علمی و پزشکی

عکس | این مرسدس بنز سریع و خشن، ۲۰ میلیارد تومان قیمت دارد!

شرکت برابوس با تعریفی مردانه AMG G63 و برادی آن به یک سوپر پیکاپت بسیار هیجان انگیز، خبرساز شد. این پروژه جذاب موشک P 900 نام دارد و علاوه بر مشخصات فنی فوق العاده، طراحی بسیار زیبایی دارد و استفاده از آن بسیار آسان است; به گونه ای که توجه مردم حاضر در خیابان ها را کاملا به خود جلب کند.

پیشرانه 900 اسب بخاری برابوس P 900 Rocket

ما به دنبال وانت قدرتمند مرسدس AMG G63 یا Brabus P 900 Rocket هستیم. مهندسان برابوس ابتدا موتور مرسدس AMG V8 را اصلاح کردند و حجم آن را از 4 لیتر به 4.5 لیتر افزایش دادند. نصب پیستون های جدید، چرخاندن سیلندرها و جایگزینی میل لنگ استاندارد با مدلی متفاوت، راهکارهایی است که مهندسان برابوس برای افزایش حجم موتور از آن ها استفاده کردند.

تصویر | این مرسدس بنز سریع و خشن است، 20 میلیارد تومان قیمت دارد!

در مرحله بعد مهندسان برابوس فشار توربوشارژر را افزایش دادند. آن ها در نرم افزار نرم افزار مدیریت موتور نرم افزار هم کیںیں داه اند کہ کہ کہ کہ علاوه بر این، مهندسان برابوس سیستم اگزوز استاندارد P 900 Rocket را با سیستم اگزوز اسپرت جایگزین کرده اند. این امر سبود شده ساعد تودیدی خودری مهیب‌تر از قبل بهده است.

با تجدید نظر مهندسان برابوس، ظرفیت تولید پیکاپ سوپر پیکاپ P 900 Rocket به 900 اسب بخار می رسد که بیشتر از مدل استاندارد 315 واحدی است. این موتور همچنین توانایی تولید گشتاوری معادل 1250 نیوتن متر را دارد. البته برای حفاظت از نیروی محرکه، حد گشتاور از 1050 نیوتن متر بیشتر نمی شود.

عجله فقط 3.7 ثانیه!

به لطف این نیروگاه قدرتمند، موشک Brabus P 900 قادر است تنها در 3.7 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد. بد نیست بادیدی این پیکاپ عنی پیکاپ وزنی باراب با 2720 کیلوگرم دارد! حداکثر سرعت این وسیله نقلیه سنگین برابر با 175 مایل یا 280 کیلومتر در ساعت نیست.

کیت بدون اختصاصی

Brabus P 900 Rocket مجهز به کیت بدنه مخصوص و مجهز به قاب فولادی است. این کیت عرض خودرو را به اندازه 3.9 اینچ یا 100 میلی متر افزایش داده است. اسپویلر جلو، پانل شفاف کاپوت، لبه های بیرون زده شیشه جلو، دیفیوزر و بالای سقف از جمله ویژگی های بیرونی این پروژه انحصاری هستند. این پیکاپ روی چرخ های یک پیکاپ غول پیکر ۲۴ اینچی به نام Z Platinum Edition به سرعت حرکت می کند.

تصویر | این مرسدس بنز سریع و خشن است، 20 میلیارد تومان قیمت دارد!

مدل رونمایی شده توسط برابوس صورتی راکتی است. اما مشتریان می توانند هر رنگ دلخواه را سفارش دهند. در داخل کابین نیز شاهد همان نمای بیرونی هستیم و استفاده از رنگ بژ در کنار مشک تیره و تریم قرمز و همچنین استفاده از فیبر کربن فضای هیجان انگیزی را ایجاد می کند.

طبق برنامه، تنها 10 دستگاه از P 900 Rocket Edition تولید خواهد شد. تیونر آلمانی برای این پیکاپ از مشتریان 649 هزار و 638 یورو (حدود 20 میلیارد تومان) می خواهد. به این مبلغ 19 درصد مالیات بر ارزش افزوده اضافه می شود.

5858

دکمه بازگشت به بالا