هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران

آموزش و یادگیری بخش مهمی از زندگی هر فردی محسوب می‌شود. یکی از مهم ترین مهارت‌هایی که هر فردی به آن نیاز دارد، مهارت صحبت کردن به زبان انگلیسی است. زبان انگلیسی که زبان مشترک در تمام جهان به شمار می‌رود، از اهمیت بالایی برخوردار است. برای یادگیری زبان انگلیسی روش‌های مختلفی وجود دارد. یکی از این روش‌ها، آموزش به صورت خصوصی است. در این مطلب به بررسی اهمیت زبان انگلیسی و کلاس‌های خصوصی می‌پردازیم.

چرا باید زبان یاد بگیریم؟

زبان انگلیسی یکی از ضروری ترین نیازهای افراد در جوامع امروزی است. درحقیقت زبان انگلیسی در بخش‌های مختلف زندگی ما حضور دارد و برای بهتر پیش بردن زندگی خود باید تلاش کنیم تا این زبان را یاد بگیریم. کودکان و نوجوانان در مدرسه با زبان انگلیسی سروکار دارند. علاوه بر این در مقاطع بالاتر، یادگیری و به کار بردن زبان انگلیسی یک امر بسیار مهم است. برخی رشته‌های دانشگاهی در ایران فقط به زبان انگلیسی تدریس می‌شوند؛ بنابراین یادگیری این زبان ضروری است. درکل ارتباطات و زندگی ما به زبان انگلیسی نیاز دارد و همه ما باید برای یادگیری آن تلاش کنیم.

علاوه بر این، برای مهاجرت و زندگی در کشورهای دیگر به یک مدرک معتبر نیاز دارید. شما باید با یادگیری این زبان به صورت حرفه ای اقدام به شرکت در آزمون‌هایی مانند تافل یا آیلتس کنید. این مدارک یکی از مهم ترین مدارک برای درخواست ویزای تحصیلی یا هر نوع دیگر از ویزا است. البته در موقعیتی که زمان کمی برای شرکت در آزمون‌ها دارید می‌توانید از کلاس‌های خصوصی کمک بگیرید.

بهترین سن یادگیری

بهترین سن برای یادگیری هر زبانی، دوره کودکی و نوجوانی است. در این دوران، ذهن در بهترین موقعیت برای یادگیری قرار دارد. ذهن به سرعت فرایند پردازش و ثبت اطلاعات را انجام می‌دهد و دریافت اطلاعات جدید بسیار ساده تر انجام می‌شود. علاوه بر این، یادگیری در این سنین به کودکان و نوجوانان کمک می‌کند تا در سنین بالاتر راحت تر بتوانند مدارک مهم زبان خود را دریافت کنند.

البته یادگیری زبان انگلیسی در هر سنی دیر نیست. شما می‌توانید با هر سنی در کلاس‌های آموزش زبان انگلیسی شرکت کنید و این زبان را یاد بگیرید. علاقه و یا دلایل مهم دیگری از جمله شغل افراد باعث می‌شود تا در سنین مختلف به یادگیری این زبان روی بیاورند. درکل هیچ گاه برای یادگیری این زبان دیر نیست. با پیدا کردن یک آموزشگاه مناسب و معتبر، می‌توانید در دوره‌های خصوصی آموزش زبان انگلیسی شرکت کنید.

آموزش زبان انگلیسی آنلاین یا حضوری؟

در چند سال اخیر آموزش آنلاین گسترده تر شده است. هرکدام از این نوع کلاس‌ها از مزایا و معایب خاصی برخوردار هستند. به طور کل سطح یادگیری در کلاس‌های حضوری بیشتر است. البته این بیشتر به خود افراد بستگی دارد. در کلاس‌های حضوری سرعت آموزش بالاتر است و افراد راحت تر می‌توانند پرسش‌های خود را در کلاس مطرح کنند. اما زمانی که صرف رفت و آمد در مسیر کلاس‌ها می‌شود، بسیار زمان گیر است. همچنین ممکن است برخی مواقع به دلایل مختلفی مانند بیماری یا مسافرت نتوانید در این کلاس‌ها شرکت کنید.

کلاس‌های آنلاین در دو سال اخیر طرف داران زیادی پیدا کرده‌اند. در این کلاس‌ها محدودیت مکانی وجود ندارد و افراد می‌توانند از هرجای کشور در کلاس‌های آموزش زبان انگلیسی شرکت کنند. همچنین کلاس‌های آنلاین به شما این امکان را می‌دهند که تصاویر و صدای استاد را به صورت مجدد مشاهده کنید و بشنوید. از معایب این کلاس‌ها می‌توانیم به نبود زیرساخت مناسب اشاره کنیم. در صورت نبود اینترنت یا وسایل مناسب نمی‌توانید به درستی در کلاس‌های خود شرکت کنید. درکل انتخاب نوع برگزاری کلاس‌ها برعهده خود شما است. با توجه به شرایط خود این انتخاب را انجام دهید.

تفاوت آموزش خصوصی و عمومی

کلاس‌های آموزش زبان انگلیسی در دو حالت عمومی و خصوصی برگزار می‌شوند. کلاس‌های عمومی با جمعیت حداقل ۸ نفر شروع می‌شوند. در این کلاس‌ها به خاطر جمعیت بالا، وقت مشخصی برای افراد تعیین نمی‌شود. همچنین به دلایل مختلفی مانند سؤالات زیاد افراد دیگر، ممکن است که تمام وقت کلاس صرف تدریس نشود.

آموزش خصوصی با ظرفیت ۱ یا ۲ نفر در یک کلاس برگزار می‌شود. روند کلاس‌ها بر اساس انتخاب افراد پیش می‌رود. در حقیقت به خاطر اینکه تعداد شرکت کننده‌ها بسیار کم است، افراد می‌توانند متناسب با نیازهای خود و با هماهنگی با استاد، کلاس را پیش ببرند. کلاس‌های خصوصی برای دوره‌های فشرده نیز برگزار می‌شود. افرادی که برای یادگیری زبان انگلیسی عجله دارند، می‌توانند کلاس‌های خصوصی را انتخاب کنند. در این کلاس‌ها آموزگار به سرعت و بدون اتلاف وقت مطالب مورد نیاز شما را آموزش می‌دهد.

هزینه تدریس کلاس خصوصی

هزینه تدریس کلاس‌های خصوصی به عوامل متفاوتی وابسته است. اولین عامل، سطحی است که زبان آموز در آن مشغول به یادگیری است. مشخصا ترم‌های پایین کمتر از ترم‌های پایانی به وقت گذاشتن نیاز دارند. افرادی که در سطوح بالا زبان انگلیسی یاد می‌گیرند، بیشتر از یک فرد در ترم‌های ابتدایی به زمان نیاز دارد؛ بنابراین هزینه کلاس‌ها بیشتر می‌شود. علاوه بر این کلاس‌های خصوصی به طور کل هزینه بیشتری نسبت به یک کلاس عمومی دارند. البته این نگاه یک طرفه به این کلاس نیست. بازدهی آموزش در کلاس‌های خصوصی خیلی بیشتر از کلاس‌های عمومی است.

هزینه تدریس کلاس خصوصی به موارد دیگری هم وابسته است. اعتبار و سابقه آموزشگاه، مدت زمان برگزاری کلاس‌ها و موارد دیگر در تعیین هزینه یک کلاس اهمیت دارند. برای این که بتوانید از هزینه دقیق تدریس آگاه شوید، می‌توانید با آموزشگاه‌های معتبر تماس بگیرید.

معتبرترین آموزشگاه زبان تهران

زبان انگلیسی یکی از ضروری ترین مهارت‌هایی است که افراد در حال حاضر به آن نیاز دارند. برای این که بتوانید به خوبی روابط خود را در دنیای امروز پیش ببرید، بهتر است که این زبان را یاد بگیرید. یادگیری زبان انگلیسی نیازمند یک تدریس خوب و کارآمد است. در استان تهران آموزشگاه‌های فراوانی وجود دارند که به شما در آموزش کمک می‌کنند. هزینه تدریس یکی از مواردی است که برای افراد اهمیت زیادی دارد. دریافت بهترین دوره‌های آموزشی با قیمت مناسب و اقتصادی در آموزشگاه ما باعث شده تا به یکی از معتبرترین آموزشگاه‌های زبان در استان تهران تبدیل شویم. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب سایت آموزشگاه ما مراجعه فرمایید.

خروج از نسخه موبایل