عمومیمدیریت کسب و کار

بهترین چوب اسنوکر

این برند در رتبه بندی بهترین برند چوب اسنوکر، رتبه ی اول را داراست. از سال ١٨٨۵ در لندن شروع به کار کرد و در حال حاضر یکی از پیش‌روترین نام‌ها در عرصه تولید چوب اسنوکر و بیلیارد بوده، کارخانه آن اکنون در شهر لیورپول مشغول به کار است. چوب‌های این برند توسط اشخاصی چون والتر لیندروم (Walter Lindrum) و جو دیویس (Joe Davis) توصیه شده است.

فرقی نمی‌کند که شما چوب یک‌تکه یا دوتکه یا ٣/۴ بخواهید، همه محصولات این برند با کیفیت بالا هستند و مورد اعتماد بسیاری از بازیکنان در همه‌جای دنیا قرار دارند.

2.رایلی Riley

این برند که در شهر بریستون انگلستان واقع شده، همه چیز برای ارائه به شما را دارد، از اولین چوب برای شروع کودکان تا چوبی که مایه مباهات شما است وقتی که در مسابقات آماتور یا حرفه‌ای شرکت می‌کنید. این برند مشهور انگلیسی، بیش از ۴٠ سال است که چوب اسنوکر تولید می‌کند و تخصص آن‌ها ساختن چوب‌های سفارشی است.

چوب‌های این برند توسط رونی سلیوان (Ronnie O’Sullivan) تحسین شده‌اند و این مشخص‌کننده کیفیت عالی این محصولات است.

3.پاورگلاید PowerGlide

این برند در رتبه بندی بهترین برند چوب اسنوکر، رتبه ی سوم را داراست. برند پاورگلاید سال‌هاست در عرصه اسنوکر بوده و بیش از ۵٠ سال است که برای بازیکنانی با معیارهای مختلف، چوب اسنوکر تولید می‌کند. اخیرا این برند بخاطر ترکیب جذاب‌ترین انواع چوب با بروز‌ترین تکنولوژی ساخت معروف شده است.

شاید قصد داشته باشید تا یک چوب اسنوکر بخرید ولی پس از جستجو در بازار، به این نتیجه می‌رسید که باید به یک سری از موارد دقت کنید. اگر قبلا راجب به این موارد فکر نکرده‌اید، بی تردید زمانی که می‌خواهید یک چوب جدید برای بازی بخرید، با انها مواجه خواهید شد.

بهترین چوب اسنوکر
جنس: افرا یا زبان گنجشک؟

وقتی که به دنبال چوب اسنوکر هستید، با دو جنس اصلی این چوب برخورد می‌کنید: افرا و زبان گنجشک. شاید باور نکنید ولی جنس چوب بازی بیش از ان چیزی که فکر می‌کنید در بازی تاثیرگذار است. چوب درخت افرا، سفت‌تر و کلفت‌تر است که می‌تواند تاثیر زیادی در منحرف کردن کیوبال در زمانی داشته باشد که از یک سو بازی می‌شود. این چوب ظاهر ساده ای دارد، برخلاف چوب زبان گنجشک که خطوط تیره روی ان دیده می‌شوند. البته باید بدانیم که خطوط تیره در نشانه گیری کمک کننده هستند. اکثر حرفه‌ای‌های اسنوکر از چوب های تراشیده شده زبان گنجشک استفاده می‌کنند.
با این حال، اگر شما به مدت طولانی از یک چوب افرا استفاده کرده اید، حتما ترجیح می‌دهید تا با همان چوب و همان وزن که راحت هستید بازی کنید. همچنین، بعضی افراد چوب افرا را ترجیح می‌دهند زیرا انتهای نرم چوب در حین بازی و زدن ضربه چانه را نمی‌گیرد. مهمترین چیزی که در انتخاب چوب افرا یا زبان گنجشک تعیین کننده است، اولویت شماست وقتی که راحتی و وزن هر دو چوب را مقایسه می‌کنید.  خرید اینترنتی و قیمت میز بیلیارد  مدرن،کلاسیک،اسنوکر،ایت بال استاندارد با بهترین کیفیت ارائه می شود

اکثر افراد چوب یک تکه را پیشنهاد می‌کنند زیرا چند تکه نیست ولی شاید برای همه بازیکنان مناسب نباشد. در نتیجه، بازیکنی که چوب یک تکه می‌خواهد، باید به شهر دیگری سفر کند و هزینه اضافی بابت خرید این نوع چوب پرداخت نماید. چوب دو تکه متصل از وسط نیز یک چوب ایده ال برای شروع است که فکر می‌کنیم تمام دوستداران اسنوکر ان را می‌پسندند. اما در نهایت تعویض چوب یک موضوع عادی برای شما خواهد شد وقتی که چوب را برای حمله در بازی در دست می‌گیرید.
در نهایت، چوب 4/3 تکه، یک چوب بینابین دو چوب قبلی است زیرا اتصال ان در قسمت پایینی چوب قرار دارد و همانند چوب های یک تکه دست ساز گران قیمت نیست. اکثر حرفه‌ای‌ها از چوب های یک تکه استفاده می‌کنند اما افراد زیاد دیگری نیز هستند که با چوب متصل 4/3 بازی می‌کنند.
مهمترین تفاوت میان چوب یک تکه و متصل این است که چوب های متصل کمی‌سنگین تر هستند. با توجه به نبود اتصال در چوب های یک تکه، هنگام ضربه احساس راحتی بیشتری خواهید داشت زیرا رویه پیچی ان، بازی را اسان تر می‌کند و می‌توانید ضربات قطعی بزنید.

دکمه بازگشت به بالا