علمی و پزشکی

از استخراج کریپتو تا شارژ خورشیدی؛ این موبایل تسلا همه فن حریف است!/ عکس

تینا مزدکی_ گفته می‌شود که مدیر عامل شرکت تسلا اعلام کرده‌است که Tesla Phone Pi اولین گوشی هوشمند آنها خواهد بود. این گوشی هوشمند می‌تواند بر اساس افکار مغز انسان کار کند. Pi Phone لمسی نخواهد بود و با عملکرد ذهن کار خواهد کرد و همچنین ممکن است از فناوری اینترنت مبتنی بر ماهواره پشتیبانی کند که در نتیجه نیازی به سیم کارت نخواهد داشت. انتظار می‌رود که کاربران بتوانند به راحتی از این گوشی حتی در دورافتاده‌ترین و سخت‌ترین مکان‌های دنیا استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:

مهمان روسی نیروی هوایی ارتش ایران/ عکس

صحنه تماشایی پرواز پهپاد رادارگریز غول‌پیکر روسیه کنار میگ ۲۹/ عکس

Tesla Phone Pi یک گوشی هوشمند رده بالا از «ایلان ماسک» است که توسط یک پردازنده قدرتمند و با فضای ذخیره سازی بالا عرضه می‌شود. هر ویژگی که در این دستگاه گنجانده شده‌است، جذاب است و این سوال ایجاد می‌شود که افرادی که در ایالات متحده می‌خواهند گوشی جدید تسلا را بخرند چه کسانی هستند، چراکه پیش‌سفارش تلفن تسلا اکنون در ایالات متحده در دسترس است.

از استخراج کریپتو تا شارژ خورشیدی؛ این موبایل تسلا همه فن حریف است!/ عکس

اطلاعاتی که تا کنون از این اختراع جدید در دسترس است، شامل:

  • صفحه نمایش: صفحه نمایش ۶.۸ اینچی Super AMOLED با وضوح ۴K است و با Corning Gorilla Glass ۷ از آن محافظت می‌شود.
  • باتری: تلفن همراه Tesla Pi دارای باتری بزرگ ۷۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است. این باتری با اندازه بزرگ که دارای شارژ سریع ۶۵ وات است، زمان استفاده طولانی را تضمین می‌کند.
  • دوربین: دوربین چهارگانه عقب، از ۵۰ مگاپیکسل + ۵۰ مگاپیکسل + ۵۰ مگاپیکسل تشکیل شده است و همچنین دارای یک لنز سلفی ۴۰ مگاپیکسلی دوربین جلو است.
  • فضای ذخیره سازی: Pi دارای رم ۱۲/۸ گیگابایت و رام ۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت است.
  • اتصال: ESIM از فناوری ۴G/۵G پشتیبانی می‌کند.

از استخراج کریپتو تا شارژ خورشیدی؛ این موبایل تسلا همه فن حریف است!/ عکس

ویژگی های گوشی Tesla Pi Phone ۲۰۲۳:

  • اینترنت ماهواره ای: تلفن های هوشمند مدرن دارای قابلیت ۵G هستند، این سازمان ممکن است تصمیم بگیرد که Starlink، سرویس اینترنت مبتنی بر ماهواره SpaceX را به خدمت بگیرد.
  • شارژ تسلا pi خورشیدی: با توجه به اینکه تسلا هم پنل‌های خورشیدی و هم خودرو تولید می‌کند، این ایده عجیبی نیست. این تردید وجود دارد که این تلفن به طور کامل از انرژی خورشیدی استفاده کند، اما ممکن است با پوششی با نام تجاری تسلا عرضه شود که امکان شارژ خورشیدی را فراهم می کند.
  • کنترل خودرو: برای عملیات اولیه خودکار، از قبل یک برنامه تسلا برای گوشی های هوشمند وجود دارد. اگر قبلاً در سیستم عامل ادغام نشده باشد. این نرم افزار از قبل روی گوشی بارگذاری می‌شود و از طریق دکمه های خارجی یا صفحه قفل قابل دسترسی است.
  • عکاسی نجومی: هنگام ثبت آسمان شب، تلفن‌های مدرن از هوش مصنوعی و دوربین‌های پیشرفته کمک می‌گیرند.
  • استخراج کریپتو: شایعه دیگری ادعا می‌کند که ارزهای رمزنگاری شده را استخراج خواهد کرد. ماسک قبلاً درباره ارزهای رمزنگاری شده صحبت کرده است، بنابراین منصفانه است که باور کنیم او می‌خواهد این قابلیت را در یک گوشی قرار دهد.

    از استخراج کریپتو تا شارژ خورشیدی؛ این موبایل تسلا همه فن حریف است!/ عکس

قیمت Tesla Phone Pi ۲۰۲۳

تسلا قرار است به زودی با گوشی جدید خود Tesla Model Pi در مقابل ما ظاهر شود. ما مطمئن هستیم که این گوشی بسیار محبوب در بین مصرف کنندگان خواهد بود بر همین اساس انتظار می‌رود این گوشی هوشمند فروش میلیونی داشته باشد! از نظر قیمت، تسلا فون ۲۰۲۳ ممکن است بین ۸۰۰ تا ۱۲۰۰ دلار در ایالات متحده قیمت داشته باشد. هزینه تخمینی در کانادا حدود ۱۰۸۸ دلار است. توجه داشته باشید که این هزینه ها فقط تخمینی هستند و ممکن است در نوسان باشند.

تلفن Tesla Pi چه زمانی در دسترس خواهد بود؟

Tesla Pi ۵G با وجود قدرتش، تاریخ عرضه یا کمپین بازاریابی ندارد. با توجه به پیشرفت‌های فناوری مورد انتظار، اگر مقامات بخواهند از آماده بودن دستگاه مطمئن شوند، روند توسعه باید بیشتر طول بکشد. بنابراین، علاقه مندان به تسلا Phone Pi ۵G باید منتظر جزئیات جدید باشند. اگرچه تاریخ انتشار رسمی وجود ندارد، اما منطقی است انتظار داشته باشیم که انتظار منجر به یک دستگاه تلفن همراه با قابلیت پردازش بی نظیر شود.

با این حال برای دوستداران تلفن تسلا که بی صبرانه منتظر عرضه این گوشی هستند، GSMARENA که یک وب سایت و پورتال خبری معروف تلفن‌های هوشمند است اطلاعاتی را در مورد تلفن Tesla Pi داده‌است. به گفته GSMARENA این گوشی جدید ممکن است در دسامبر ۲۰۲۳ وارد بازار شود بنابراین میتوان گفت تسلا ممکن است اولین گوشی هوشمند خود را در دسامبر ۲۰۲۳ عرضه کند.

۲۲۷۳۲۳

کارگروه خبری مطالب پزشکی

علم پزشکی همچون پازلی است و هدفم این است که قطعات آن را به گونه‌ای تنظیم کنم که یک تصویر کامل و جذاب از سلامتی برای شما پدید آید. به عنوان نویسنده علمی و پزشکی، با استفاده از الگوریتم BERT گوگل، این راهنمایی را با انگیزه و استعداد به شما ارائه می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا