فرهنگ و هنر

تصمیم داودنژاد برای ساخت «متل قو» و اکران «مصائب شیرین 2»

تصمیم داودنژاد برای ساخت «متل قو» و اکران «مصائب شیرین 2»

علیرضا داودنژاد در حال حاضر مشغول نوشتن فیلمنامه برای “متل قو” است و اعلام کرد که تصمیم خود را برای اکران “بدبختی شیرین 2” به همکاران فیلم تحویل داده است.

در مصاحبه با ایواره ، کارگردان این فیلم درباره سرنوشت اکران “شیرین رنج ها 2” و اینکه آیا وی تصمیم گرفت آن را به صورت آنلاین منتشر کند یا خیر صحبت کرد. وی توضیح داد: تا زمانی که سالن های سینما باز بودند ، ‘Sweet Sufferings 2’ فرصتی برای نمایش پیدا نکرد. در شرایط فعلی ، من قبلاً اعلام کردم که این تصمیم را به شرکای فیلم در Filmiran و فارابی

وی افزود: بدون شک اگر نمایش آنلاین از نظر زیرساخت های اینترنتی و امنیت بازار و معرفی و تبلیغ فیلم ها دقیق باشد ، به مخاطبان زیادی در کشور می رسد و شرایط تولید و پخش فیلم های ایرانی خواهد بود. عوض شدن “.

داوودنژاد تأکید کرد: بازار اصلی سالن ما در واقع محدود به تهران و 10-12 شهر است اما نمایش های آنلاین در سراسر کشور می تواند مخاطب داشته باشد. من نمی دانم که چرا دولت و صنعت فیلم سازی هیچگاه اقدامی جدی و هماهنگ برای سازماندهی نمایش های آنلاین نکرده اند. ما حتی به لیست مشخصی از فیلم های متقاضی که هنوز نمایش داده می شود دسترسی نداریم ، و آمار فروش فیلم ها به وضوح فاش نشده است.

وی در ادامه درباره سریالی که قرار بود زودتر برای شبکه تئاتر خانگی ساخته شود توضیح داد: “بله ، چند بار در مورد آن صحبت شد و من قصد داشتم یک سریال را برای نمایش خانگی انجام دهم که کارایی نداشته باشد.” اما این بار می خواهم به چیزی بپردازم که با سی و چهل سال با آن سر و کار داشتم و امکانات در آنجا وجود دارد. این بار تصمیم گرفتم فیلمی در مورد شهری بسازم که ده ها سال در آن سفر کرده ام و از سال گذشته در آن زندگی کرده ام ، به ویژه در شرایط کورونا؛ شهری که با ساکنان و بازرگانان آن آشنا هستم و فیلمهای مختلفی را در آن ساخته ام و اکنون سعی دارم سریالی در آنجا بسازم که دامنه آن تا آنجا که به چالوس و تنکابن و دهکده های کوهستانی دو هزار نفر گسترش دارد. . حتماً توجه کرده اید که من در مورد سلمانشهر یا متل گو صحبت می کنم.

این کارگردان در ادامه با بیان اینکه مشغول نگارش فیلمنامه برای “هتل متبرکه” است و افزود: سریال “متل قو” داستان اولین شهر توریستی ساحلی در ایران را روایت می کند که قبل از انقلاب توسط “جمشید جوانشیر” تأسیس شده است. امروزه همچنان محبوب است و در ایام تعطیل افرادی از سراسر ایران به ویژه تهران را به خود جلب می کند. در دهه های اخیر و با ایجاد هتل ساحلی پنج ستاره و هجوم همه مارک های مشهور ، تغییرات سریع در معماری و ساخت و ساز و سبک زندگی و رفتار فردی و جمعی این شهر رخ داده است و هم اکنون می تواند فضا و زمینه مناسب برای تولید سریال های اجتماعی و خانوادگی طولانی و مفصل.

وی درباره نوع داستانها و حال و هوای این سریال گفت: “رنج شیرین” ، “هوو” ، “تیغ زن” ، “کلاس بازیگری” ، “شفابخش” ، “روغن مار” و “فراری” از جمله فیلم هایی هستند که می توانند به عنوان نمونه ای از ماجراهای سریال استفاده می شود.

داوود نژاد خاطرنشان كرد: هم اكنون مشغول ساختن فيلمنامه براي اين سريال است و تلاش مي كند تا آن را براي فصل پاييز آماده سازي كند. به گفته وی ، وقایع سریال “متل قو” در سواحل دریای خزر و جغرافیای چالوس ، ناماک آبرود ، متل سوان ، نشتارود ، عباس آباد ، تنکابن و منطقه کوهستانی از دو هزار گذرگاه.

نقش های اصلی در سریال “متل قو” توسط بازیگران حرفه ای و نامهای شناخته شده ایفا می شود ، در حالی که سایر نقش ها توسط بازیگران شناخته شده از دیگر فیلم های داودنژاد و بازیگران محلی و بازیگران غیر محلی بازی خواهد شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا