تکمیل یادمان شهدای استان مرکزی در اولویت باشد

تکمیل یادمان شهدای استان مرکزی در اولویت باشد

عسنا مدیر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی با بیان اینکه تکمیل یادواره های شهدای استان باید در اولویت قرار گیرد، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم مقام شهدا باید بیش از گذشته باشد در اولویت قرار گیرد

سرهینگ غلامرضا کریمی روز سه شنبه 12 فروردین ماه در جلسه شورای اداری استان مرکزی گفت: 1185 برنامه از تمامی دستگاه های استانی به دبیرخانه ورزشگاه دفاع مقدس و مقاومت ارسال شد و متاسفانه تنها 230 برنامه در این ورزشگاه بارگذاری شد. سیستم استادیوم کیشور ارائه شد

وی افزود: بر اساس اعلام ستاد کل نیروهای مسلح و دفتر فرماندهی معظم کل قوا، امسال به عنوان سال پایانی برپایی یادواره های شهدا، سطح کشور معرفی و مشخص شد. سیاست بر این اساس است که تا پایان سال این مهم انجام شود و در این راستا یاد و خاطره شهدای استان مرکزی تا پایان سال تکمیل شود و دستگاه اجرایی مربوطه مسئولان باید تعامل و همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

کریمی گفت: تاکنون 49 مدرسه ساخته و 16 مدرسه تکمیل شده است به طوری که در مجموع 64 مدرسه تکمیل شده است که این مدارس در حال حاضر 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

مدیر حراست از آثار و ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی با بیان اینکه تعداد شهدای گمنام تشییع شده در نقاط مختلف استان مرکزی 159 شهید است که در آینده نزدیک این تعداد افزایش خواهد یافت، گفت: گفت: در حال حاضر 44 یادمان عمومی، 6 یادمان نظامی، 13 خاطره در مراکز علمی و دانشگاهی و 3 خاطره در دستگاه های اجرایی استان مرکزی وجود دارد که وضعیت 17 خاطره در استان مناسب نیست و از صفر تا 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارند. .

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل