عمومی

آمادگی مراکزدرمانی هرمزگان برای پذیرش مجروحان حادثه کرمان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

آمادگی مراکزدرمانی هرمزگان برای پذیرش مجروحان حادثه کرمان - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

منوچهر کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار آنلاین با تسلیت شهادت تعدادی از هموطنان عزیزدر حادثه تروریستی کرمان گفت: اقدام تروریستی و کور دشمنان قساوت و خباثت دشمنان ملّت ایران اسلامی را آشکار ساخت. غافل از آنکه ملّت امام حسین (ع) تا پای جان از آرمان‌های والای شهیدان دفاع خواهند کرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پژشکی استان هرمزگان افزود: شهادت جمعی از هموطنان عزیز در حادثه تروریستی کرمان را به پیشگاه حضرت حجت بن الحسن (عج)، مقام معظم رهبری (مدّ ظله العالی)، خانواده‌های داغدار شهدای این حادثه و مردم شریف ایران اسلامی تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال برای شهیدان علوّ درجات و برای مجروحان این حادثه شفای عاجل مسألت دارم.

کمالی از آمادگی کامل مراکز درمانی و بیمارستانهای استان برای پذیرش مجروحان حادثه خبر داد و تصریح کرد: در همان دقایق اولیه پس از حادثه تروریستی با همتای خود در دانشگاه علوم پزشکی کرمان تماس گرفته و آمادگی خود را برای اعزام تیم پزشکی و پذیرش مجروحان اعلام کرده ایم.

وی با اشاره به اقدامات حوزه معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: تیمی متشکل از جراح مغز و اعصاب، جراح عمومی، ارتوپد و بیهوشی آماده اعزام به مرکز استان کرمان است طی هماهنگی های انجام شده مقرر شده، در صورت نیاز اقدام مقتضی در جهت اعزام تیم پزشکی معمول می شود..

به گفته کمالی، تیم تخصصی پزشکی استان آماده خدمت رسانی است از طرف دیگر تمهیدات لازم در خصوص پذیرش مجروحان حادثه تروریستی اندیشیده شده و بیمارستانهای شهر بندرعباس، حاجی آباد و رودان آمادگی کامل جهت پذیرش مصدومان حادثه را دارند.

دکمه بازگشت به بالا