قیمت طراحی سایت تک صفحه ای چقدر است؟

هزینه طراحی سایت تک صفحه ای برای کدام شرکت ها و کسب و کارها مناسب است؟

هزینه طراحی سایت تک صفحه ای برای کدام شرکت ها و کسب و کارها مناسب است؟ اگر نمی‌دانید یا دوست دارید که بدانید وب سایت تک صفحه ای چیست تا انتهای این مقاله با دیجیتال مارکتینگ مشهد همراه باشید.

چند مزیت مهم در سایت یک صفحه ای وجود دارد، آن هم این است که قیمت نگهداری و همچنین زمان طراحی و هزینه طراحی سایت تک صفحه ای کمتر از دیگر سایت ها است. یک سایت یک صفحه ای زمان کمتری از طراح و همچنین در بازاریابی شما موثر است، زیرا مخاطب شما قرار نیست برای هر اطلاعاتی از یک صفحه به صفحه دیگری برود. هزینه طراحی سایت تک صفحه ای هم برای شرکت ها و هم برای مشتریان این نوع رسانه به صرفه است. اما در ادامه با هم ببینیم که سایت تک صفحه ای چیست و نمونه سایت های تک صفحه ای را با هم چک کنیم و در نهایت به سراغ لیست هزینه طراحی سایت تک صفحه ای برویم.

سایت تک صفحه ای چیست؟

اصطلاح سایت یک صفحه ای دقیقا مانند نامش در یک صفحه خلاصه می‌شود. البته که شما فقط به دلیل یک صفحه ای بودن آن نمی‌توانید توجه و رسیدگی کمتری نسبت به دیگر سایت ها داشته باشید. اکثر نمونه سایت های تک صفحه ای به نوار بالای صفحه و جلب توجه کاربر برای دیدن تمامی اطلاعات شرکت و یا هر سازمان دیگری می‌پردازد.

در این نوع سایت ها نیازی نیست شما برای دیدن نمونه کارها یا درباره یا و یا حتی محصولات به صفحه دیگری منتقل شوید، و همه اطلاعات را در یکجا خواهید دید. پس شما سرعت بیشتری به نسبت دیگر سایت ها خواهید داشت. به همین دلیل طراح ها زمان کمتری روی ساخت این نوع سایت ها می‌گذارند و در نتیجه هزینه طراحی سایت تک صفحه ای ارزان تر از دیگر سایتها است. اگر هنوز هم با این نوع از سایت آشنا نشده اید ادامه مقاله به شما کمک می‌کند که بیشتر آشنا شوید.

برخی بر این باورند که ساخت این سایت های تک صفحه ای به نسبت سایت های چند صفحه ای کار ساده ایست، اما ساخت چنین سایت هایی چندان هم ساده نیست. دلیل پیچیدگی و حساسیت طراحی سایت های one page این است که شما فقط یک صفحه برای ایجاد ارتباط با مخاطب فضا دارید و باید تمام آنچه در ذهن دارید را به طور منظم و سازماندهی شده در همان یک صفحه به مخاطب منتقل کنید. البته اگر این مسئله را از پیش در طراحی سایت در نظر گرفته باشید ، مطمئنا انتقال پیام در سایت های تک صفحه ای بسیار راحت تر از سایت های دیگر است

چرا مشاغل مختلف به سمت ساخت و برآورد قیمت طراحی سایت تک صفحه ای می‌روند؟

مزایای استفاده از خدمات سئو در مشهد در وب سایت تک صفحه ای برای کاربران و یا مصرف کننده های نهایی مشخص است:

اما بد نیست که به سری هم به سمت کارفرماها یا صاحبان کسب و کارها برویم و مزایای این نوع سایت‌ها را از دید آنها ببینیم:

شاید اولین چیزی که به نظر برسد قیمت طراحی سایت تک صفحه ای باشد، اما بغیر از این مزیت، مزایای دیگر را در زیر ببینید.

معایب طراحی سایت تک صفحه ای

درست است که طراحی تک صفحه ای در چند وقت اخیر محبوب شده‌است و تقاضای زیادی برای طراحی سایت تک صفحه ای وجود دارد اما این نوع سایت نقاط ضعفی نیز دارند که باید اینجا ذکر کنیم

سئو و بهینه سازی کلمات کلیدی

اصلی‌ترین مشکلات طراحی سایت تک صفحه‌ای این است که بهینه کردن کلمات کلیدی بسیار بسیار محدودتر از طراحی سایت در انواع دیگر است. در هر صفحه فقط امکان سئو کردن یک کلمه کلیدی وجود دارد. به همین دلیل در سایت‌های تک صفحه‌ای فقط امکان بهینه سازی یک کلمه کلیدی وجود دارد.

محدودیت اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی

اشتراک گذاری محتوای وبسایت در شبکه‌های اجتماعی تاثیر بسیار زیادی در سئو و بهبود رنک وبسایت دارد. در سایت‌های تک صفحه ای فقط یک url وجود دارد و در این صورت اگر کاربری تصمیم بگیرد که محتوایی را از وبسایت شما در جایی به اشتراک بگذارد، بازدید کننده با تمام وبسایت شما را می‌بیند نه فقط محتوای خاصی را که کاربر به اشتراک گذاشته است.

سرعت پایین بارگذاری

اکر محتوای چندین بخش در یک صفحه به صورت یکجا باشد طبیعتا سرعت بارگذاری وبسایت به نسبت وبسایت‌های عادی طول می‌کشد. سرعت بارگذاری بالای در طراحی سایت مشهد برای موتورهای جستجو مانند گوگل و سئو سایت بسیار مهم است.

چرا هزینه سایت تک صفحه ای ارزان تر از دیگر سایت ها است؟

هزینه سایت تک صفحه ای به دلیل زحمت کمتری که برای سازنده دارد پایین تر است. یکی از مزایای طراحی اینگونه وب سایت ها هزینه پایین انها می باشد ، اگر نیاز به طراحی سایت سریع و ارزان قیمت دارید، طراحی این نوع سایت ها مطمئنا بهترین گزینه برای کسب و کار شما است که می توانید در آینده و در فرصتی مناسب آن را ارتقا دهید. قیمت طراحی سایت های One Page معمولا 20 درصد کمتر از دیگر سایت ها می باشند و به نسبت کیفیت و قابلیت های آن متفاوت است.

نکته مهم در مورد لیست قیمت سایت تک صفحه ای (وردپرس)

اولین و شاید مهمترین نکته درباره برآورد قیمت سایت تک صفحه ای این است که کاملاً مقیاس پذیر است. از طریق سایتهای مختلف و یا فریلنسر های موجود، شما می توانید یک وب سایت (وردپرس) را با حداقل ۵۰۰ هزار تومان راه اندازی کنید. اما این طراحی جالب نخواهد بود (یا بدتر از آن، قابل استفاده نیست). و این حرف ماست: خروجی و بازدهی یا حتی میزان فروش محصولاتی که از یک وب سایت می‌گیرید تماما بستگی به طراحی و اهمیت شما به یک چهارچوب خاص خواهد داشت، اما آنچه در آن قرار می دهید کاملاً به عهده شماست.

منظورمان از این حرف این است که هرچقدر به طراحی، هزینه طراحی سایت تک صفحه ای وانتخاب اصولی یک شرکت برای طراحی سایت اهمیت دهید و هزینه بهتری بکنید خروجی بهتری خواهید گرفت. و محتوای داخل این سایت نشان دهنده شخصیت کسب و کار شماست.

اگر هنوز در مورد ساخت یک سایت قانع نشده اید مقاله چرا باید طراحی سایت کنیم را مطالعه کنید.

انواع لیست تعرفه طراحی سایت تک صفحه ای

اگر شما به شدت مشغول اداره شغل خود هستید و یا شما شخصاً توانایی طراحی سایت را ندارید، قطعا باید طراحی سایتتان را برون سپاری کنید و به دنبال هزینه طراحی سایت تک صفحه ای در سایتهای متخصص این کار بگردید. پس، اگر برآورد تعرفه سایت تک صفحه ای را جستجو کرده باشید، احتمالاً با سایتهایی شبیه زیر روبرو شده اید:

خبر خوب این است که ما اطلاعات فوق العاده ای را در این مقاله در مورد لیست قیمت طراحی سایت با وردپرس و … را خواهیم گفت.

باید به شما بگوییم که نه هزینه خیلی بالا و نه هزینه های خیلی پایین مناسب کار شما نیست. هزینه طراحی سایت تک صفحه ای مشخص است و نباید به دلیل کم بودن هزینه کیفیت را فدای قیمت کنید.

ساخت سایت تک صفحه ای رایگان وجود ندارد. هزینه ساخت سایت تک صفحه ای در کمترین حالت شامل خرید دامنه و هاست می‌شود.

هزینه طراحی سایت در سال 2021 چقدر است؟

در دنیای دیجیتال امروز تقریبا همه کسب و کارها، به‌خصوص مشاغلی که در فضای دیجیتال قصد برندسازی دارند، به یک سایت نیازمند هستند. حتی اگر کسب و کار شما، خدمات و محصولات خود را به صورت آنلاین ارائه نمی‌دهد، طراحی و ساخت وب سایت می‌تواند در معرفی برند شما نقش مهمی داشته باشد. در مطالب گذشته به طور مفصل راجع به طراحی سایت و مراحل آن صحبت کردیم. امروز قصد داریم راجع به هزینه طراحی سایت و چگونگی برآورد این هزینه‌ها صحبت کنیم.

چرا طراحی سایت اهمیت دارد؟

گفتیم امروز هر کسب و کار آنلاین برای گسترش تجارت خود به وب سایت نیاز دارد. وب سایت شما می‌تواند هم دلیل موفقیت تجارت شما باشد و هم دلیل شکست آن. این عامل به توان تاثیرگذاری بر روی مخاطب بستگی دارد. مواردی مانند صرفه جویی در زمان و معرفی محصولات و خدمات بدون محدودیت زمانی و مکانی، از جمله دلایل اهمیت طراحی سایت برای کسب و کارها به شمار می‌رود. بنابراین، داشتن یک وب سایت بدون دیده شدن، به رونق کسب و کار شما کمک چندانی نمی‌کند.

اما برای طراحی و ساخت وبسایت باید هزینه آن را پرداخت کنید. در بخش بعد چگونگی برآورد و محاسبه هزینه طراحی سایت را بررسی می‌کنیم.

هزینه طراحی سایت چگونه برآورد می‌شود؟

برای برآورد هزینه طراحی سایت، ابتدا باید به این سوالات پاسخ دهید که:

با پاسخ دقیق و کامل به سوالاتی که مطرح کردیم، می‌توانید تا اندازه‌ای هزینه طراحی سایت را پیش‌بینی کنید. توجه داشته باشید که عوامل زیادی بر هزینه طراحی سایت شما تاثیرگذارند. این موارد عبارتند از:

·         دامنه

دامنه همان آدرس سایت شماست که می‌تواند با پسوندهای متفاوتی مانند com.، ir.، co. و… ثبت شود. هزینه این دامنه‌ها با یکدیگر متفاوت است. پس اولین موردی که باید به آن توجه کنیم «نام دامنه» است.

·         هاست

حتما می‌دانید که هاست کامپیوتری است که در تمام طول شبانه روز به اینترنت متصل است. بنابراین وقتی یک سایت روی هاست قرار می‌گیرد، از همه جا قابل دسترسی است. اینکه سایت شما روی چه هاستی طراحی شود و این هاست در کجا قرار گرفته باشد (در ایران باشد یا در کشورهای دیگر)، می‌تواند بر روی هزینه‌های شما تاثیر بگذارد.

·         روش طراحی سایت

طراحی سایت به 2 روش انجام می‌شود:

انتخاب هر کدام از این روش‌ها بستگی دارد به اینکه چه کاری می‌خواهید انجام دهید، البته برای هر کدام از این روش‌ها باید هزینه‌ طراحی سایت را پرداخت کنید.

·         امکانات مورد نیاز

می‌خواهید چه امکاناتی در وب سایت شما قرار داشته باشد؟ به عنوان مثال، می‌خواهید در سایت، درگاه پرداخت داشته باشید؟ یا اینکه تمایل دارید قابلیت عضویت را برای سایتتان فعال کنید؟ همه این موارد بر هزینه‌ طراحی سایت شما تاثیرگذار هستند.

·         پشتیبانی

بعد از اینکه سایت خود را تحویل گرفتید و شروع به فعالیت کردید، ممکن است با مشکلاتی مانند اختلال در روند طبیعی کارکرد سایت، روبرو شوید. بنابراین شما به پشتیبانی تیم طراح سایت خود نیاز دارید که باید هزینه این پشتیبانی را نیز پرداخت کنید.

·         آموزش

وقتی وبسایت خود را از تیم طراحی، تحویل گرفتید، برای مدیریت آن نیاز به یک دوره آموزشی دارید. شما باید آموزش‌ها لازم را دریافت کنید تا بتوانید سفارشات سایت را کنترل کنید، محصولات جدید را وارد کنید، محصولات قبلی را به روز رسانی کنید و…

این دوره‌های آموزشی بر روی هزینه‌های تمام شده سایت تاثیر می‌گذارد.

محاسبه هزینه طراحی وب سایت به چه عواملی بستگی دارد؟

اما برای انتخاب شرکت مناسب طراحی سایت باید به موارد مختلفی توجه کنید، از جمله:

تکنولوژی مورد استفاده

نوع تکنولوژی که قصد استفاده از آن را دارید، تاثیر زیادی در قیمت نهایی دارد. به عنوان مثال، وب سایت‌های CMS آماده مانند وردپرس و جوملا، به دلیل عدم نیاز به دانش برنامه نویسی، نسبت به سایت‌های اختصاصی هزینه کمتری دارند. همچنین استفاده از تکنولوژی‌های جدید در طراحی سایت، مانند MVC در افزایش هزینه‌ها نیز موثر است.

زبان برنامه ن

در مورد هزینه طراحی سایت ارزان، خوب است بدانید، هزینه طراحی سایت‌های وردپرس بسیار کمتر از یک سایت اختصاصی است. به عنوان مثال، برنامه نویسی با زبان C# و ASP.NET نسبت به زبان‌ برنامه نویسی PHP هزینه بیشتری دارد. همچنین، طراحی سایت‌هایی مانند وردپرس و جوملا به دانش برنامه نویسی خاصی نیاز ندارد و این دسته از سایت‌ها را هر کس می‌تواند طراحی کند.

نام تجاری (برند)

برخی از شرکت‌های قدیمی طراحی سایت، به دلیل سابقه زیاد و نام تجاری خود، برای طراحی سایت هزینه زیادی دریافت می‌کنند. در حالی معمولا از همان تکنولوژی‌های قدیمی و بدون خلاقیت استفاده می‌کنند، پس حواستان به این هزینه‌ها باشد.

خروج از نسخه موبایل