بخش بین‌الملل سینما حقیقت جدی‌تر برگزار شود

بخش بین‌الملل سینما حقیقت جدی‌تر برگزار شود

محمد خزاعي رياس سينماعيم در للسورة شوريا سيتائي در شانزدهمين فستيما «سينماحقريقة» گفت: بخش بين‌مللمة «سينماحقريقة» فستيفا و با توجه به سينماعجمعي برغانة سودر شود.

به رابوت ایواره به نقل از وحدي عرض المتحدة و عرض المزدوجة كنرز بادنا كنماي كيناما دوكتنامي، عربية و يايانامي، اولين نشست رسمي شوراي سياستگذاري دومين جشنواره بين المللي فيلم مستند ايران «سينما-دولت» پنجشنبه 10 شهریورماه با حوزر. محمد خزاعی رياس عرض المزيد در كنم كينامي شد

رئیس سازمان در این نشست گفت: جشنواره «سینما حقیقت» به عنوان مهمترین رویداد سینمای مستند ایران می تواند صدای همه سینماگران همه کشورها باشد. به دلیل ماهیت این نوع هنر، تصویر امروز ایران را می توان در قالب اسناد ارائه کرد. تصویری رنگارنگ از اقلیم، فرهنگ، باورهای مذهبی و باورهای بومی، تصویری که مخاطب کمتر با آن آشنایی دارد. سینمای مستند ایران در سال های اخیر همراه مردم بوده و در مهم ترین اتفاقات و نقاط عطف، کارنامه های ماندگاری از خود به جای گذاشته است.

خزاعی تھید کرد: بھش بین‌ملله آیین دوره از فتستیب کامه محمول است. با تعدیل شرایط، امکان برگزاری جشنواره فیزیکی فراهم است و امیدوارم جامعه جهانی تاثیرگذارتر و جدی تر باشد. تمرکز بر سینمای اصیل منطقه است، مهمترین قسمت برنامه همین قسمت است. سینمای ایران در تمامی زیر مجموعه های خود از جمله سینمای مستند جایگاه ویژه ای در آسیا و منطقه دارد و مهم این است که جشنواره «سینما واقعیت» صدای مستندسازان درجه یک را بازتاب دهد. باید به سینمای کشورهایی که ریشه فرهنگی، مذهبی و مذهبی با ما دارند توجه شود.

رئیس سازمان در بخشی دیگر از سخنان گفت: از فرامة و بشرویه‌های سنوف سینمائی است. خوشبختانه در مرکز گسترش این رابطه دو طرف وجود دارد و در «واقعیت سینمایی» از این کالاها و همدلی استفاده می شود.

وی کرداد داد: تعلیم به فیلمسازان استانی، از پیگریه های کیمینی است که در شانزدهم «سینماگیرک» مورد تحسین تیم کینگریت میگرید. کاری که باید در سازمان و سازمان خود انجام دهیم، به آن آگاه هستیم و به اخلاق اهمیت می دهیم، امیدواریم. در این زمینه سینمای مستند می تواند تاثیرگذارتر از سینمای روایی باشد.

مدیرعامل سازمان سینمایی گفت: احیای جشنواره های مستند در منطقه می تواند راهی برای نمایش و ارائه آثاری باشد که به دلایلی جشنواره «سینما واقعیت» به آنها نرسیده است اما در دیگر آثار قابل مشاهده و ارزیابی است. ویترین ها

در بخش دیگر جلسه هر یک از اعضا پیشنهادات و نکات خود را در خصوص این دوره، ویژگی ها و اولویت های خود مطرح کردند. رضا خوشدل راد و امين قدمي علي سنوف در شورا هم تور به تور به همري اسناف سناف کيني در فستيما «حقيقت» فيستامي کردي کردي کردي در آين باره کردي کردي کردي کردي کرد.

