روسری پلنگی با چه مانتویی ست میشه؟

چه جوری روسری پلنگی را ست کنیم؟

خرید روسری پلنگی یکی از طرح های محبوب بین شیک پوشان دنیای مد به خصوص خانم ها است. به خصوص در نیمه ی سرد سال بانوان بیشتر تشویق می شوند تا لباس هایی با این طرح بپوشند اما افراد مختلف با دلایل متفاوت در استفاده از این طرح تردید می کنند. دلایلی که مهم ترین آن ها باور به شلوغ بودن لباس است. بعضی افراد باورد دارند لباس های پلنگی بیش از اندازه استایل را شلوغ می کنند و جالب به نظر نمی رسد اما باید بدانید که اگر روش صحیح استفاده از این طرح را بلد باشید می توانید با اطمینان خاطر از آن استفاده کنید اما اگر نیاز به جمع کردن شجاعت برای استفاده کامل از این طرح دارید می توانید با وسایل جانبی مثل کیف، کفش یا روسری پلنگی شروع کنید.

روسری هایی با طرح پلنگی جزو محبوب ترین طرح ها هستند و به خصوص شروع فصل زمستان که بهانه ای است تا بانوان این روسری را با دیگر لباس ها ست کنند. البته باید به یاد داشته باشید که برای دوری از نگاه های تمسخر آمیز یا خصمانه بهتر است اصول و قوانین ست کردن لباس های پلنگی را رعایت کنید.

به طور مثال جنس های گرم را در فصل زمستان بپوشید. این حقیقت که روسری پلنگی در جنس های مختلف تولید و روانه بازار می شود بر کسی پوشیده نیست اما اگر خانم در وسط فصل زمستان روسری با طرح پلنگی ولی از جنس حریر بپوشد نه تنها باعث مسخره شدن توسط دیگران شده بلکه باید سرمای طاقت فرسای زمستان را نیز تحمل کند.( این قانون برای محیط بسته مثل مهمانی ها در خانه صدق نمی شود.)

روسری هایی با طرح پلنگی بهتر است با لباس های تک رنگ و ساده ست شوند.

یکی دیگر از قوانین مرتبط با پوشیدن لباس های دارای طرح پلنگی این است که بهتر است با لباس های تک رنگ و ساده ست شوند. شما می توانید از طرح های چهار خانه یا گلدار استفاده کنید. ترکیب این نوع مانتو با روسری پلنگی نیز باعث افزایش زیبایی استایل شما خواهد شد. به طور کلی رنگ های خنثی یعنی سیاه و سفید یا ترکیب این دو رنگ بهترین گزینه برای ترکیب با روسری هایی با طرح پلنگی می باشد.

برای خاص تر شدن استایل پلنگی می توانید همزمان با استفاده از روسری با این طرح از وسایل جانبی دیگری مثل کفش یا کیف نیز استفاده کنید. استفاده همزمان از دو قطعه کوچکتر لوازم پلنگی استایل شما را جذاب تر خواهد کرد.

شال و روسری پلنگی نخی

روسری ها با طرح پلنگی و جنس نخ بسیار محبوب اند. نه تنها طرح آن گیرا و جذاب است بلکه جنس آن به دلیل نرم و لطیف بودن با پوست سازگار است و استفاده کننده آن اصلا  اذیت نمی شود که باعث می شود افراد بیشتری خواهان آن باشند. علاوه بر این جنس نخی شال و روسری برای تمام فصول مناسب است و همیشه می توان از آن استفاده کرد.

یکی از نمونه های محبوب روسری پلنگی نخی مارک گوچی است. این روسری ها در قواره بزرگ تولید می شوند، کاملا نرم و لطیف هستند و برای استفاده از آن ها در هیچ فصلی از سال محدودیت وجود ندارد یعنی می توانید در هر زمان دلخواه از آن ها استفاده کنید.

قیمت روسری های با طرح پلنگی با توجه به جنس، سایز و مارک و برند آن متفاوت است. برای اطلاع دقیق از قیمت روسری پلنگی مورد نظر به سایت میس رز مراجعه کنید یا با مشاوران ما در میس رز تماس حاصل فرمایید. قابل توجه است که محصولات میس رز به مدت شش ماه گارانتی بی قید و شرط دارند که یکی از شرایط بی نظیر در سطح کشور می‌باشد.

روسری پلنگی با چه چیزی درست می شود؟

روسری های با جنس پلنگی از مواد مختلفی ساخته می شود. این طرح از تمام جنس های نخ، ابریشم، حریر و غیره ساخته می شود. ساخت جنس ها و رنگ های متفاوت این روسری به افراد انتخاب زیادی برای ست کردن می دهد. با توجه به زمان و مکانی که تصمیم دارید روسری طرح پلنگی را بپوشید می توانید جنس آن را انتخاب کنید. به طور مثال جنس نخ را در هر فصل از سال می توان استفاده کرد و تنها تفاوت این است که در زمستان بافت آن کمی ضخیم‌تر می شود. روسری پلنگی که با حریر ساخته می شود برای زمان هایی که هوا گرم است مناسب تر است ولی چون این جنس روسری لیز است بهتر است در زمان هایی که کار زیادی دارید استفاده نکنید چون باید مرتب آن را صاف کرده و باعث دردسر خواهد بود.

از دیگر جنس های روسری هایی با طرح پلنگی، جنس ساتن است. روسری ها با این جنس لیز هستند و باید در نگهداری آن ها بسیار دقت کرد. سعی کنید این جنس روسری را با آب سرد بشویید تا به آن صدمه ای وارد نشود. از طرفی شال و روسری با طرح پلنگی و جنس پشم برای فصل های سرد سال مناسبند.

رنگ سیاه برای ست کردن با روسری پلنگی بسیار مناسب است.

خرید اینترنتی روسری پلنگی

خرید اینترنتی روسری پلنگی مزایا و ریسک های خود را دارد. تمام ریسک های این نوع خرید با خرید از یک فروشگاه اینترنتی معتبر حل خواهد شد. از طرفی با خرید روسری اینترنتی نیازی به بیرون رفتن و گشتن تک تک مغازه ها و فروشگاه ها ندارید. یعنی علاوه بر اینکه خسته نخواهید شد، تمام طرح ها و قیمت ها را پیش روی خود دارید و می توانید از بین آن ها انتخاب کنید. در حالی که اگر از طریق فروشگاه های فیزیکی خرید خود را انجام دهید در هر فروشگاه طرح ها محدود است و قیمت ها در بسیاری موارد متفاوت است طوری که متقاضی بین قیمت ها گیج شده یا طرح دلخواه خود را پیدا نمی کند.

روسری پلنگی در خرید های اینترنتی در تمام فروشگاه ها کاملا در دید شماست و همین طور رنگ ها و طرح های مختلف را می توانید به سادگی و فقط با چند کلیک ببینید و روسری مورد نظر خود را انتخاب کنید. ما در فروشگاه اینترنتی میس رز روسری پلنگی جدید و مد سال را برای مشتریان عزیز ارائه کرده تا بانوان گرامی بتوانند جدیدترین و شیک ترین مد سال را استفاده کنند.

ست کردن شال و روسری پلنگی

یک پلنگ ممکن است نتواند لکه‌های روی خود را تغییر دهد، اما شما می‌توانید ظاهر خود را تغییر دهید تا شبیه گربه‌های براق و قابل توجه باشید. لباس پلنگی برای هر سن یا هر نوع استایلی به خوبی کار می‌کند و فقط با کمی تلاش می‌توانید ست پلنگی دلخواه خودتون رو داشته باشید. لباس با طرح پلنگی یا مشکی کلید ایجاد این ظاهر پلنگی است.

شال یا روسری طرح پلنگی قطعاً در کمد هر فردی خنثی محسوب می‌شود. می‌توانید آن را با کیف، کفش، لباس، سویشرت، مانتو و شلوار ست کنید. می‌دانم که شما هم هر زمان که آن را در فروشگاه می‌بینید فکر می‌کنید به شال یا روسری طرح پلنگی  بیشتر احتیاج دارید. ما عاشق این طرح‌های پلنگی شدیم. برای این کار ما از رنگ ها و سایزهای متنوع پلنگی طراحی کردیم تا تمامی افراد با سلیقه های متفاوت بتوانند انتخاب و استایل خود را بسازند.

چطور شال و روسری پلنگی را بپوشیم؟

برای پوشیدن شال و روسری‌ پلنگی مانند هر استایل دیگری، باید یک سری اصولی رعایت شود. چرا که اگر طرح پلنگی با روانشناسی رنگ همراه نباشد و به طور اصولی ست نشود، ترکیب شایسته‌ای برای شما نمی‌سازد و باعث نگاه منفی از سمت بیننده می‌شود. از طرف دیگر شال و روسری‌های لئوپارد یا پلنگی یک استایل خانمانه به شما می‌دهد و آشنایی با شیوه ست کردن شال و روسری پلنگی، به شما کمک می‌کند که بتوانید بهترین استایل را به کمک شال و روسری‌های طرح پلنگی خود بسازید.

روسری‌هایی با طرح پلنگی بهتر است با لباس های تک رنگ و ساده ست شوند.

یکی دیگر از قوانین مرتبط با پوشیدن لباس های دارای طرح پلنگی این است که بهتر است با لباس های تک رنگ و ساده ست شوند. شما می‌توانید از طرح های چهار خانه یا گلدار استفاده کنید. ترکیب این نوع مانتو با روسری پلنگی نیز باعث افزایش زیبایی استایل شما خواهد شد. به طور کلی رنگ های خنثی یعنی سیاه و سفید یا ترکیب این دو رنگ بهترین گزینه برای ترکیب با روسری‌هایی با طرح پلنگی می‌باشد.

در واقع تناسب خوبی بین رنگ صورتی و رنگ پلنگی بوده که بعضا در طراحی استایل سلبریتی‌ها نیز مشاهده می‌شود وبنابراین یکی از رنگ‌های شایسته  برای  ست کردن استایل با طرح لئوپارد، رنگ  صورتی است.

استایل های طرح پلنگی چون کمتر پوشیده میشود، معمولی ترینش هم در چشم بوده و ظاهرفریب خواهد بود. نکته ای که باید در نظر داشته باشید آن است که ساده‌ترین روش برای استایل پلنگی، استفاده از شال یا روسری‌های است که این طرح را در خود دارند.

روسری‌ها با طرح پلنگی و جنس نخ بسیار محبوب اند. نه تنها طرح آن گیرا و جذاب است بلکه جنس آن به دلیل نرم و لطیف بودن با پوست سازگار است و استفاده کننده آن اصلا اذیت نمی‌شود که باعث می شود افراد بیشتری خواهان آن باشند. علاوه بر این جنس نخی شال و روسری برای تمام فصول مناسب است و همیشه می توان از آن استفاده کرد.

بیشتر خانم‌ها لباس‌های پلنگی را لباس‌هایی با طرح شلوغ و توی چشم تصور می‌کنند در حالی که اصلا این طور نیست و لباس‌های پلنگی از رنگ‌های خنثی و ملایمی مثل قهوه‌ای، مشکی و کرم تشکیل شده‌اند که در دسته رنگ‌های خنثی قرار می‌گیرند. بنابراین این لباس‌ها تفاوتی با لباس‌های طرح دار دیگری که از رنگ های خنثی تشکیل شده ندارند. شما می‌توانید این لباس‌ها را با لباس‌های طرح‌دار دیگر مثل راه راه، چهارخانه و حتی گلدار هم بپوشید به شرطی که فاصله کافی بین این دو طرح وجود داشته باشد.

بهترین رنگ برای ست کردن با لباس طرح پلنگی چیست؟

این سوال بسیاری از بانوان به خصوص بانوان جوان است. توجه داشته باشید که بهترین رنگ برای ست کردن لباس با طرح پلنگی، رنگ‌های گرم مثل زرد و نارنجی و زرد قناری و کهربایی یا حتی نارنجی است!  انتخابی باشکوه برای استایل‌های تک. اما همان طور که در ابتدای گفتار گفتیم، رنگ صورتی همیشه گزینه شایسته‌ای برای استایل‌های خاص کژوال است که ترکیبی زیبا می‌‌آفریند.

آنچه در ست های پلنگی باید بدانیم

خرید اینترنتی شال و روسری پلنگی

خرید اینترنتی شال و روسری پلنگی مزایا و ریسک های خود را دارد. تمام ریسک‌های این نوع خرید با خرید از یک فروشگاه اینترنتی معتبر حل خواهد شد. از طرفی با خرید روسری اینترنتی نیازی به بیرون رفتن و گشتن تک تک مغازه‌ها و فروشگاه‌ها ندارید. یعنی علاوه بر اینکه خسته نخواهید شد، تمام طرح‌ها و قیمت‌ها را پیش روی خود دارید و می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید.

در حالی که اگر از طریق فروشگاه‌های فیزیکی خرید خود را انجام دهید در هر فروشگاه طرح‌ها محدود است و قیمت ها در بسیاری موارد متفاوت است طوری که متقاضی بین قیمت‌ها گیج شده یا طرح دلخواه خود را پیدا نمی‌کند اما قیمت روسری پلنگی در خرید‌های اینترنتی در تمام فروشگاه‌ها کاملا در دید شماست و همین طور رنگ‌ها و طرح‌های مختلف را می‌توانید به سادگی و فقط با چند کلیک ببینید و روسری مورد نظر خود را انتخاب کنید.

ما در فروشگاه اینترنتی میس رز شال و روسری پلنگی جدید و مد سال را برای مشتریان عزیز ارائه کرده تا بانوان گرامی بتوانند جدیدترین و شیک ترین مد سال را استفاده کنند.

دوست های شیک پوش و خوش استایل من، از نظر شما کدام لباس ها با روسری پلنگی ست می شود؟ لطفا از تجربه پوشیدن این طرح برامون بنویسید.

خروج از نسخه موبایل