اقتصادیمدیریت کسب و کار

کدام مدل از دستگاه بادکن پت را با توجه به نیاز خود بخریم؟

با توجه به حجم گسترده‌ای از بطری‌های پلاستیکی که در طول روز با آنها سر و کار داریم، تاکنون به این فکر کرده‌اید که چگونه این حجم از ظروف پلاستیکی در طرح‌ها و مدل‌های مختلف تولید می‌شوند؟ آیا به دنبال دستگاهی باکیفیت و تمام اتومات برای تولید انبوه بطری پلاستیکی باکیفیت هستید؟ دستگاه بادکن پت دقیقا همان چیزی است که امکان تولید انواع ظروف پلاستیکی در زمانی بسیار کوتاه و به حجم اندوه را فراهم کرده است.

کدام مدل از دستگاه بادکن پت را با توجه به نیاز خود بخریم؟

برزین صنعت به عنوان یکی از تولید کنندگان برتر دستگاه‌های بادکن پت به ویژه دستگاه تمام اتومات بادکن پت مدل OPTIMIZE توانسته است تا گامی مثبت در زمینه تولید ظروف پلاستیکی بردارد. بی‌شک تمام دستگاه‌های تولید شده توسط این شرکت از لحاظ کیفیت و کارایی حتی می‌توانند با نمونه‌های خارجی خود رقابت کنند؛ اما معمولا این سوال ایجاد می‌شود که کدام مدل از دستگاه بادکن پت را با توجه به نیاز خود بخریم؟ با ما همراه باشید تا به شما در انتخاب بهترین مدل دستگاه بادکن پت کمک کنیم.

دستگاه بادکن پت چیست؟

در صنعت تولید ظروف پلاستیکی، دستگاه بادکن پت به عنوان یک ابزار حیاتی به کار می‌رود. روش کار این دستگاه به این شکل است که ابتدا، پریفرم پت در کوره با المنت‌های UV به حرارت می‌گیرد و سپس در قالب مخصوص قرار می‌گیرد. در نهایت، بدنه پریفرم گرم شده با دمش باد شکل‌دهی می‌شود و به شکل قالب روی دستگاه حاضر می‌آید.

استفاده از دستگاه بادکن، امکان تولید ظروف و بطری‌های پلاستیکی در مدل‌های متنوع را فراهم می‌کند که در صنایع مختلف برای بسته ‌بندی انواع محصولات مورد استفاده قرار می‌گیرند. این دستگاه‌ها، به طور کلی منجر به کاهش هزینه‌ها و افزایش سرعت تولید در صنعت بطری ‌سازی می‌شوند. شرکت‌ها و کارخانه‌هایی که بطری‌های پلاستیکی تولید می‌کنند، از این دستگاه‌ها به طور گسترده استفاده می‌کنند و آنها را به عنوان یکی از روش‌های بهبود عملکرد و افزایش تولیدی محصولات پلاستیکی مورد توجه قرار می‌دهند. اما با توجه به تنوع دستگاه های بادکن به ویژه از لحاظ دستی یا اتومات بودن، یک مسئله بسیار مهم مطرح است که کدام مدل می‌تواند نیازهای کارخانه‌ها و شرکت‌ها را رفع نماید؟

از این جهت، چند معیار مهم را در انتخاب دستگاه بادکن پت حتما در نظر داشته باشید.

هنگام خرید دستگاه بادکن باید به چه معیارهایی دقت کرد؟

با توجه به هزینه و درآمد کارخانه یا شرکت خود از خطوط تولید بطری آب معدنی یا ظروف حاصل از آنها، معیارهای متعددی وجود دارند که باید مورد توجه قرار بگیرند. اما برای انتخاب بهترین مدل دستگاه بادکن پت، تیراژ تولید محصولات مهمترین فاکتوری است که در انتخاب دستکاه بادکن دستی و اتومات تاثیرگذار است. دستگاه بادکن پت اتومات سری OPTIMIZE از بهترین دستگاه‌هایی است که اغلب برای خطوط تولید پیشنهاد می‌گردد؛ با این حال، چند معیار اساسی که در خرید این دستگاه باید به دقت بررسی شوند را حتما در نظر داشته باشید.