محمدرضا اصلانی یکی از اعضای شورا به اهمیت توجه به ظرفیت اکران آنلاین پرداخت و گفت: از این ظرفیت برای نمایش آثار در کشورهای دیگر نیز استفاده می شود. توجه به حوزه تفکر در بحث ها و کارگاه های جشنواره ضروری است، بحث های کیفی و فنی مهم است، اما باید به قسمت تولید تفکر توجه ویژه شود. چون در سینمای مستند می توانیم یک پیشنهاد تازه به دنیا ارائه کنیم، فرصتی که در سینمای مستند است محدود است.

مهدی مسعود شاهی به اهمیت پژوهش در سینمای مستند اشاره کرد و گفت: پژوهش در سینمای مستند مهم است و نباید از آن غافل شد. از سوی دیگر توجه به استان ها، نیروهای جوان و حمایت از تولید و نمایش آثار مرتبط با فرهنگ، قومیت های مختلف باید از اولویت های جشنواره باشد.

سید سلیم غفوری گفت: کارگاه های آموزشی با موضوعات مختلف از جمله بررسی آسیب های سینمای مستند می تواند فرصت انتقال دانش و تجربه را فراهم کند. از سویی به آیین تبریم بمنتدی کی کینیر در آن عن کامت شده پررنگ تر شود. بهتر است به تعریف ایران در اترہ کیر تعلیم کینیم. ارتباط رسانه ای و پخش برنامه های تلویزیونی مرتبط با جشنواره «سینما حقیقت» زودتر از ایام جشنواره آغاز شود.

قادر اصحنا بر تخزين روي تعميل به استانها و استاني در سنتكهاي اوري و هيات اكتي‌ها گفت: كادير بير بري سه دوري متوالي فستيم، كمك مي‌كند تا بري كے كے کہ برسیم برسیم.

محسن يزدي باشراه تورديد اتراري با معنا و بوسا بر انديشه كرد و گفت: سينماي مستند از فني و تكينكي بالنده شده است، اما در بخش توريدي بامنا و فكر در بكس توريد معنا و فكر در در بكس توريد معنا و فكر دخريد. همید. جشنواره باید به گونه ای تولید شود که معنا و مفهوم آن بر اساس باورها و اعتقادات ما تعریف شود. ين يكدي و مافاهه جدي است.

رضا کوشدل راد با کی به به و نکش و نقش سنوف سنوف کینامای کیما گفت: باید اعضای سنوف را جدی بگیریم و زمینه فعالیت و حضور عادلانه را برای همه فراهم کنیم.امید است این تفاهم و در جشنواره امسال همکاری خواهد شد.

امين قدمي با حقيبة بحث بحث فوازي نقد و كار در فستيم كينمايكريت گفت: هيات‌هاي نمايشگريك و داوري از آلمهني اسلام كه ​​است روي اينها است. چه خوب است که فرصت همکاری با جشنواره به هنرمندان درجه یک و حرفه ای داده شود. افزایش تعداد اعضای هیئت انتخاب، احتمال خطا.

محمد حمیدی رئیس جشنواره و مدیر عامل مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و تئاتر در پایان این نشست با قدردانی از اعضای شورا و توجه رئیس سازمان به جشنواره «سینما حقیقت» گفت: بعد از تجربه موفق پانزدهمین جشنواره یکی از برنامه های ما این است که به اکران و استفاده از شکل جدی و هرف‌ای فیکر بپردازیم. برگزاری جشنواره و نمایش آثار در آن فقط هدف نیست. از همکاری اعضای شورا تشکر می کنم و امیدوارم در جلسات آتی وارد بحث های تخصصی شده و از تخصص شما عزیزان استفاده کنیم.

در پایان این نشست محمدرضا اصلانی، کدیر آشنا، سید سلیم غفوری، مهدی مسعود شاهی، محسن یزده ای، محمد حمیدی مقدم، رضا خوشدل راد و امین کدمی با اعضای شورای سیاسی این جشنواره دیدار کردند.

جشنواره بین‌المللی فیلم «حقیقت سینما» ۱۸ تا ۲۸ آذرماه ۱۳۰۱ با دبیری محمد حمیدی مقدم در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل