عمومیمدیریت کسب و کار

با این 13 نکته رتبه برتر کنکور ریاضی شوید

داوطلبان و دانش آموزان هدف مهمی برای آزمون سراسری دارند! قبولی در آزمون و کسب رتبه خوب یکی از مهم ترین مواردی است که داوطلبان به آن نیاز دارند. در اکثر مواقع تفاوت چندانی بین رتبه های برتر کنکور با سایر داوطلبان وجود ندارد. یعنی داوطلب با چند بار تلاش می تواند رتبه برتر کنکور را از دست بدهد. یکی از سوالاتی که هر داوطلبی با آن مواجه است این است که چگونه می توان رتبه برتر را در رقابت کسب کرد. بنابراین، فکر می کنید چگونه می توانید یکی از رتبه های برتر کنکور شوید؟ چگونه رتبه بالایی کسب کنیم؟ چگونه می توان کمتر از صد را تخمین زد؟ چگونه نمره کمتر از 1000 بگیریم؟

سوالات فوق دغدغه بسیاری از داوطلبان کنکور است. در این مقاله به طور کامل راه هایی را ارائه می کنیم تا دانش آموزان و دانش آموزان به راحتی رتبه خوبی در کنکور کسب کنند. با ما بمان.

چگونه در کنکور رتبه بالایی کسب کنیم؟ ما 13 اصل مهم را ارائه می کنیم

بدون شک هر داوطلب و دانش آموزی برای مطالعه در کلاس های عمومی و اختصاصی از روش های خاصی استفاده می کند. اما اگر می خواهید یکی از داوطلبان با رتبه زیر 1000 در کنکور سراسری باشید باید از روش هایی استفاده کنید.

چگونه رتبه برتر را کسب کنیم سوالی است که پاسخ های زیادی دارد اما در این مقاله مهم ترین روش ها را برای شما ارائه می کنیم چگونه رتبه برتر کنکور را کسب کنیم؟ با رعایت دستورالعمل ها و قوانین زیر:

1) کتاب درسی را مطالعه کنید

نکته ای که همه متقاضیان باید به آن توجه کنند مطالعه کتاب درسی است. کتاب درسی مهمترین منبع مطالعه کنکور است. چگونه رتبه برتر کنکور را کسب کنیم؟ با مطالعه کتاب درسی می توانید در آزمون برتر باشید.

طراحان سوالات کنکور قطعا برای طراحی سوالات به سراغ کتاب های درسی می روند. مطالعه کتاب درسی اولین و مهمترین راه برای کسب رتبه برتر است. اگر می خواهید در کنکور نمره خوبی کسب کنید، مطالعه کتاب درسی را در اولویت اول خود قرار دهید.

2) برنامه ریزی خوب

اگر می خواهید بالاترین نمره را در کنکور کسب کنید باید با برنامه ریزی دقیق اقدام کنید. برنامه ریزی دقیق و مناسب به نامزد کمک می کند تا در مسیری خاص حرکت کند. مطالعه برای کنکور یک سفر طولانی و سخت است. بسیاری از داوطلبان در نیمه راه خسته می شوند و دیگر علاقه ای به ادامه کار ندارند.

برنامه ریزی مناسب به نامزد کمک می کند تا در مسیر خاصی حرکت کند و انتظار داشته باشد در مسیر باقی بماند. چگونه رتبه اول کنکور را کسب کنیم؟ چگونه بهترین رتبه را کسب کنیم؟ پاسخ به این سوالات بسیار ساده است. برنامه منظم و دقیقی داشته باشید. این در نهایت به شما کمک می کند تا بهترین برنامه را داشته باشید.

3) از تجهیزات مناسب استفاده کنید

اکثر داوطلبان با رتبه کنکور زیر 1000 از منابع مطالعاتی مرتبط استفاده می کنند. اولین قدم مهم برای کسب رتبه خوب مطالعه کتاب است. گام دوم استفاده از منابع آموزشی صحیح است. منابع آموزشی باید به گونه ای باشد که داوطلب بهترین آمادگی را برای کنکور داشته باشد.

چگونه در کنکور رتبه بالایی کسب کنیم؟ از بهترین منابع در کنار مطالعه کتاب درسی برای مطالعه کنکور استفاده کنید. منابع زیادی وجود دارد و با تحقیق و مطالعه می توانید منبع مناسب را انتخاب کنید. اما به یاد داشته باشید که منبع اصلی مکمل کتاب درسی است.

4) بهبود مهارت های تست زنی

به راحتی می توان به این نکته توجه کرد که یکی از راه های کسب نمره بالا در کنکور، ارتقای مهارت های تست زنی است. چگونه می توانید مقام اول را بدست آورید؟ چگونه رتبه برتر کنکور را کسب کنیم؟ مهارت های تست زنی خود را بهبود بخشید. بسیاری از داوطلبان به دلیل زمان کمتر برای امتحان، رتبه های زیر 1000 را از دست می دهند.

اگر می خواهید جزو رتبه های برتر کنکور باشید با توجه به زمان تست ها را در منزل حل کنید. این به شما کمک می کند تا در کنکور عملکرد بهتری داشته باشید. داوطلبان دارای رتبه دو رقمی یا سه رقمی در مدت زمان بسیار کوتاهی امتحانات ورودی را تکمیل خواهند کرد. حل تست در زمان کوتاه عامل مهمی برای قبولی در امتحان است.

5) شرکت در آزمون های جامع

کسب رتبه های برتر در کنکور یکی از بزرگترین آرزوهای داوطلبان است. اما هر موفقیتی نیازمند تلاش است. بسیاری از داوطلبان در زمان کنکور استرس دارند. به دلیل این فشار نمی توانند به سوالات در آزمون پاسخ دهند. پس برای جلوگیری از این استرس چه باید کرد؟

مهم ترین راه فرار از فشار ناشی از کنکور و فرار از شرایط آن شرکت در آزمون جامع است. آزمون های جامع با سوالات کتبی بهترین انتخاب برای متقاضیان است. تست های شبیه سازی کنکور نه تنها متقاضیان را برای کنکور آماده می کند، بلکه استرس را نیز کاهش می دهد.

با این 13 نکته رتبه برتر کنکور ریاضی شوید

6) مشاوره با مشاوران تحصیلی

این سوال که چگونه در کنکور به بالاترین رتبه دست یابید شما را آزار نمی دهد. اگر رقبا نتوانند با این مقاله رتبه های بالایی کسب کنند، این مشکل برای شما هم پیش می آید. یکی دیگر از راه های کسب رتبه بالا در کنکور، مشاوره با حامیان مالی است.

مشاوران تحصیلی بهترین راهنمای شما در این مسیر هستند. از مشاورانی که در پست های بالای CONCOR درگیر هستند کمک بگیرید. این به آنها امکان می دهد دقیق ترین توصیه ها را به شما ارائه دهند. مربیان می توانند به شما کمک کنند و به شما نشان دهند که چگونه به موفقیت ادامه دهید.

7) حل المسائل کنکور

یکی از مهمترین کارهایی که باید انجام داد حل کنکور سالهای آخر است. بسیاری از رتبه های برتر کنکور سال های اخیر را حل می کنند. این باعث می شود آنها با انواع مسائل آشنا شوند. چگونه رتبه برتر کنکور را کسب کنیم؟ کنکور سال گذشته را حل کنید و نکات مهم را یادداشت کنید.

8) خلاصه مطالعه

چگونه سطح را بالا می برید؟ چطوری میشه زیر 1000؟ چگونه در کنکور هم تراز شویم؟ آیا این ممکن است؟ بله قبولی در کنکور یک رویا است. روش دیگری که تقریباً همه داوطلبان از آن استفاده می کنند، خلاصه کردن است.

پس از خواندن هر درس، باید نکات اصلی را یادداشت کنید. مطالعه برای مرور در هفته و روزهای منتهی به امتحان بسیار مهم است. وقتی خلاصه را می خوانید، می توانید تمام نکاتی را که قبلاً نوشته اید بخوانید.

9) ساعت های زیاد مطالعه

اگر می خواهید در کنکور جزو بهترین ها باشید باید ساعت ها مطالعه کنید. مطالعه دروس عمومی و تخصصی به صورت همزمان و برای ساعات طولانی تر به داوطلبان کمک می کند تا نتایج بهتری کسب کنند. برای بهترین نتیجه، ساعات مطالعه خود را روزانه افزایش دهید.

10) استراحت کافی

قبولی در کنکور و قبولی در دانشگاه یکی از آرزوهای اصلی داوطلبان می باشد. اما یک نکته قابل تامل وجود دارد. سلامتی مهمترین چیز شما در زندگی است. علاوه بر مطالعه، باید استراحت کافی داشته باشید. با برنامه ریزی دقیق می توانید نه تنها ساعات مطالعه خود را افزایش دهید، بلکه به اندازه کافی استراحت کنید.

۱۱) دوری از فضای مجازی

داوطلبان و متقاضیان محترم لطفاً تا زمان پذیرش در دانشگاه از فضای مجازی دوری کنند. استفاده بیش از حد از اینترنت و سندباکس باعث می شود اهداف خود را از دست بدهید. اگر بتوانید تنها چند ساعت در روز را با یک برنامه زمانی خاص به فضای مجازی اختصاص دهید.

12) خلاصه امتحان

آخرین مرحله برای قبولی در آزمون، جمع بندی نهایی است. داوطلب باید چند روز قبل از امتحان همه مباحث را خلاصه کند. در این شرایط بهتر است از خلاصه های خود استفاده کنید. شما را با تمام نقاط قوت و ضعف شما پوشش می دهد.

13) تمرکز و انگیزه بالا

چگونه می توانم به قله برسم؟ برای کسب رتبه بالاتر در کنکور چه کار کنم؟ اصلا لازم نیست نگران این سوالات باشید. اگر 12 اصل بالا را تمرین کنید، به راحتی می توانید نمرات خوبی کسب کنید. اما یک نکته مهم باقی می ماند. متمرکز بمانید و با انگیزه بمانید. هیچ چیز غیر ممکن نیست…

اگر شما هم قصد آموزش ریاضیات دارید، میتوانید لوتوس استفاده کنید.

ریاضی لوتوس

لوتوس به معنای گل نیلوفر آبی است و به‌عنوان سمبل و نماد همگانی مطرح شده است. هدف ریاضی لوتوس، شکوفایی تحلیل درست و همگانی کردن ریاضی در ایران عزیزمان هست، به شکلی که در دورترین نقاط این مرز و بوم، عزیزان ما از آموزش با کیفیت بالا برخوردار باشند.
دکمه بازگشت به بالا