مزایای درمان توسط فیلر مو یا هیرفیلر چیست؟

فیلر مو چیست و چه مزایا و عوارضی دارد؟

امروزه با تغییر سبک زندگی در سراسر جهان سلامت موی انسان با استفاده مکرر از رنگ، سشوار و اتوی مو و یا مشکلاتی از قبیل آلودگی هوا در شهرهای بزرگ و پرجمعیت تحت تاثیر قرار گرفته است. خرید هیر فیلر دکتر سی وای جی یک روش درمانی بسیار ایمن و موثر است که برای بهبود وضعیت و تقویت مو افراد در سنین مختلف بسیار توصیه میشود.

فیلر مو چیست؟

فیلر مو توسط سوزن های بسیار ریز به زیر پوست سر تزریق میشود. سپس مواد سازنده آن آزاد شده و از مرگ سلولی جلوگیری میکنند و به کمک این روش ریزش غیرطبیعی مو را قطع میکنند و سلامت و شادابی بیشتر موها را به ارمغان می آورند. همچنین با احیای سلول های پوست سر گردش خون در آن ناحیه را افزایش میدهد و در نتیجه رشد مو را سرعت می بخشد که نتیجه پس از حداقل دو هفته قابل مشاهده می باشد.

درمان توسط فیلر مو چگونه انجام میشود؟

به دلیل وجود ترکیبات ویژه فیلر مو درمان شامل چند مرحله با اثرات متفاوت است:

مواد تشکیل دهنده و کاربرد فیلر مو:

فیلر مو از مواد لازم جهت تغذیه، حفاظت و تقویت موها تشکیل شده است. مواد تشکیل دهنده فیلر کانال فولیکول های مو را پر کرده و سبب حفاظت از مو میشود. در طراحی و تولید این نوع فیلر از مواد گوناگونی استفاده شده است:

1) پپتیدها:

    Octa Peptide 11: این پپتید سبب افزایش کلاژن سازی و در نتیجه افزایش کیفیت پوست میشود

    Octa Peptide 2: سبب محافظت مو در برابر ریسک های محیطی نظیر اشعه های مضر خورشید و همچنین استرس و اضطراب می گردد

    Deca Peptide 18: تحریک پوست سر برای ساخت سلول های فولیکولی مو

    Oligo Peptide 54: سبب توقف مو در فاز آناژن ( مرحله رشد مو) شده و  درنتیجه ریزش مو را متوقف می کند.

    Deca Peptide 10: رساندن مواد مغذی و مورد نیاز به سلول های پوستی و مو

    Oligo Peptide 54,71: هر دو الیگو پپتید های 54 و 71 در درمان ریزش مو موثر هستند

2) هیالورونیک اسید: هیالورونیک اسید رتیکولوم با تحریک سلول های فیبروبلاست و همچنین تامین رطوبت مو سبب محافظت از آن میشود. هدف اصلی محققان برای اضافه نمودن هیالورونیک اسید افزایش اثر و ماندگاری درمان میشود.

3) ویتامین های متنوع

4) فسفات بافر سالین

نحوه تزریق و عملکرد هیلر فیلر چگونه است؟

تزریق فیلر مو یک تکنیک تخصصی محسوب میشود. بنابراین لازم است این درمان تحت نظر پزشک متخصص پوست و مو fda در مراکز معتبر انجام شود. در این روش درمانی پس از پاکسازی محل تزریق توسط پد الکلی و استفاده از بی حسی موضعی، پزشک سرنگ محتوی فیلر را با استفاده از سوزن های مخصوص و بسیار نازک به روش  میکرواینجکشن به قسمت هایی از پوست سر تزریق می کند. در نهایت فولیکول های مو تا زمان فرارسیدن تزریق دوم توسط فیلر احاطه شده و تقویت و رطوبت رسانی می گردند.

مراقبت های لازم پس از تزریق فیلر مو:

لازم است جهت افزایش اثر بخشی و تکمیل درمان توسط فیلر مو تمام مراقبت های توصیه شده پس از تزریق با حوصله و دقت انجام شود:

آیا تزریق فیلر مو درد دارد؟

بر اساس تجربه مراجعین تزریق فیلر مو نسبت به سایر درمان های تزریقی دردناک نیست. اما برخی از بیماران حساسیت بیشتری را هنگام تزریق در قسمت هایی از سر خود احساس می کنند. در واقع روند اصلی درمان نیازمند هیچگونه مواد بیهوشی نمی باشد. اما بر طبق خواسته بیمار و بر اساس مشاوره پزشک معالج می توان از بی حسی موضعی نیز استفاده کرد. همچنین برخی از پزشکان برای کاهش درد از ماساژور های آرامی در ناحیه تزریق استفاده می کنند.

برای رسیدن به بهترین نتیجه چند جلسه لازم است؟

با توجه به وضعیت مو و نیاز هر بیمار تعداد جلسات لازم، میزان و محل تزریق توسط پزشک متخصص مشخص میشود. برای مثال متوسط تزریق 3 تا 5  جلسه و هر دو هفته یکبار انجام میگیرد تا بهترین نتیجه درمان حاصل گردد. معمولا اثرات اولیه تزریق هیر فیلر 15 تا 30 روز پس از تکمیل جلسات درمان نمایان میشود.

مزایای درمان توسط فیلر مو چیست؟

عوارض فیلر مو چیست؟

هیر فیلر یک محصول ایمن و سالم برای مصرف کنندگان است و تا کنون عوارض جدی و نگران کننده ای برای آن گزارش نشده است. اما همانند هر درمان دیگری برای مو؛ امکان بروز عوارض بسیار سطحی مانند درد ناحیه تزریق، سوزش پوست و یا واکنش های آلرژی زا مانند قرمزی، تورم، خارش و کبودی وجود دارد. برای کاهش این دست از عوارض بهتر است در هنگام تزریق از برخورد مستقیم فیلر با پوست جلوگیری شود.

بهترین برندهای هیر فیلر؟

تعداد متعددی از برندهای فیلر مو در باز موجود می باشند که تنها برخی از آنها کیفیت مناسبی داشته و تاییدیه های لازم سازمان غذا و دارو ایران را دریافت کرده اند. در ادامه به بهترین برند موجود در بازار اشاره می کنیم:

DR.CYJHAIR FILLER: درمان با DR.CYJ یا دکتر سی وای جی برای کسانی که مشکلات جدی و شدید ریزش مو دارند بسیار مفید و تاثیر گذار است. همچنین میزان ماندگاری فیلر مو برای مراجعین مختلف، متفاوت است و معمولا اثرات آن حدود 1 سال باقی خواهد ماند.

ویژگی های فیلر مو برند DR.CYJ

فیلر مو DR.CYJ که با اسم های دکتر سیج یا دکتر سی وای جی نیز شناخته می شود در کشور کره جنوبی طراحی و تولید می شود. همانطور که اشاره شد این فیلر نیز از 7 ماده اولیه متفاوت از جمله پپتیدها و هیالورونیک اسید جهت تقویت و افزایش رشد مو تشکیل شده است. با تزریق آن فولیکول های آسیب دیده مو ترمیم و احیا شده و با افزایش خونرسانی به سلول ها سبب تقویت رشد و حجم موی بیمار می گردد. به طور کلی فیلر DR CYJسه خاصیت اصلی دارد:

کاندیدای مناسب فیلر مو چه کسانی هستند؟

فیلر مو را می توان توصیه مناسبی برای افراد با شرایط و نیازهای مختلف دانست. حتی اگر موهای ضعیف و نازکی نداشته باشید می توانید برای تقویت رشد موهایتان از فیلر کمک بگیرید.

و در آخر فیلر مو برای کسانی که به دلایل مختلفی نظیر مشکلات هورمونی، استرس و کاهش وزن دچار ریزش موی شدید شده اند توصیه میشود.

تزریق فیلر مو به چه کسانی توصیه نمیشود؟

با وجود سلامت بالای این روش درمانی افرادی هستند که در دسته گروه های حساس قرار گرفته و اجازه تزریق هیر فیلر را نخواهند داشت. به همین جهت پیش از شروع درمان اطلاعاتی درباره سوابق پزشکی مراجعین جمع آوری میشود.

مقایسه فیلر مو با مزوتراپی مو

تفاوت ها

شباهت ها

هزینه تزریق فیلر مو

با توجه به شرایط بالینی بیمار و پروسه درمانی را که پزشک در نظر میگیرد هزینه تزریق هیر فیلر برای بیماران مختلف متفاوت خواهد بود. بنابراین بهتر است به صورت حضوری به مراکز معتبر پوست و مو مراجعه کرده و پس از نظر پزشک متخصص پوست و مو هزینه دقیق درمان برای هر بیمار برآورد شود.

هیر فیلر(فیلر مو) چیست؟ تزریق فیلر برای رشد و تقویت موی سر

موهای سر نه تنها بر زندگی شخصی بلکه بر شغل شما نیز تاثیر می گذارد. آراستگی و لباس شما میتواند تا حدودی معرف شخصیت شما باشد و شما را از دیگران متمایز کند اما، این تنها نوع پوشش شما نیست می تواند چنین تعریفی از شما ارائه دهد. وقتی که افراد دچار ریزش مو میشوند، این مسئله به اعتماد بنفس آنها آسیب میزند. از طرفی، نظرات مردم در مورد ظاهر شما نیز برا میزان اعتماد بنفس شما تاثیر میگذارد. اعتماد بنفس بالا میتواند باعث شود که هم در محل کار و هم اجتماع، احساس راحتی کرده و ظاهر آراسته ی خود را همچنان حفظ کنید.

کاملا طبیعی است که با افزایش سن و مخصوصا با نزدیک شدن به ۴۰ سالگی، متوجه تغییراتی در موهای خود شوید. مانند هر بخش و قسمت دیگری از بدن، موهای ما نیز با بالا رفتن سن دستخوش تغییراتی میشوند. از اینرو، هیر فیلر یا پرکننده های مو، یکی از روش های درمانی بسیار موثر و کارآمد برای درمان ریزش مو است. هیرفیلر روش درمانی است که صنعت زیبایی و مراقبت از مو را متحول کرده است.

محتویات هیرفیلر

پرکننده مو حاوی مواد مختلفی از جمله موارد زیر است:

مزایای تزریق هیرفیلر

تزریق فیلر مو مزایای متعددی دارد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

نحوه عملکرد فیلر مو

برای رشد مجدد مو، باید میزان عملکرد ژن ها و پروتئین هایی که برای رشد مو ضروری هستند را بصورت افزایشی، و میزان عملکرد عملکرد ژن ها و پروتئین هایی که در ریزش مو نقش دارند را بصورت کاهشی تنظیم کرد. طی آزمایش های مختلفی که انجام شده، ثابت شده است که محتویات فیلر مو تاثیر مثبتی در روند رشد مجدد و توقف ریزش مو دارند. فیلر مو گردش خون در پوست سر را افزایش داده و فیولیکو های مو را احیا میکند که این عوامل موجب تحریک رشد مجدد مو میشوند. بلافاصله پس از وارد شدن فیلر به زیر پوست، مواد داخل آن آزاد و فعال می شوند و طی ۲ هفته، سلول های پوست و مو را تقویت می کنند.  چهار عملکرد اصلی فیلر مو عبارتند از:

آماده سازی برای تزریق فیلر مو

چندین نکته وجود دارد که شما باید قبل از تزریق فیلر مو، آنها را انجام دهید. قبل از تزریق فیلر حتما موهای خود را بشویید. در روز دریافت تزریق فیلر نباید از هیچگونه حالت دهنده ای برای موهای خود استفاده کنید. همچنین در روز درمان نباید فعالیت ورزشی داشته باشید یا به سونا و استخر و … بروید.

مراحل تزریق فیلر مو

روش تزریق فیلر مو به شرح زیر است:

۱- این درمان نیازی به بیهوشی ندارد. در صورت تمایل خود بیمار از ژل نارکوتیک به صورت موضعی استفاده می شود که اثر آن نیز بعد از ۳۰ دقیقه رفع میشود.

۲- فیلر مو فقط روی پوست تمیز و سالم و بدون التهاب تزریق می شود. از اینرو، پوست سر شما قبل از تزریق با سواب الکلی ضد عفونی میشود.

۳- فیلر مو در دمای اتاق به ناحیه مد نظر با سوزن زیرجلدی 30 یا 32 گرم تزریق می شود. ممکن است در طول درمان از چندین سوزن استفاده شود.

۴- در این درمان، از روش تزریق میکرو الیکوات (ریز سوراخ‌های سریالی در یک راستا) استفاده می‌شود که در آن، در هر سوراخ به فاصله ی 0.2 تا 0.4 سانتی‌متر، فیلر به مقدار 0.02 الی 0.05 میلی‌لیتر بصورت زیر جلدی تزریق می‌شود. هر خط این سوراخ ها، ۱ سانتی متر با هم فاصله خواهند داشت. با هر 1 میلی لیتر فیلر، ناحیه ای به اندازه یک کف دست قابل درمان است. این روش ۴۵ دقیقه طول خواهد کشید.

۵- در حین و بعد از درمان، ماساژ ملایمی انجام دهید تا محصول به طور یکنواخت در زیر پوست سر پخش شود و درد تسکین یابد.

باید توجه داشته باشید که بدن هر فرد و مشکل مویی که با آن درگیر است، متفاوت است. از اینرو، بدن هر فرد پاسخ متفاوتی نسبت به درمان خواهد داشت. پزشک شما میتواند اطلاعات بیشتری در این مورد به شما ارائه دهد. مطالعات بالینی نشان میدهند که با تکرار درمان، نتایج مطلوبتری نیز حاصل میشوند. ۱ جلسه هر ۲ هفته یکبار به مدت ۸ هفته(۴ جلسه در کل) و جلسات درمانی برای حفظ نتایج که هر ۳ الی ۶ ماه یکبار باید مراجعه کنید، توسط پزشک بسته به ویژگی های موهای شما توصیه خواهد شد.

روند ریکاوری وبهبودی بعد از تزریق فیلر مو

با اولین جلسه ی تزریق فیلر مو، احتمال اینکه روند ریزش مو در ناحیه ی تزریق شده وس از ۳۰ روز بطور کامل مهار شود، وجود دارد. جلسات بعدی تزریق فیلر مو، گردش خون به ناحیه را تحریک کرده و فولیکول های مو را احیا می کند و موجب تسریع رشد مو میشود. همچنین توصیه میکنیک که بصورت روزانه از محلول های احیا کننده ی مو برای ترمیم فولیکول های مو و پوست سرتان استفاده کنید. شما باید پوست سرتان را با این لوسیون ها، ۲ بار در روز (صبح و شب) ماساژ دهید و اجازه دهید که حداقل به مدت ۳ ساعت روی پوست شما باقی بمانند. تاثیرات تزریق فیلر مو در هر فردی متفاوت است و نتایج نهایی آن بعد از ۱ سال کاملا قابل مشاهده است. در طول این ۱ سال و یا حتی بعد از آن نیز میتوانید تزریق فیلر مو را تکرار کنید.

خروج از نسخه موبایل