  1. اول از همه در خرید بهترین دستگاه بادکن بطری به استانداردها و قابلیت‌های آن توجه داشته باشید.
  2. معیار دوم، بررسی شاخصه‌های فنی دستگاه بادکن است؛ چرا که بیش از 20 شاخصه فنی وجود دارد و معیاری برای کارکرد درست دستگاه می‌باشند.
  3. قیمت دستگاه بادکن پت معیار مهم دیگری است که باید در نظر داشته باشید. خرید این دستگاه به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت شناخته می‌شود.
  4. و آخرین معیار مربوط به خدمات پس از فروش شرکت تولید کننده می‌باشد که با خرید از برزین صنعت، از بابت ضمانت کیفیت کالا و خدمات پس از فروش آن به شما اطمینان می‌دهیم.

توصیه ما به شما خریداران محترم این است که دستگاه مورد نظر را به ویژه دستگاه بادکن اتومات سری OPTIMIZE را از شرکتی خریداری نمایید که علاوه بر ارائه خدمات نصب و راه اندازی، آموزش نحوه کارکرد دستگاه را نیز در اختیارتان قرار می‌دهد و در صورت بروز هر گونه مشکلی، پاسخگوی مشتریان هستند تا آنها را راهنمایی کنند.

خرید دستگاه بادکن پت اتومات سری OPTIMIZE

سیستم OPTIMIZE از لحاظ هندلینگ پریفرم و بطری به طور کاملا اتوماتیک عمل می‌کند. این سیستم از زمان تغذیه پریفرم به داخل مخزن تا تولید بطری، تمامی حرکات انتهای بطری و پریفرم را تحت کنترل موقعیت با سیستم servo و سنسورهای موقعیت proxy مدیریت می‌کند. در زمان قالب ‌گیری بطری‌های معیوب، به صورت اتوماتیک از خط خارج شده و پس از فرایند بطری ‌گیری توسط سیستم کنترل manipulator، بطری بدون نیاز به Unscramble یا ردیف ‌کن به صورت خطی وارد خطوط دیگر می‌شود.

این دستگاه در سه مدل مختلف عرضه می‌شود:

  • 14000 بطری در ساعت
  • 12000 بطری در ساعت
  • 9000 بطری در ساعت

همچنین، دارای گواهینامه بین‌المللی HACCP و سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت در زنجیره تامین مواد غذایی است. دستگاه بادکن پت اتومات سری OPTIMIZE به صورت فول سروو عمل می‌کند و تمامی حرکات با سروو موتورها کنترل می‌شوند. قطعات پنوماتیک از نوع Festo آلمان و قطعات الکترونیک از زیمنس آلمان تامین می‌شوند و سروو موتورها از نوع LS کره‌ای هستند. قطعات مکانیکی داخلی از جنس استیل و فولاد و تمامی موتورها و گیربکس‌ها از نوع مرغوب استفاده می‌گردد که برای کارخانجات بزرگ به ویژه کارخانه‌های محصولات لبنیاتی به شدت پیشنهاد می‌شود.

کدام مدل از دستگاه بادکن PET را بخریم؟

برزین صنعت انواع مختلفی از انواع دستگاه های بادکن پت اعم از دستگاه اپتیما، دستگاه تمام اتومات بادکن پت سری SB5000S، پنوماتیکی، دستگاه تمام اتومات بادکن پت سری SB2500S، سری بلوپت و دستگاه نیمه اتومات مدل bm150 را تولید می‌کند. مهمترین عاملی که در انتخاب دستگاه مورد نیاز شما باید مورد توجه قرار بگیرد، تیراژ تولید دستگاه در ساعت و اتوماتیک بودن، نیمه اتوماتیک بودن یا دستی بودن دستگاه بادکن پت می‌باشد. بنابراین، توصیه ما به شما این است که برای انتخاب مناسب‌ترین دستگاه متناسب با نیاز کارخانه یا شرکت خود، با مشاوران ما در برزین صنعت تماس حاصل فرمایید تا با خیال راحت بتوانید نسبت به خرید آن اقدام نمایید.

جمع بندی

استفاده از دستگاه‌های تمام اتومات به دلایل متعددی از جمله تولید انبوه در مدت زمان کم، کاربری آسان و هوشمند، بهبود عملکرد و کیفیت بطری‌های تولید شده، صرفه‌ جویی در هزینه‌ها، ایده‌آل بودن برای تولیدات با حجم بالا بدون هیچ دخالت انسانی، و مهم‌تر از همه، کارایی تمام اتوماتیک آن، امروزه در صنعت تولید مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. اگر به دنبال خرید دستگاه پرکن آب معدنی و دستگاه بادکن پت متناسب با نیاز کارخانه یا شرکت خود هستید، بررسی تیراژ تولید دستگاه را اولویت خود قرار دهید تا خریدی به صرفه و کارآمد برای تولید بطری‌های مورد نیاز خود در حجم بالا داشته باشید.

دکمه بازگشت به بالا