اقتصادی

آشنایی با آموزش عالی علوم و فنون تهران – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

آشنایی با آموزش عالی علوم و فنون تهران - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش بازرگانی خبرگزاری آنلاین، مدارس کسب و کار از دیرباز یکی از محبوب‌ترین مراکز، برای مهارت آموزی و ارتقای شغلی و فردی بوده‌اند. مدارس کسب و کار در واقع مؤسسات آموزشی هستند که به لحاظ اعتبار علمی، هم ردیف دانشگاه‌ها محسوب می‌شوند. هدف از تأسیس این نوع مؤسسات، ایجاد مرکزی هدفمند و حرفه‌ای برای آموزش دوره‌های مدیریت کسب و کار در بالاترین سطح کیفی آموزشی است که هر دو جنبه تئوری و عملی برای دستیابی به یک کسب و کار موفق را در دانش‌پذیران، در هر سطحی از اطلاعات و تجربه، تقویت کند. در این مقاله شما را با قدیمی‌ترین و معتبرترین مدرسه کسب و کار در ایران، یعنی آموزش عالی علوم و فنون تهران آشنا می‌کنیم.

تاریخچه علوم و فنون تهران

اولین Business School در ایران حدوداً ۵۰ سال قبل، تأسیس شد. هدف از تأسیس اولین مدرسه کسب و کار در ایران، تغییری بنیادین در رویکردهای مهارت آموزی در کسب و کارها بود. با انقلاب اسلامی در ایران، این مرکز موقتاً تعطیل شد و در سال ۱۳۷۴ با نام آموزش عالی علوم و فنون تهران و با تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، فعالیت خود را از سر گرفت.

معرفی قدیمی‌ترین مدرسه کسب و کار در ایران

آموزش عالی علوم و فنون تهران (Tehran Business School)، بنیان‌گذار و نخستین مجری دوره آموزشیمدیریت کسب و کار (دوره MBA و دوره DBA ) در ایران با متدهای استاندارد آموزشی پیشرفته، بر اساس آخرین سرفصل‌های روز دنیاست. بهره‌مندی از تیم حرفه‌ای اساتید عضو هیأت علمی و محتوای آموزشی غنی، موجب شده تا آموزش عالی علوم و فنون تهران در فهرست برترین دانشگاه‌ها و مدارس بازرگانی جهان راه یابد.

این مؤسسه برگزارکننده دوره‌های بلندمدت و کوتاه‌مدت مدیریت، اقتصاد، حسابداری، بازاریابی، تجارت بین‌الملل، مکاتبات بازرگانی، گمرک و سایر دوره‌های مفید برای صاحبان کسب و کار، دانشگاهیان و سایر علاقمندان به مهارت‌آموزی بر مبنای علم است.

مزایای رقابتی این مرکز

۱- متد آموزشی

آموزش عالی علوم و فنون تهران، با سال‌ها تجربه در آموزش، استفاده از کیس متدها و سرفصل‌های مدرسه کسب و کار هاروارد را به عنوان استاندارد آموزشی خود، برگزیده است. تائیدیه کیفیت و محتوای علمی از نظر مرکز علمی دانشگاه‌های اتحادیه اروپا، ارائه بروزترین مطالب روز اقتصادی در حوزه آموزش ثروت آفرینی، کارآفرینی و کسب درآمد در بالاترین سطح علمی و تائیدیه استانداردهای آموزشی ۲۰۱۷ یونسکو، سفارتخانه‌ها و برترین مراکز آموزشی و دانشگاهی بین‌المللی را بر آن داشته تا مدرک آموزش عالی علوم و فنون تهران را معتبرترین مدرک در ایران به‌حساب آورند.

۲- سرفصل‌های به‌روز و امکانات ویژه

این مرکز از دیرباز آموزش‌های خود را هر ساله با سرفصل‌های به‌روز همگام می‌سازد. از طرفی فضای مدرن و پیشرفته کلاس‌های آموزشی و سامانه آنلاین باعث شده تا این مرکز به عنوان دومین Business School برتر خاورمیانه در زمینه آموزش MBA و DBA قرار گیرد. همچنین این مرکز از آخرین امکانات آموزشی همچون: کلاس‌های تعاملی با چیدمان U شکل، تخته‌های هوشمند و سیستم یکپارچه LMS بهره‌مند است.

۳- مدرک معتبر

مدارک صادر شده توسط آموزش عالی علوم و فنون تهران، از ویژگی‌های زیر برخوردار است

موردتایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

دارای هولوگرام

قابل استعلام و دارای کد رهگیری

قابل ترجمه رسمی و به‌همراه آنلاین وزارت امور خارجه و دادگستری

قابل ارائه به سازمان‌های دولتی و خصوصی

موردتایید سازمان اعتبارسنجی کشور کانادا (WES) و سازمان بین‌المللی کار (ILO)

با امکان بالا بردن امتیاز برای مهاجرت به خارج از کشور

۴- امکان شبکه‌سازی و ارتباط با متخصصین حوزه فعالیت خود

یکی از برنامه‌های اصلی علوم و فنون تهران، برگزاری نشست‌های ماهانه با کارآفرینان برتر کشور و مدیران عالی رتبه است تا محیطی ایده‌آل برای ایجاد ارتباط بین این متخصصین و دانش‌پذیران اتفاق افتد. علوم و فنون تهران، علاوه بر این موارد دانش‌پذیران برتر را به شرکت‌ها جهت همکاری و به سرمایه‌گذاران جهت حمایت اقتصادی و آموزشی معرفی می‌کند.

۵- سایر مزایای رقابتی و افتخارات Tehran Business School

دارای تائیدیه سفارتخانه‌ها و اولویت در مهاجرت تحصیلی و کاری برای دانش آموختگان این موسسه

امکان عضویت در سامانه دانشجویان جهان و اخذ کارت دانشجویی بین‌المللی (مانند هاروارد و …)

عضویت دانش‌پذیران در معتبرترین انجمن‌های علمی کشور با معرفی نامه این موسسه

ناشر برگزیده کتب دانشگاه هاروارد در ۲۰۱۹

موسسه نمونه کشور در سال‌های ۹۳ و ۹۴ و ۹۸ و ۹۹ و برنده جایزه کیفیت آموزشی در سال

امکان ادامه تحصیل دانش آموختگان در دانشگاه‌های معتبر جهانی با مدرک این مرکز

پرطرفدارترین دوره‌های آموزش عالی علوم و فنون تهران

دوره MBA

MBA یا مدیریت حرفه‌ای کسب و کار(Master of Business Administration) یکی از مدارک پرطرفدار در دنیاست که افراد را برای مشاغل مدیریتی رده بالا، کارآفرینی، استارت یک کسب و کار و حتی ارتقای فردی و شغلی آماده می‌کند.

در آموزش عالی علوم و فنون تهران، گذراندن دوره MBA می‌تواند شانس رقابت شما را به عنوان یک متخصص افزایش دهد و کیفیت و کمیت فرصت‌های شغلی‌تان را بالا ببرد. همچنین به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های رهبری کسب و کار و شبکه‌سازی حرفه‌ای را به دست بیاورید. دانش آموختگانی که از دوره MBA علوم و فنون تهران فارغ التحصیل می‌شوند، اصول کسب و کار مانند رهبری، ارتباطات، تفکر انتقادی و مهارت‌های تحلیلی و برنامه ریزی را یاد می‌گیرند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت مشاوره رایگان در خصوص دوره MBA علوم و فنون تهران لطفاً رو لینک داخل پرانتز ( دوره mba) کلیک کنید.

دوره DBA

DBA مخفف Doctorate in Business Administration، یکی از بالاترین سطوح آموزشی مدیریت در کل دنیاست. اصلی‌ترین هدف دوره DBA تربیت مدیرانی شایسته است که علاوه بر مدیریت با تخصص عمیق در درون سازمان، دیدی کل‌نگر به بیرون و دنیای واقعی سازمان نیز داشته باشند.

مدرک DBA آموزش عالی علوم و فنون تهران، یک مزیت رقابتی برجسته در مدیریت کسب و کار است. این مدرک نشان دهنده‌ی ارزش شما برای توسعه مهارت‌های فردی و سازمانی و کسب نگرش‌های نوین مدیریتی است. به همین خاطر مدیران عالی توجه ویژه ای به این مدرک دارند.

نتیجه‌گیری

پس بدین ترتیب دیدیم که مدارس کسب و کار از ویژگی‌هایی برخوردار هستند. سپس به سراغ معتبرترین مدرسه کسب و کار در ایران رفتیم؛ آموزش عالی علوم و فنون تهران با بهره‌گیری از پداگوژی منحصر به‌فرد، اساتید نخبه و امکانات ویژه، محیطی پویا برای دانش‌پذیران فراهم کرده برای کسب مهارت‌های مدیریتی همچون MBA، DBA، توسعه فردی، کارآفرینی، فروش، بازاریابی و … .

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری آنلاین در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی حرفه‌ای هستم که با تخصص و تجربه در زمینه تحلیل‌های اقتصادی فعالیت می‌کنم. با استفاده از روش‌های پیشرفته و دسترسی به منابع معتبر، سعی می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما در تصمیم‌گیری‌های مالی بهترین نتیجه را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا