اقتصادی

جابه‌جایی ۹۹۰ میلیون دوج کوین در بازار! باز هم پای ایلان ماسک و X در میان است؟

جابه‌جایی ۹۹۰ میلیون دوج کوین در بازار! باز هم پای ایلان ماسک و X در میان است؟

جزئیات ارائه‌شده نشان می‌دهند که این انتقال عظیم در واقع طی ۱۱ تراکنش که هر کدام ۹۰ میلیون DOGE را در بر می‌گیرد، انجام شده است. با این حال، این اولین بار نیست که نهنگ‌ها چنین مقدار چشمگیری از دوج کوین را جابه‌جا می‌کنند.

پیش از این نیز یک میلیارد دوج کوین در ۹ ژانویه از صرافی بایننس (Binannce) برداشت شد و مقدار مشابهی از DOGE در ۲۶ دسامبر هم منتقل شده بود.

در این میان، برخی از کاربران در مورد این نقل و انتقال گمانه‌زنی‌هایی را مطرح کرده و آن را نشانه‌ای از نزدیک شدن دامپ دوج کوین می‌دانند. در همین حال، از روز یکشنبه، با کاهش قیمت DOGE از ۰.۰۸۴۳ دلار به ۰.۰۸۰۳ دلار، این میم کوین تقریبا ۵ درصد کاهش قیمت را تجربه کرده است.

به‌طور کلی، دوج کوین در تلاش است تا از سطح مقاومت ۰.۰۸۱۶ دلار عبور کند. در همین راستا، تلاش‌های متعددی را برای انجام این کار از روز یکشنبه انجام داده، اما ناموفق بوده است؛ زیرا DOGE پس از صعودهای کوتاه‌مدت به روند کاهشی خود ادامه می‌دهد.

با این حال، بر اساس یک پادکست که اخیرا منتشر شده، ایلان ماسک اعتراف کرده که دوج کوین‌های خود را همچنان نگه داشته است.

همچنین، با توجه به اخبار اخیر در مورد این‌که شبکه اجتماعی X به دنبال کسب مجوزهای کافی در ایالات متحده برای راه‌اندازی یک سرویس پرداخت است، جامعه DOGE دوباره شروع به بحث درباره این موضوع کرده که آیا دوج کوین قرار است بخشی از برنامه X باشد یا خیر.

۲۲۰

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی حرفه‌ای هستم که با تخصص و تجربه در زمینه تحلیل‌های اقتصادی فعالیت می‌کنم. با استفاده از روش‌های پیشرفته و دسترسی به منابع معتبر، سعی می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما در تصمیم‌گیری‌های مالی بهترین نتیجه را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا