علمی و پزشکی

چگونه مارک زاکربرگ نیمی از ثروت خود را از دست داد؟

چگونه مارک زاکربرگ نیمی از ثروت خود را از دست داد؟

با افزایش هزینه ها، رکود اقتصادی و عدم اعتماد جامعه جهانی به وضعیت آینده، هرگونه امید به شرایط بهتر به تعویق افتاده و مردم در حال حاضر شرایط سخت مالی را تجربه می کنند. در دنیای نخبگان مالی که روزانه میلیاردها دلار خرج می شود، برخی از افراد احساسات مشابهی را تجربه می کنند. مارک زاکربرگ، یکی از میلیاردرهای شناخته شده و شناخته شده در فهرست 10 ثروتمند جهان، از اول ژانویه نیمی از دارایی خالص خود را از دست داده است.

در حالی که هنوز به پایان نرسیده است، زاکربرگ از پرداخت وام مسکن خود امتناع خواهد کرد یا او را در صف خرید غذا خواهیم دید، اما دارایی او از دسامبر 2021 به میزان خیره کننده 70 میلیارد دلار کاهش یافته است.

مارک زاکربرگ یکی از شناخته شده ترین نام های فناوری است. فیس‌بوک در سال‌های اخیر تأسیس شد و به موضوع مستندها و فیلم‌های هالیوودی و همچنین چهره استماع سنای آمریکا تبدیل شده است. و همچنین نقش فعالی در شرکت های تحت مالکیت خود دارد و تاثیر عمده ای بر سیاست ها و جهت گیری شرکت ها دارد. زاکربرگ نیز شخصاً مسئول برگزاری کنفرانس سالانه است که مسئولیت آن را بر عهده دارد. تسائر او در گیتنگیری شرکتیاش، یکی یکی از بروز بروز براشینی افلیه است.

فيس‌بوك سال ساختي را پشت سر لاحد

بخس عازم تروت خلیس MARK Zuckerberg, در کامل ساحم است. همچنین دارایی واقعی در اختیار مالک فیس بوک و همچنین سایر شرکت های حوزه فناوری قرار دارد. قیمت سهام پس از رسیدن به اوج تاریخی خود در آخرین سال سال قبل، ضربه بزرگی خورد و ریزش آن مستقیماً تراز مالی مالک را تحت تأثیر قرار داد. البته این جمله تنها یکی از کلمات نیست. به عنوان مثال، ثروت آلن ماسک نیز مستقیماً با عملکرد تسلا و افزایش سهام این شرکت مرتبط است که ماسک را به ثروتمندترین فرد جهان تبدیل کرد.

شرکت مدر فیس‌بوك پس از از كود كود كود را كید در كاكری، نام كود را به متا كام داد و فیدبک ضد و از آن كنفرین، همیر با كلی فیلم‌های بازار تكلیك شد، مست كرك شد این شركت شد. بر اساس گزارش CNBC، این شرکت نسبت به اوج تاریخی خود 60 درصد از ارزش خود را از دست داده و در هفته گذشته 14 درصد کاهش را تجربه کرده است. این افت شدید قیمت باعث شد که سهام این شرکت به دلیل شیوع ویروس کرونا در سال 2020 به محدوده نزدیک به افت شدید قیمت برسد. این کاهش می تواند ناشی از عوامل متعددی باشد که از جمله آنها می توان به حباب بازار فناوری و اصلاح آن اشاره کرد. با این حال، شیب نزولی بلافاصله پس از کنفرانس پس از سال 2020 آغاز شد و به طور پیوسته ادامه یافت، که نشان می دهد سهامداران از مسیری که شرکت در پیش گرفته راضی نیستند.

پشتیبانی همهجانبه از متاورس، یکی از فاعور فروش شورک برک برگرگ

در ماه فوریه، او اعتراف کرد که بیش از 10 میلیارد دلار در پروژه VR (واقعیت مجازی) در سه ماهه آخر سال 2021، بدترین سال مالی شرکت، در دست او بوده است. این در حالی است که سایر قسمت های این شرکت مانند خدمات تبلیغاتی فیسبوک سودآور هستند. اغراق ها از این راه می آید، فقط ساختار هدست و بازی ها نشان داده نمی شود. در قاعدة همه اینها به خصوصیت می رسد که می خواهم بگویم به زبان ساده، زاکربرگ Metaverse را به عنوان اینترنت می‌بیند که در آن می‌توانید راه بروید، بنشینید، کار کنید و در رویدادهای مجازی شرکت کنید. در واقع، حضور شما در دنیای مجازی به استفاده از یک هدست VR بستگی دارد.

با این حال، همه کاربران فیس بوک این ایده را نپذیرفته و از آن حمایت نکرده اند. افشای روگر اخرین گزارش مالی این شرکت، मैस्ट रेष्टी है। در خرداد ماه قیمت مدل پایه کمتر از 300 دلار بود اما به 400 دلار رسید. در متدرتها، گمانه زنی هایی مبنی بر اینکه امنیت سخت افزار شما در خطر و شکست مالی است، تنها در تلاش برای تسلط بر بازار وجود دارد. مشکلات این شرکت تنها به سخت افزار محدود نمی شود. چند ماه پیش پلتفرم اجتماعی واقعیت مجازی «HorizonWorlds» رونمایی شد و با انتقادات تند و تند نسبت به عملکرد خود مواجه شد.

تمام شواهد نشان می دهد که قمار واقعیت مجازی زاکربرگ که بخش اصلی پروژه Meta Connect 2021 را تشکیل می دهد و احتمالاً در رویداد سال 2022 نیز این شرکت فعال خواهد شد، دلیل اصلی ناامیدی سهامداران است. اما على على عنه عنه سماعة در كوتمتد در وتار به‌و تار به‌ميرسـد، حمايت زاكربرگ از متاورس، موسيق آست فيلم در عيند، به سمر بنشیند.

پروژه آینده می تواند در بلند مدت مثمر ثمر باشد

علی‌غرم ناامنی مالی و کاهش ثروت مارک زاکربرگ، نام این میلیاردر ممکن است در نهایت ثابت کند که حمایت از آینده ایده خوبی است. اگر حق درست باشد، نتایج بسیار متفاوت خواهد بود. اگرچه این مفهوم بارها و بارها به عنوان متن باز معرفی شده و از ابتدا تلاش کرده تا شرکت های بزرگ دیگری را نیز وارد این پروژه کند، اما نقش اصلی را نیز ایفا خواهد کرد و در صورت شروع رسمی، این تجارت می تواند سود بالقوه ای باورنکردنی داشته باشد. آن را همراه خود داشته باشید.

به شرکـفازری، به نازر می‌رسد متا هم کے پی‌تر کود نمہش را داد، علی‌غرم زین روی کاپگر، قبل است. از آنجایی که Quest 2 محبوب ترین هدست واقعیت مجازی در جهان است، طیف وسیعی از مردم را با پدیده هایی آشنا کرده است که زمانی فقط به داستان های تخیلی تعلق داشتند.

دیدگاه مارک زاکربرگ تجسم افرادی است که برای کار، بازی و تعامل اجتماعی به دنیا می آیند. همچنین این فناوری شامل افرادی می شود که برای نسخه دیجیتالی اقلام روزمره مانند صندلی و تلویزیون هزینه پرداخت می کنند. اگر پیاده‌سازی به آنچه زاکربرگ پیشنهاد کرده نزدیک باشد و شرکت موفق شود حتی به بخش کوچکی از پولی که برای آن خرج کرده است، دست یابد، قمار سرمایه‌گذاری بسیار مثمر ثمر خواهد بود. در حال حاضر و در آینده ای نزدیک، منتظر کنفرانس آتی 2022 خواهیم بود که طی آن جدیدترین هدست های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی معرفی خواهند شد.

227227

دکمه بازگشت به بالا