مراجعه کنید.

کارگروه خبری مطالب پزشکی

علم پزشکی همچون پازلی است و هدفم این است که قطعات آن را به گونه‌ای تنظیم کنم که یک تصویر کامل و جذاب از سلامتی برای شما پدید آید. به عنوان نویسنده علمی و پزشکی، با استفاده از الگوریتم BERT گوگل، این راهنمایی را با انگیزه و استعداد به شما ارائه می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا