عمومیمدیریت کسب و کار

هزینه پارافریز متن را با این ابزار کاهش دهید

ابزار بازنویسی محتوا نشونت به شما کمک می کند بدون دانلود نرم افزار رونویسی متن به صورت رایگان و با کمک هوش مصنوعی و از طریق این نرم افزار رونویسی محتوا که به صورت آنلاین و تحت وب و به چندین زبان ارائه می شود، متن خود را بازنویسی و بازنویسی کنید. به راحتی مطالب خود را بازنویسی کنید و پس از خرید رپورتاژ تبلیغات یا خرید بک لینک یا هر فرآیند ضروری دیگری مانند کاهش درصد تشابه متون علمی و پژوهشی از این محتوا استفاده کنید.

توجه داشته باشید که این ابزار محدود به فعالان سئو نیست و می توانید از آن برای اهداف مختلف استفاده کنید و در جاهایی که نیاز به متن منحصر به فرد و غیر تکراری دارید، این ابزار شگفت انگیز با ارائه هوش مصنوعی به شما در ایجاد محتوای بازنویسی شده کمک می کند.

هزینه پارافریز متن را با این ابزار کاهش دهید

چند نوع ویرایش محتوا داریم؟

بازنویسی را می توان به روش های مختلفی انجام داد، به طور کلی می توانیم سه نوع بازنویسی را در نظر بگیریم.

بازنویسی متن با نیروی انسانی

مطالب این فصل توسط نیروهای انسانی و افرادی که در زمینه تولید محتوا کار می کنند رونویسی شده است. این سبک از بازنویسی اغلب به بهترین شکل انجام می شود تا بتوانید از خروجی این سبک از بازنویسی متن در لایه های اصلی خود استفاده کنید و آن را به عنوان یک محتوای جداگانه در وب سایت خود منتشر کنید.

عیب این روش ممکن است هزینه نسبتاً بالای بازنویسی متن و سرعت پایین انتقال محتوا باشد.

رونویسی کلمه به کلمه متن توسط هوش مصنوعی

این فرآیند بیشتر توسط هوش مصنوعی و ماشینی انجام می شود. در این صورت مترادف آن کلمه به جای هر کلمه قرار می گیرد و ترتیب کلمات مانند نسخه اصلی است. این می تواند یکی از معایب این سبک باشد. به این معنی که کلمات جابه جا نمی شوند، بلکه فقط مترادف آنها در جای خود قرار می گیرند و جایگزین می شوند.

بازنویسی محتوای مفهومی با هوش مصنوعی

بازنویسی محتوا یکی از بهترین سبک های بازنویسی متن است که هم توسط انسان و هم توسط ماشین قابل انجام است. این روش با بازنویسی مفهومی جمله عمل می کند و در برخی جملات ترتیب کلمات ثابت می ماند و در برخی جمله ها کاملاً تغییر می کند و جمله جدیدی اما با همان اصلی ایجاد می شود. مفهوم

تفاوت بین خدمات رایگان و خدمات تجاری چیست؟

سرویس بازنویسی متن رایگان موجود در این صفحه، مدت زمان بازنویسی روزانه محدودی برای کاربران غیرتجاری و عمومی دارد، اما سرویس بازرگانی نامحدود و برای کاربران تجاری است.

مزایای ویرایشگر در نسخه تجاری چیست؟

ویرایشگر یک ابزار ویرایش متن است و با ابزارهایی که در اختیار شما قرار می دهد، می توانید پس از بازنویسی متن توسط سرویس، ویرایش های نهایی را مستقیماً در ویرایشگر انجام دهید و متن ویرایش شده را به روش های مختلف نمایش دهید.

آیا نسخه تجاری ابزار محدودیت هایی دارد؟

خیر تنها محدودیت نسخه تجاری 3000 کلمه رونویسی در هر درخواست است. اما در حال حاضر محدودیتی در تعداد درخواست های روزانه وجود ندارد. با این تفاوت که تعداد درخواست های روزانه در نسخه رایگان محدود است و در هر درخواست تا 300 کلمه قابل رونویسی است.

نسخه رایگان برای کاربران معمولی کافی است، اما اگر کاربر حرفه ای هستید و تعداد پرس و جوهای زیادی دارید، باید از نسخه حرفه ای استفاده کنید.

آیا نسخه رایگان بازنویسی متن را متوقف می کند؟

نه نسخه رایگان برای همیشه رایگان خواهد ماند.

آیا نسخه رایگان دارای بازنویسی متن با هوش مصنوعی است؟

بله، هر دو نسخه رایگان و تجاری از هوش مصنوعی برای بازنویسی متن استفاده می کنند.

آیا بازنویسی محتوا با چرخش محتوا یکی است؟

نه، بازنویسی و چرخش دو مفهوم کاملا متفاوت هستند که اگر به درستی با هم ترکیب شوند، می توانند بهترین نتیجه را به همراه داشته باشند. فقط در چرخش هیچ بازنویسی صورت نمی گیرد و فقط کلمات مختلف با یکدیگر رد و بدل می شوند. خود اسپین به هیچ وجه وارد نمی شود و اخیراً این سبک از محتوا تقریباً هرگز در نتایج گوگل ایندکس نمی شود و هرزنامه و محتوای نامناسب تلقی می شود.

بنابراین، اگر قصد دارید محتوا را تبدیل کنید، سعی کنید این کار را به روش صحیح انجام دهید.

روش چرخش محتوا

انتقال محتوا مانند بازنویسی محتوا روش ها و قالب های مختلفی دارد که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

چرخش راهی برای جابجایی کلمات در یک پاراگراف است

در این حالت، کلمات در پاراگراف حرکت می کنند. به عنوان مثال، جمله “ارائه ابزار بازنویسی حرفه ای انجام شده است” به “ارائه ابزار نشان داده شده بازنویسی شده است” تبدیل می شود.

همانطور که می بینید فقط کلمات جابجا شده اند و بازنویسی نشده اند، اما البته معنی جمله به بدترین شکل ممکن از بین رفته است که نه تنها توسط ربات های پیشرفته گوگل، بلکه توسط انسان ها نیز قابل درک است.

اسپین روشی برای جابجایی پاراگراف ها است

به این ترتیب پاراگراف های یک متن بالا و پایین می روند. مثلاً پاراگراف 1 با 3، 3 با 4، 4 با 2 جایگزین می شود و به همین ترتیب هر چند حرکت بین پاراگراف ها معنی جملات را حفظ کند، تکرار محسوب می شود. گوگل به راحتی می تواند این سبک را تشخیص دهد زیرا بازنویسی نشده است، فقط یک پاراگراف منتقل شده است.

اسپین روشی برای استخراج جملات و عبارات از منابع مختلف است.

در این روش کاربر عبارات و جملاتی را از وب سایت های مختلف استخراج و با هم ترکیب می کند. این اصطلاحات تکراری در نظر گرفته می شوند زیرا دوباره چاپ نمی شوند و به راحتی توسط گوگل شناسایی می شوند. البته این تکنیک چرخش در زمانی که رونویسی وجود ندارد بهترین تکنیک چرخش محسوب می شود. زیرا معنی عبارات (هرچند تکراری) حفظ شده و کل متن از یک منبع گرفته نشده است که می تواند برای این سبک نکته مثبتی باشد.

ترجمه فارسی نشونت چگونه کار می کند؟

ابتدا متنی با حداکثر طول 2000 کلمه (ترجیحاً ترکیبی از کلمات از منابع مختلف) استخراج کرده و آن را در جعبه ابزار ویرایش کپی می کنید. برنامه این کلمات را بازنویسی می کند و نتیجه بازنویسی شده را به شما نشان می دهد.

هر بار که روی گزینه بازنویسی متن کلیک می کنید، متن اصلی از ابتدا بازنویسی می شود و با سری قبلی متفاوت است. این بدان معناست که هر بار که متنی را وارد می کنید، می توانید تعداد زیادی نتیجه متفاوت و بازنویسی شده دریافت کنید.

اما به یاد داشته باشید که برای منحصر به فرد کردن متن خود، بهتر است در هر دور بازنویسی (یا حداقل هر 2-3 دور بازنویسی) چند پاراگراف را جابه جا کنید یا متن های منابع دیگر را جایگزین کنید. این به هیچ وجه مانع از تشخیص اینکه متن کپی شده است نمی شود.

ترجمه به چه معناست؟

بازنویسی محتوا را بازنویسی کلمات نیز می گویند. با ابزار حاشیه نویسی آنلاین متن خود، می توانید محتوای بازنویسی شده با کیفیت بالا را دریافت کنید.

آیا گوگل متنی که دوباره تایپ شده را تشخیص می دهد؟

خیر، اگر چرخش ها و جابجایی های بالا انجام نشود و اگر متن را فقط از یک منبع بگیرید، متوجه خواهید شد که گوگل تشخیص نمی دهد که متن بازنویسی شده است.

با این حال، برای افزایش کارایی بازنویسی، پیشنهاد می کنیم متن را از چندین منبع استخراج کنید و در نهایت پس از هر دور بازنویسی، محتوای اصلی را جایگزین کنید تا نتیجه نهایی به گونه ای ارائه شود که تحت هیچ شرایطی توسط گوگل قابل تشخیص نباشد (در آدرس حداقل تا کنون) و با الگوریتم های فعلی).

آیا متن بازنویسی شده نیاز به ویرایش دارد؟

حتی متن نوشته شده توسط انسان نیز نیاز به ویرایش دارد، چه رسد به متن نوشته شده توسط ماشین. ممکن است در برخی زمینه ها، به ویژه در زمینه های بسیار تخصصی، اشتباهات مفهومی جزئی در جملات بازنویسی شده مشاهده شود که با ویرایش کلی قابل رفع است.

درصد شباهت متن بازنویسی شده با متن اصلی چقدر است؟

درصد تشابه یا تشابه متن بازنویسی شده به متن اصلی به چند مورد بستگی دارد که یکی از آنها تخصص یا حوزه عمومی فعالیت است. زمینه هایی که بسیار تخصصی هستند و عبارات منحصر به فرد و غیرقابل جایگزینی دارند ممکن است درصد تشابه بیشتری را تجربه کنند (یعنی خروجی کار بیشتر شبیه متن اصلی باشد). با توجه به تست های زیادی که انجام شده، این ابزار کاربردی بوده و تقریبا در تمامی زمینه ها قابل استفاده است و بر اساس یک الگوریتم پیچیده سعی می کند متن شما را تا حد امکان تغییر دهد و درصد شباهت ها را کاهش دهد.

آیا با استفاده از این ابزار می توان پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری را بازنویسی کرد؟

هدف از ارسال این ابزار استفاده از آن در وب سایت و سئو سایت می باشد، البته برخی از کاربران ابزار بازنویسی پایان نامه سئوسل می توانند از این ابزار برای مقاصد مختلف مانند بازنویسی در مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد یا دکترا استفاده کنند و تعداد ریز نمرات را کاهش دهند. به طور کلی، پاسخ به این سوال مثبت است.

هزینه نوشتن یک پست جدید چقدر است؟

این سرویس در حال حاضر رایگان است و تیم نشونت تصمیم گرفته است که این سرویس را به صورت رایگان و مادام العمر ارائه دهد، بنابراین شما کاربران گرامی نیازی به صرف هزینه های زیادی برای بازنویسی متون ندارید. البته نسخه رایگان AI Text Converter محدودیت هایی دارد و در صورت نیاز می توانید از نسخه تجاری ابزار استفاده کنید.

چرا وقتی روی بازنویسی متن کلیک می کنم هیچ اتفاقی نمی افتد؟

اگر همچنان هنگام کلیک بر روی گزینه بازنویسی، عبارت “Please صبر کنید” را مشاهده می کنید. صفحه شما در حال بازنویسی متن است…” و پس از 60 ثانیه آخر خروجی ظاهر نمی شود، ممکن است به یکی از دلایل زیر باشد:
خطای سرور (این به ندرت اتفاق می افتد، اما ممکن است).

شما از یک پروکسی یا فیلتری استفاده می کنید که باید غیرفعال کنید.

متن اصلی که وارد کردید به هم ریخته است یا دارای تعداد زیادی کاراکتر و فاصله اضافی است، بنابراین باید خطوط و فاصله های خالی متن را حذف کنید و دوباره امتحان کنید.

در صورت مشاهده اشکال یا خطا در عملکرد این دستگاه، لطفاً به ما اطلاع دهید تا بتوانیم آن را برطرف کنیم.

دکمه بازگشت به بالا