لباس بتمن واقعی بچه گانه

خرید لباس بتمن برای کودکان و نکات آن

خرید لباس بتمن علاوه بر اینکه باعث شادی کودکان می‌شود، قابلیت های زیادی را در آنان افزایش می‌دهد. از جمله این قابلیت ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ما در فروشگاه میلی جون نه تنها به فکر بازی کودکان شما هستیم، بلکه تقویت مهارت‌های آنها از جمله هوش هیجانی و خیال پردازی برای ما بسیار مهم است.

جنس لباس بتمن

محصولات فروشگاه میلی جون با داشتن کیفیت بسیار بالا همواره در میان رقیبان خود حرف اول را می‌زند. در کنار کیفیت بالای این محصولات ما قیمت مناسبی را به شما ارائه خواهیم داد. برای خرید باکیفیت‌ترین لباس ها که از بهترین متریال ساخته شده‌اند کافی است نگاهی به محصولات سایت بیاندازید.

لباس بتمن بچه گانه از پارچه های نخی تهیه می‌شوند تا کودکان شما در هنگام پوشیدن آن عرق سوز نشوند. ما تضمین می‌کنیم این لباس ها بهترین گزینه برای کودکان شما هستند. موضوع مهم دیگری که علاوه بر کیفیت جنس پارچه بسیار مهم است، کیفیت دوخت است. هر مقدار که کیفیت دوخت پارچه بهتر باشد، لباس زیباتر به تن کودک شما خواهد نشست. این لباس های مبدل با توجه به الگوی بدن کودکان ایرانی طراحی و دوخته شده‌اند.

جدا از لباس های باکیفیت ارائه شده در بازار، محصولاتی نیز وجود دارند که کیفیت پایینی دارند. این لباس ها نه طراحی دوخت مناسبی دارند و نه جنس پارچه آنها برای پوشیدن مداوم به درد می‌خورد. لباس‌هایی که کیفیت مناسبی ندارند با یکبار شستشو طرح آنها پاک می‌شود و کودک ذوق خود را برای پوشیدن لباس از دست می‌دهد.

جدیدترین و بهترین لباس‌های بتمن

برای خرید لباس شخصیت های کارتونی را می‌توانید در فروشگاه میلی جون ببینید. ما تمام تلاش مان را به کار گرفته‌ایم تا از میان جدیدترین مدل های لباس بتمن برای شما بهترین ها را انتخاب کنیم. لباس های بتمن میلی جون در مقایسه با لباس های قدیمی از کیفیت چاپ بسیار بالاتری برخوردار است. علاوه بر کیفیتی که در این لباس ها مشاهده می‌کنید، وجود لوازم جانبی ست لباس شور و شوق بیشتری را در کودک شما بیدار می‌کند.

از آنجا که شخصیت بتمن در میان کودکان محبوبیت زیادی دارد، تمایل کودکان به خرید این لباس بسیار بالاست. لباس های بتمن زیادی برای فروش به بازار عرضه می‌شود، شما برای مشاهده این لباس ها کافی است در اینترنت سرچ کنید. ما به شما این اطمینان را خواهیم داد که لباس های فروشگاه میلی جون دارای کیفیت برتر هستند و خیال‌تان از جانب این خرید آسوده باشد.

لباس‌های بتمن در سایزبندی‌های مختلف

در فروشگاه میلی جون برای شما انواع سایزبندی های مختلف را قرار داده‌ایم تا در خرید خود دچار مشکل نشوید. این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده‌ایم که بتوانید به صورت خانوادگی لباس ست بتمن بپوشید. علاقه‌مندان به خرید لباس بزرگسالان می‌توانند با مراجعه به بخش سفارش لباس مورد نظر در طریق سایت، آن را سفارش دهند. در نظر داشته باشید تغییر سایز لباس ارتباطی با تغییر قیمت ندارد.

لباس بتمن مدل آهنی

لباس بتمن مدل آهنی یکی از مدل‌های لباس بتمن است که برای کودکانی که علاقه به لباس بتمن آهنی دارند طراحی شده است. این مدل دارای طراحی خاص و منحصر به فرد است که کودک با پوشیدن آن احساس شادمانی و رضایت می‌کند. برای تهیه لبس بتمن مدل آهنی می‌توانید از طریق سایت میلی جون اقدام به سفارش این محصول کنید.

لوازم جانبی لباس بتمن

لباس های مبدل فانتزی برای کودکان هنگامی احساس مطلوب را به وجود می‌آورند که ست کامل باشند. لوازم جانبی آنها مثل: شمشیر، نقاب و شنل بهتر است همراه لباس باشد. در بسیاری از فروشگاه ها هیچکدام از لوازم جانبی به همراه لباس ارائه نمی‌شود. به همین منظور توصیه می‌کنیم اگر مایل هستید لباس و لوازم این شخصیت‌های قهرمان کارتونی را به صورت ست کامل برای فرزندان خود تهیه کنید، حتماً از بخش های مختلف فروشگاه ما دیدن نمایید. لباس بتمن با نقاب قطعاً می‌تواند هیجان و شوق بیشتری را در کودک بیدار کند. همچنین وجود شنل و شمشیر کامل کننده این حس و حال برای کودکان شما است.

معرفی انیمیشن بتمن

بتمن یک شخصیت ابرقهرمانی در کتاب‌های کمیک آمریکایی است. این شخصیت داستانی دارای روحیه مبارز است که انرژی بسیار زیادی دارد و به مقابله با ظلم و ستم می‌پردازد. بتمن مهارت‌های زیادی مانند: مبارزه، موتورسواری و.. دارد. پشت نقاب بتمن مردی با اسم بروس وین زندگی می‌کند که دارای ثروت عظیمی است. پدر و مادر بروس توسط خلافکاران به قتل می‌رسند به همین دلیل بروس تصمیم می‌گیرد انتقام قتل آنها را از تبهکاران شهر بگیرد. دشمن اصلی بتمن در داستان، شخصیتی به نام جوکر است. بتمن و جوکر نبرد‌های گوناگونی باهم دارند که در اغلب آنها بتمن برنده داستان است.

قیمت لباس بتمن

قیمت لباس بتمن باتوجه به مدل های ارائه شده در بازار بسیار متفاوت است. قیمت لباس‌ها با توجه به نوع پارچه و لوازم جانبی است که همراه لباس عرضه می‌شود. والدین گرامی که به دنبال لباس بتمن با قیمتی مناسب هستید که دارای صرفه اقتصادی بوده و از کیفیت قابل قبولی برخوردار باشد، می‌توانید از همین بخش در میان محصولاتی که برای این شخصیت کارتونی در نظر گرفته‌ایم با توجه به سلیقه خود اقدام به ثبت سفارش نمایید.

اینکه قیمت دقیقی به شما ارائه دهیم یکی از تمایزات فروشگاه ماست. اگر با موردی بدون قیمت دقیق برخوردید می‌توانید با کارشناسان بخش پشتیبانی تماس بگیرید تا هرگونه شک و ابهام تان رفع شود. ما در فروشگاه میلی جون سعی کرده‌ایم که تنوع زیادی از لباس های مرد خفاشی  برای شما عزیزان در این بخش قرار دهیم که دارای قیمت های مختلفی باشند.

خرید و مراحل سفارش لباس بتمن

لباس های بتمن واقعی با کیفیت بسیار بالا در مدل های مختلفی عرضه شده اند و شما می‌توانید برای خرید لباس بتمن واقعی در ایران از طریق فروشگاه های معتبر اقدام به تهیه و سفارش این محصول نمایید. دقت داشته باشید لباس بتمن ایرانی در مقایسه با مدل های خارجی بسیار مقرون به صرفه بوده و همچنین محصول ما به نسبت مدل‌های واقعی بازار از کیفیت قابل قبولی نیز برخوردار است. شما می‌توانید از طریق فروشگاه میلی جون برای سفارش لباس بتمن در ایران اقدام نمایید

بتمن چه کسی است؟

بتمن (batman) یا مردخفاشی یک شخصیت معروف در داستان های کمیک آمریکایی است. تا کنون بازی‌ها و انیمیشن‌های زیادی با حضور بتمن ساخته شده و طراح این شخصیت باب کین، و بیل فینگر نویسنده آن بوده است. «شوالیه تاریکی»، «مبارز شنل‌پوش» و «بزرگترین کاراگاه دنیا» عنوان‌هایی هستند که بتمن به آن‌ها مشهور است. انیمیشن بتمن، بازی بتمن و سینمایی بتمن از جمله محتواهایی هستند که با محوریت این شخصیت تولید شده و مورد استقبال بسیاری از کودکان و حتی بزرگسالان قرار گرفته است.

و اما شخصیت اصلی بتمن که پشت این لباس مخفی شده چه کسی است؟ بروس وین مرد میلیاردر آمریکایی است که در کودکی پدر و مادرش کشته می‌شوند و او از آن پس تصمیم می‌گیرد تا با ظالمان مبارزه کند و عدالت را به جامعه بازگرداند. او تمرین‌های بدنی ویژه ای دیده و برای حل مشکلات از هوش و استدلال و روش‌های کاراگاهی استفاده می‌کند.

قدرت های بتمن

شخصیت بتمن که از هوش و ذکاوت زیادی برخوردار است، تمام قدرت خود را با استفاده از نیروی هوش، مهارت‌های علمی، تکنولوژی و ویژگی‌های کاراگاهی به دست آورده است و ویژگی‌های فرا انسانی ندارد. لباس بتمن که با الگوبرداری از خفاش طراحی شده به او کمک می‌کند تا توانایی‌های خود را تکمیل کند و بهبود ببخشد.

اجزای لباس بتمن

با توجه به استقبال زیاد کودکان و نوجوانان، لباس بتمن مناسب کودکان هم تولید شده‌است و طراحان لباس، آن را متناسب با بازی بچه‌ها برای آن‌ها ساده سازی کرده‌اند. این لباس با الگوبرداری از لباس اصلی شخصیت بتمن طراحی و تولید شده‌است. لباس بتمن چیچیلاس شامل یک تنپوش با طرح لوگو بتمن است که روی بالاتنه لباس چاپ شده‌است و اصلی ترین بخش این لباس را تشکیل می‌دهد. نقاب بتمن که از جنس پلاستیک فشرده ساخته‌شده است و مانند نمونه اصلی خود، متناسب با ارگونومی صورت کودک تولید شده است.

شنل بتمن از جنس پارچه سبک و همینطور دستکش و جوراب از دیگر اجزای این پکیج ابرقهرمانی هستند. همانطور که در تصویر محصول مشاهده می‌کنید تمام اجزای لباس بت من به رنگ مشکی است و بخشی از طرح لباس رنگ زرد برای لگو بتمن و طرح چاپی کمربند استفاده شده است. این لباس پسرانه برای حدود سنی 4 تا 9 سال طراحی شده و برای استفاده کودک مناسب است.

تاثیر لباس بتمن بر کودکان

مجموعه لباس بتمن کودک شما را شبیه شخصیت بتمن واقعی می‌کند. و این باعث می‌شود توانایی های خیالی و رفتارهای مثبت بتمن برای بچه‌ها باورپذیر باشد و بتوانند کارهای مثبت را تمرین و تکرار کنند. بازی با لباس بتمن اعتماد به نفس کودکان را افزایش می‌دهد. قدرت تخیل و خلاقیت بچه‌ها در حین بازی و داستان پردازی‌ها پرورش پیدا می‌کند. این بازی ‌ها و تمرین نقش پذیری به کودک کمک می‌کند تا رفتارهای درست و غلط را بشناسد و بتواند در نقش یک فرد مثبت و قهرمان کارهای درست را انتخاب کند. کودک یاد می‌گیرد که باید در سختی‌ها به دیگران کمک کند و خیرخواه باشد.

وقتی بچه‌ها همراه دوستانشان لباس بتمن و لباس شخصیت های کارتونی دیگر را می‌پوشند، روابط اجتماعی و آداب معاشرت و همکاری با همدیگر را یاد می‌گیرند. بازی‌های گروهی و پر انرژی برای بچه‌ها بسیار مفیدتر و آموزنده‌تر هستند.

کاربرد لباس بتمن

لباس‌ شخصیت کارتونی مانند لباس بتمن یا لباس های دیگر موجود در فروشگاه چیچیلاس مانند لباس مرد عنبکوتی یا لباس گروه شب نقاب و … که در بازی کودکان مورد استفاده قرار می‌گیرند، از عوامل تقویت خلاقیت و اعتماد به نفس کودکان به شمار می‌روند.

استفاده از این لباس‌ها برای اجرای نمایش‌ها یا برگزاری جشن تولدهای کودکانه مورد استقبال قرار می‌گیرند. این لباس‌ها که معمولا با تم تولد شخصیت کارتونی هماهنگ می‌شوند لحظات شاد و لذت‌بخشی را برای کودکان فراهم می‌کنند. علاوه بر این، لباس بتمن برای عکاسی در آتلیه ها و ثبت لحظات شیرین کودکی هم استفاده می شود.

نقد و بررسی : خرید لباس بتمن بچه گانه برای کودکان

نقد و بررسی : خرید لباس بتمن بچه گانه برای کودکان خرید لباس بتمن

خرید لباس بتمن واقعی ,لباس بتمن برای بچه ها , لباس بتمن جدید,لباس بتمن اصل

فروش اینترنتی لباس واقعی بتمن یا همان مرد خفاشی

لباسی جالب و دوست داشتنی برای بازی های کودکان 3 تا 10 ساله

با قیمت جدید در فروشگاه اسباب بازی تی وی تویز

لباس بتمن کودکان

خرید لباس بتمن را بشما دوستداران

شخصیتهای کارتونی پیشنهاد می کنیم

لباس واقعی بت من BATMAN محصولی که آقا پسرهای عزیز

بدنبال آن میگردند

تا بازی های پر هیجان خود را با آن شور و حال بیشتری دهند

6 عدد تیله بعنوان اشانتیون همراه لباس و تار

این لباس در بازار کمیاب بوده و شاید مغازه های انگشت شماری لباس بت من واقعی را ارائه می نمایند . قیمت این محصول در  اسفند 1400 آپدیت شد

 لباس بتمن برای بچه ها

لباس بتمن برای بچه ها مناسب می باشد. با توجه به سایز های موجود ( اسمال و مدیوم و لارج ) این لباس برای کودکان بوده و برای مردان و نوجوانان بالای 10 سال  مناسب نمی باشد.

سایز اسمال 3 -5 ساله

سایز مدیوم 5-7 ساله سایز لارج 7 ببالا

لباس بتمن

این لباس برنک مشگی و براق می باشد و بهمین دلیل تن خوری خوبی هم دارد . با پوشیدن این محصول احساس قدرت بتمن بودن را احساس خواهید کرد و در بازی واقعی شخصیت های کارتونی از جمله بتمن قادر خواهید بود تا با لباس واقعی و براق بتمن بازی کنید.

قیمت لباس بتمن

خرید لباس بچه گانه بتمن در این فروشگاه اسباب بازی بصورت نقدی ( واریز اینترنتی ) و نیز بصورت پرداخت به پستچی مقدرور می باشد. البته توجه فرمایید که هزینه ارسال به صورت پرداخت در محل ( پرداخت به پستچی ) بالاتر خواهد بود. 6 عدد تیله بازی نیز بعنوان اشانتیون همراه لباس و تار تقدیم خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل