اقتصادی

فرصت استثنایی؛ کد تخفیف ۷ درصدی برای بیمه شخص ثالث اعلام شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

فرصت استثنایی؛ کد تخفیف ۷ درصدی برای بیمه شخص ثالث اعلام شد - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش بازرگانی خبرگزاری آنلاین، اگر بیمه شخص ثالث ندارید یا آن را تمدید نکرده‌اید، عجله کنید که این موضوع اصلاً شوخی‌بردار نیست. رانندگی بدون این بیمه خطرناک است و هزارویک هزینه مالی و غیرمالی به شما تحمیل می‌کند. با وجود بیمه پشتتان گرم است و در حوادث زیر بار فشارهای فراوان نخواهید رفت. دلیل دیگری هم برای عجله‌کردنتان وجود دارد. واقعیت این است که خرید بیمه شخص ثالث از سامانه ازکی در این روزها با فرصتی استثنایی و تخفیفی جذاب همراه است. پس این امکان را برای خرید ارزان‌تر از دست ندهید.

برای خرید بیمه شخص ثالث عجله کنید

بدون بیمه شخص ثالث رانندگی نکنید. این کار هم جرم است و هم خطرناک. اگر اتفاقی بیافتد و تصادفی داشته باشید، بدون بیمه باید تمام هزینه‌ها را خودتان پرداخت کنید. نیاز به بیمه شخص ثالث بسیار ضروری است. یادتان باشد که اگر تصادف کنید و خسارتی مالی یا جانی به‌وجود بیاورید، نیاز است که تا زمان پرداخت و تسویه تمام هزینه‌ها در زندان بمانید. با بیمه شخص ثالث، خیالتان راحت می‌شود و رانندگی برایتان در مسیر دل‌پذیرتری پیش می‌رود. پس تهیه بیمه مذکور را پشت گوش نیاندازید. روش‌های مختلف و امکانات جذابی برای خرید بیمه به‌وجود آمده است. با بهره‌مندی از آن‌ها، بی‌دغدغه و بدون تعلل، خودرو را بیمه کنید.

خرید بیمه به صورت آنلاین را در اولویت بگذارید

برای خرید بیمه شخص ثالث، نیازی به مراجعه حضوری به هیچ شرکت بیمه‌گری ندارید. نیازی هم نیست که با نمایندگی‌های مختلف شرکت‌های بیمه تماس بگیرید یا زمان و انرژی‌تان را برای تحقیق و مقایسه میان خدمات و تعرفه بیمه‌گران مختلف صرف کنید. با وجود امکان خرید اینترنتی به‌راحتی می‌توانید فهرستی از شرکت‌ها را مرور کنید و مقایسه‌ای میانشان ترتیب بدهید. بنا به شرایط هریک و خواسته خودتان اقدام به خرید کنید.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در زمان خرید بیمه‌های مختلف در نظر بگیرید، تناسب میان شرایط هر بیمه‌گر و خدماتی است که شما لازم دارید. اگر بنا باشد که با روش‌هایی دیگر بیمه بخرید، باید زمان زیادی را صرف بررسی اوضاع کنید تا مشخص شود، نرخ و قوانین هر شرکت چگونه است. مراجعه به پلتفرم‌های آنلاین خرید، ارزیابی وضعیت را بی‌نیاز از مراجعه حضوری یا حتی نیاز به تلفن‌کردن به شرکت‌ها مقدور و دل‌چسب می‌کند.

حواستان به خرید بیمه از ازکی بهصورت آسان و سریع باشد

با ازکی که سامانه‌ای آنلاین برای استعلام شرایط و قیمت بیمه‌های مختلف است، به‌راحتی می‌توانید بیمه شخص ثالث را تهیه کنید. کافی است به بخش خرید بیمه شخص ثالث در پلتفرم مذکور سری بزنید تا با واردکردن اطلاعات خودرو، فهرست کاملی از بیمه‌گران را مشاهده کنید. از میانشان دست به انتخاب بزنید و با خرید اینترنتی آن‌ها در همان سامانه ازکی، سریع و بی‌دغدغه صاحب بیمه‌نامه شوید.

مزایای خرید از ازکی فراواناند

خرید بیمه شخص ثالث آنلاین راهی برای بهره‌مندی از مزایای فوق‌العاده و متنوع است. مثلاً زمانی که بیمه را به‌طور سنتی تهیه می‌کنید، خبری از تخفیف‌های رنگارنگ نیست. اگر هم باشد، تخفیف‌ها به‌طور گسترده برای تمام مشتریان یک شرکت بیمه لحاظ نمی‌شوند. اما ازکی به تمام کاربران خود تخفیف‌هایی در زمینه خرید انواع بیمه ارائه می‌کند.

با کدهای تخفیفی که در بازه‌های زمانی مختلف و پرشمار در اختیار کاربران قرار داده می‌شود، هزینه خرید بیمه از شرکت‌های مختلف کاهش پیدا می‌کند. در حال حاضر هم فرصتی ناب و جذاب برای خرید بیمه شخص ثالث از ازکی فراهم شده که امکان استفاده از یک کد تخفیف را هم مقدور می‌کند. ویژگی‌های کد مذکور به‌شرح زیر است:

برای استفاده از این کد باید در زمان رسیدن به مرحله پرداخت هزینه آنلاین در ازکی، آن را در کادر مخصوص به تخفیفات وارد کنید. با درج کد تخفیف ۷ درصدی، بخشی از هزینه به‌طور خودکار کسر می‌شود و در ادامه فرایند آنلاین خرید، هزینه را می‌پردازید.

درگاه‌های پرداخت هزینه بیمه در خرید آنلاین امن و معتبرند. در عرض چند ثانیه هم فرایند پرداخت را سروسامان می‌دهند. دیگر مانند گذشته‌ها، نیازی به ایستادن در صفوف بانک و دریافت قبض و نوبت برای واریز پول به حساب شرکت‌ها نیست. پرداخت نقدی هم که دیگر خیلی وقت است که حالت منسوخ پیدا کرده است. پس با ازکی و تخفیف‌های خوشایندش، در مسیری ساده و بی‌دغدغه بیمه بخرید و راحت‌تر رانندگی کنید.

تخفیف بگیرید و تجربه خریدتان را شیرین کنید

روش‌های تازه برای خرید و مدیریت خدمات موردنیاز به سرعت‌بخشیدن به امور کمک می‌کنند. آسایش و رفاهی که خرید آنلاین بیمه در اختیارتان می‌گذارد، آن‌قدر زیاد است که احتمالاً بعد از یک بار تجربه‌اش، دیگر سراغ روش‌های خرید نخواهید رفت. با ازکی می‌توانید بیمه شخص ثالث یا هر نوع دیگری از بیمه را به‌راحتی و در عرض چند دقیقه خریداری کنید. این روش تهیه بیمه با امتیازات جذابی مانند امکان بهره‌مندی از کدهای تخفیف هم همراه است. از فرصت کنونی خرید بیمه شخص ثالث با کدهای ۷ درصدی ازکی هم بهره ببرید تا خریدتان مقرون‌به‌صرفه‌تر و خوشایندتر شود.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری آنلاین در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی حرفه‌ای هستم که با تخصص و تجربه در زمینه تحلیل‌های اقتصادی فعالیت می‌کنم. با استفاده از روش‌های پیشرفته و دسترسی به منابع معتبر، سعی می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما در تصمیم‌گیری‌های مالی بهترین نتیجه را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا